Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 17:04, 12 Sty 2009 Temat postu: Znowu problem strzela gaznik |
|
|
Witam mam znowu problem jeśli jeszcze ktoś pamięta mój post o jawie 50 co zgubiła iskre ale wymieniłem cewkę i jest git,A teraz nowa usterka ciężko ją odpalić jak ją odpalę to chwile bardzo nierówno pochodzi i zgaśnie a czasem szczela z rury będzyną i jak chodzi to przygasa zapala i tak cały czas i zgasnie świece kupiłem nową i nic iskrownik ustawiony platynki itp. pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Pon 17:30, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Strzela z rury czy tak wypluwa niespalone paliwo ? Mozesz zmniejszyc troche poziom paliwa w gaźniku, jeżeli strzela to jest to wina zapłonu i jak masz zawalony tłumik to radze wyczysc...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Chomik
Częsty bywalec
Dołączył: 02 Sie 2007
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Hajnówka
|
Wysłany: Pon 18:00, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli strzela w gaźnik to znaczy ze jest woda w paliwie moim zdaniem wlej nową zupę i będzie ok
W jaki gaźnik ?! On pisze, że strzela paliwem z tłumika... Czytaj ze zrozumieniem
Lopez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 19:12, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jak strzela w tlumik lub w gaznik jest w 90% wina zaplonu. W tym wypadku nastepuje on za pozno czyli iskrownik nalezy przesunac w lewo(minimalnie), a pozniej w GMP tloka ustawic platynki na 0,4mm. Jak to nie pomoze nalezy ustawic przerwe na elektrodach swiecy(tez 0,4mm), sprawdzic czy zaplon nie ma przbicia i czy nie wypada. Nalalezy przeleciec wszytskie polaczenia a takze kondensator i cewke wys. nap. Dalsze czynnosci zwiazane z mechanika to odetkanie tlumika i filtra, uszczelnienie polaczen i czyszczenie gaznika(dokladne). Dobrze sprawdzic jest czy dysze nie sa rozwiercane czy w inny sposob rozregulowane. W ostatecznosci jest to wina serca silnika. Nalezy go rozkrecic, mozliwe, ze pekl pierscien lub tlok, ewentualnie pierscienie sa stare, wytarte lyb na cylindrze sa pozadne rysy. Watpie w to aby tlok byl zle odwrocony(strzalka w dol). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 20:27, 12 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Strzelanie w tłumik może być zarówno objawem za wczesnego, jak i zbyt późnego zapłonu, także nie ma co przesądzać w którą należy kręcić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Śro 13:55, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
wielkiej ameryki nieodkryłes oczywiscie wina zapłonu albo gaznika więcej niema opcji w jawce
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 15:24, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
kajtekq zdziwilbys sie. Wystarcza zle ustawione kanaly lub inne defekty tloka lub czegos innego. Gaznik i zaplon to nie wszystko, caly uklad przed sprzeglem moze byc winny. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 15:45, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
teraz już jest dobrze gaźnik dawał za dużo zupy i się przelewał i nie przepalał ale za to teraz jak ją odpalę to chwile ładnie pochodzi daje gaz i chodzi ale w końcu gaśnie i później ciężko odpalić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 20:15, 14 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A gasnie samoistnie? Obroty wzrastaja same az do zgasu? Zobacz kolor swiecy. Jak jest mokra nadal go przelewa, zle ustawiony zaplon lub wypadajace zaplony. Zle dobranie swiecy, slaba kompresja, zly sklad lub salaba iskra i zla regulacja odleglosci na elektrodach. Jak sucha to dostaje paliwa za malo, wtedy obroty wzrastaja az do zgasu, zly sklad i poziom paliwa. Opisz dokladnie problem, przebiek predkosci obrotowej silnika, wolne, srednie , wysokie. Przy okazji skorygoj sklad mieszanki przy sprawdzeniu koloru elektrod. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 14:56, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Więc tak dzisiaj odpalił od kopa ale chwilkę pochodził na normalnych obrotach ale jak bym nie dawał gazu to by zdechł a potem kopałem i chyba za 6 razem odpalił chwilkę i zgasł ale nie dochodzi do wysokich obrotów a jak wyciągne świece to jest prawie czarna czyli nie przepala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 15:04, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
No to nadasl zalewa swiece. Co znaczy, ze nie dochodzi do wysokich obrotow? Przyczyn moze byc sporo. Sprawedz czy na platynkach przeskakuje iskra, jak tak kondensator. Sprawdz czy masz odpowiednia ilosc oleju w paliwie, zmniejsz poziom paliwa w komorze plywakowej, opusc iglice wzgledem przepustnicy. Sprawdz czy masz mocna iskre i czy odleglosc miedzy platynkami jest rowna 0,4mm. Najbardziej obstawiam jednak na zle ustawiony zaplon, mozliwe, ze nastepuje za pozno(iskrowikiem krecic w lewo). A jaka masz swiece? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:19, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Świece mam ngk ale o dziwo się zepsuła tak mi mądry mechanik powiedział i niezdążyłem od niego ją wsiąść kurde znawca motorów ale teraz mam polską iskrę a jak ustawi dobrze zapłon bo on podobno ustawil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
czarny
Częsty bywalec
Dołączył: 04 Lut 2007
Posty: 220
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:24, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
sprawdz filtr powietrza ja mialem tak ze wolne trzymał na wyskoich przerywal iglica na 1rowek od gory a swieca nadal mokra. aha jeszcze jak dalem na kaxa gaz i puscilem to nie trzymal obrotow i zdychal
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Czw 15:26, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
a wogóle to na jakim rowku iglica ma być mam nowe pierśćienie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 17:25, 15 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ustawienie iglicy się dobiera samemu do silnika zobacz jak na 1 potem na 2 i jak znajdziesz najlepsze ustawienie to zostaw,a co do strzelania mam pytanie czyściłeś gaźnik wydech itd??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|