Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
LoKo994
Wymiatacz

Dołączył: 04 Maj 2009
Posty: 1080
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 29 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Oborniki WLKP
|
Wysłany: Nie 15:27, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
A może ci się powietrze z beną miesza ? ? ? Wtedy w wężyku masz takie bąbelki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
konrado007
Początkujący

Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lost Highway
|
Wysłany: Pon 14:10, 25 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | A może ci się powietrze z beną miesza ? ? ? Wtedy w wężyku masz takie bąbelki Razz |
Możliwe, ze mam takie coś... a czym to moze byc spowodowane? Nieszczelnym przewodem paliwowym?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez konrado007 dnia Pon 14:13, 25 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 16:36, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
konrado007 napisał: | Cytat: | A może ci się powietrze z beną miesza ? ? ? Wtedy w wężyku masz takie bąbelki Razz |
Możliwe, ze mam takie coś... a czym to moze byc spowodowane? Nieszczelnym przewodem paliwowym? |
Tak, wtedy mniej paliwa dostaje... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konrado007
Początkujący

Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lost Highway
|
Wysłany: Wto 19:28, 26 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Tak, wtedy mniej paliwa dostaje... Pozdrawiam |
Ale wtedy świeca byłaby biała, a nie czarna...
Może jednak to zapłon... Mam ustawiony 1,8-2,0 przed GMP... Może powinienem przyspieszyć lub opóźnić zapłon.
Tylko mam pytanie : Jeżeli jawka pali z I kopa i ma na początku siłę potem słabnie to zapłon może być przed wczesny czy za późny ???
Z góry dzięki za odp...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 17:24, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
konrado007 napisał: | Cytat: | Tak, wtedy mniej paliwa dostaje... Pozdrawiam |
Ale wtedy świeca byłaby biała, a nie czarna...
Może jednak to zapłon... Mam ustawiony 1,8-2,0 przed GMP... Może powinienem przyspieszyć lub opóźnić zapłon.
Tylko mam pytanie : Jeżeli jawka pali z I kopa i ma na początku siłę potem słabnie to zapłon może być przed wczesny czy za późny ???
Z góry dzięki za odp... |
Ani tak, ani siak. Jest dobrze, tu chodzi o przechodzenie przez cala skale obrotow. Jezeli slabnie z czasem to sie poci, swieca lub kondek. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konrado007
Początkujący

Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lost Highway
|
Wysłany: Śro 19:35, 27 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Ani tak, ani siak. Jest dobrze, tu chodzi o przechodzenie przez cala skale obrotow. Jezeli slabnie z czasem to sie poci, swieca lub kondek. Pozdrawiam |
Czyli co mam spróbować wymienić kondensator i świecę?? Tak w ogóle to u mnie siedzi jak się nie mylę świeca Bosha w7bc, jest ona zimowa, więc może ona powoduję grzanie się cylindra i spadek mocy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 11:52, 29 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
To wlasnie ona tez moze byc przyczyna, po prostu nie daje takiej iskry w wyzszych temperaturach. POzdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
konrado007
Początkujący

Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lost Highway
|
Wysłany: Nie 16:35, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | To właśnie ona tez może być przyczyna, po prostu nie daje takiej iskry w wyższych temperaturach. POzdrawiam |
Ok. Dzięki za odpowiedz ;p
Wymienię świece i zobaczę jak będzie się zachowywała...
A co do świecy to jaką najlepiej kupić? Słyszałem że na lato najlepsza jest' CHAMPION L82YC'....
Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rInGo412
Bywalec

Dołączył: 13 Maj 2009
Posty: 80
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: NAROL
|
Wysłany: Nie 18:10, 31 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
no tylko nigdzie nie mozna jej dostac-przynajmniej u mnie w okolicy!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 17:22, 03 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja zawze mowie zeby dostac stara dobra Iskre F80, jak najstarsza. Jezeli silnik dobrze chodzi to BOSCHA, iskra jest swietna! Uzytkonicy czesto chwala zas IZOLATOR, czy tam ISOLATOR. Producen doadaje BRISK(PAL). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kwaq
Początkujący

Dołączył: 09 Cze 2009
Posty: 15
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 20:24, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A ja chyba mam to samo tzn miałem, i wiem czym to jest spowodowane, tu chodzi o powietrze, lecisz z górki masz dużo powietrza, jesteś już na dole mniej powietrza i zalewa.
Ja tak miałem kiedy wyjąłem wszystko z filtra zostawiłem samą obudowę gdy złożyłem wróciło do normy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 12:38, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
kwaq napisał: | A ja chyba mam to samo tzn miałem, i wiem czym to jest spowodowane, tu chodzi o powietrze, lecisz z górki masz dużo powietrza, jesteś już na dole mniej powietrza i zalewa.
Ja tak miałem kiedy wyjąłem wszystko z filtra zostawiłem samą obudowę gdy złożyłem wróciło do normy. |
heh, interesujace. Mogloby to pasowac do usterki... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|