Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mateusz__LG
Początkujący

Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Pon 14:15, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Z tym Dezodorantem to ja coś słyszałem ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 14:21, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
a czemu do filtra powietrza ja bym psiknął do cylka ale nie dezodorantem tylko eterem a jak nie masz eteru to kup zwykły samostart i wtedy nie ma chuja we wsi musi odpalić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz__LG
Początkujący

Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Pon 19:46, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Na Allegro Mało jest Do benzyniaków A jak bym kupił do Diesela ? NiE jestem Pewien ale chyba taki mam w domu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 19:52, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Diesel to zupełnie inny silnik ja bym nie ryzykował, poza tym samostart jest w każdym sklepie motoryzacyjnym więc po co na allegro a jeśli już to taki [link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz__LG
Początkujący

Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Pon 21:12, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A wgl Na jakiej to zasadzie działa ze Ułatwia Silnikowi Rozruch ( zimnemu oczywiście ) ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pon 21:18, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Podstawą jego działania jest Eter który jak wiadomo używany było do usypiania ludzi poza tym jest Silnie łatwopalny i wybuchowy gdy dostanie się do cylindra pod wpływem tarcia wybuchnie nawet w bardzo niskiej temperaturze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz__LG
Początkujący

Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Wto 19:17, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Dziś Odpaliłem Jawke ładnie Chodzi już ( Ale pierw musiałem podgrzać ) I teraz zastanawia mnie czy powinno byc tylko słychać stukot silnika czy jakieś jeszcze głosy bo Nie wiem jak rozpoznać czy pierścienie na cylindrze dzwonią ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Wto 19:49, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak stukot to luzy za korbowodzie a jak takie dzwonienie to pierścienie nie da się opisać tego dźwięku tak jak byś luźny metal o metal uderzał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz__LG
Początkujący

Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Śro 14:22, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
JA chce na wiosnę kopic Nowy cylinder tłok i pierścienie ( głowice opłaca sie ? ) . Czeskich części pewnie już nie dostane co ? Chce odpicować moją jawke i w słoneczne dni jeździć ; ] . A szlif cylindra daje jakaś moc czy tot akie mity ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 17:01, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Jak chcesz kupić nowy cylek, głowice to polecam 60cm3 o oznaczeniu CX sam mam taki i sobie bardzo chwale, na dodarciu przy starcie brał bez problemu na koło bez wychylania się lecz jest jedno ale po paru tysiach powoli traci moc ;( ale teraz wymieniam pierścienie i będzie git ale ogólnie jest robiony z dobrych materiałów (Tłok AK12) a szlif tylko zwiększa ciśnienie nic poza tym
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Mateusz__LG
Początkujący

Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Gdańsk / Leźno
|
Wysłany: Śro 17:35, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja myślałem bardziej o oryginalnym wiesz ? Czy nie ? A dużo więcej mocy ma na tym 60cm ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 17:45, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
U mnie była to ista przepaść między 50 czeską a 60 CX po prostu inny motor ja na 3 podjeżdżał pod spore górki a na 50 mogłem sobie pośnić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kry$tian
Wymiatacz

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 17:53, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ja słyszałem że te "pseudo 60" mają mniejsze okna i kanały w cylindrze.
To prawda????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Piankos
Częsty bywalec

Dołączył: 18 Sty 2010
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Śro 18:03, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
te CX mają WIĘKSZE kanały płuczące
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kry$tian
Wymiatacz

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Śro 18:03, 27 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
A te oznaczenie CX w którym miejscy na cylindzre jest?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|