Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Miszczo997
Nowy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:25, 27 Wrz 2009 Temat postu: Zgubiłem jakąś część od sprzęgła! |
|
|
Witam.
Jestem praktycznie totalnym noobem jeżeli chodzi o motory.
Ale sprawa ma się następująco: pewnego razu odkręciłem pokrywę silnkia od strony gdzie jest cewka.Wyjąłem cewkę włożyłem i zacząłem ustawiać iskrę bez tej pokrywy. Wyjąłem wcześniej drut co przyciska sprzęgło ale pchałem ją tak żeby zobaczyć czy będzie chodzić.Niby wszystko dobrze bo jeździła ale jak chciałem włożyć ten drut to teraz wchodzi prawie że cały i nie wysjtaje.
Mam jeszcze drugi problem. Kiedyś jak jechałem to se wywróciłem i teraz z przodu w resorze jeden się buja. Czy coś się urwało czy tylko mogło sie odczepić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Radziiu
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 12:29, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
co do tego sprzęgła to tam ma byc krótki "drot" kulka ,długi "drut" pewnie jak to wyjołes i przechyliłes motorower to ci wypadł krotki drut i kulka i teraz musisz to kupic caly zestaw a co do tych resorów to pewnie wypadła spręzyna , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miszczo997
Nowy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 12:34, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A ile to może kosztować?I jak sie nazywa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Nie 13:23, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
ja mam kulkę z łożysk, a drut taki sam sobie wykombinowałem:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radziiu
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 13:30, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Ostatnio czytałem jakiś temat o tym poszukaj sobie, był link na aukcje internetową.
Nie kosztowało to zbyt dużo , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miszczo997
Nowy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 14:53, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Dobra zobacze w sklepach u mnie czy jest. Ale mam jeszcze taki problem.Jak wrzucam trójkę to motor zwalnia nie wiem dlaczego. Kiedyś miałem tak jak wrzucałem dwójkę ale zwiększyłem przerwę i normalnie chodzi na dwójce ale na trójce zwalnia. Czy to dalej przerwa coś źle ustawiona??
A i jak się dotstać do resora żeby sprężyne założyć?
I maksymalnie z górki lepciałem 54km/h i czułem że juz silnikiem hamował
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Miszczo997 dnia Nie 14:58, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radziiu
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Nie 15:01, 27 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Już wiem to fachowo nazywa się "popychacze sprzęgła" ;p o ile wiem to do tego przedniego zawieszenia to jest jakiś tutek ja sam nie wiem jak to sie robi , poszukaj napewno znajdziesz a co do tego hamowania to chyba musisz blaszke odgiąc w gore w komorze plywakowej bo zamało paliwa dostaje ,albo masz zamałą przednią zembatke zmien na większą , bedzie słabszy ale szybciej pojedziesz , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radziiu dnia Nie 15:03, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Pon 14:19, 28 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
A co to "amortyzatora" ( nie wiem dlaczego to tak się nazywa??? ) to jak masz mustanga to tylko trzeba odkręcić taką zaślepkę co jest na końcu amorka (u góry) i to wykręcić, wyjąć sprężynę, włożyć nową i poskładać spowrotem. Jak masz kaczuchę to trzeba zdjąć całą lampę i tą zabudowę i dopiero wtedy rozbierać amorek. Dobrze by było jakbyś koło zdjął i lewarek pod głowicę podłożył. Też kiedyś byłem noobem co do tych motorków ale to wyleczyłem poprzez rozkręcenie wszystkiego w drobny mak i poskładanie od nowa POZDRO
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radziiu
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Jaworzno
|
|
Powrót do góry |
|
|
Miszczo997
Nowy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 15:11, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli chodzi o tą tulejkę
[link widoczny dla zalogowanych]
To ja ją wsadzałem ale wystarczy jeden ruch amortyzatora w dół i ona zostaje a reszta idzie w górę. Dałoby radę tak nasmarować żeby normalnie chodziło?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radziiu
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 16:09, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
Poczytaj tamten temat jak coś tam nie bedzie pisało to napisz do autora tego tutka , ja nie wiem jak ci pomoc , pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
xolczakx
Wymiatacz
Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z biedronki. (Sierpc)
|
Wysłany: Wto 17:32, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
,albo masz zamałą przednią zembatke zmien na większą , bedzie słabszy ale szybciej pojedziesz , pozdro[/quote]
ile masz zębow na zębatce zdawczej? jak 13 to zmniejsz na 12 albo 11 bo nie ma siły na duzej zebatce. jak miał by ci wysokie obroty na trojce a wolno jechał wtedy mozesz zwiększyć ale pamiętaj ze im więcej zębów tym słabsze przyspieszenie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radziiu
Częsty bywalec
Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Jaworzno
|
Wysłany: Wto 17:53, 29 Wrz 2009 Temat postu: |
|
|
xolczakx napisał: | ,albo masz zamałą przednią zembatke zmien na większą , bedzie słabszy ale szybciej pojedziesz , pozdro |
ile masz zębow na zębatce zdawczej? jak 13 to zmniejsz na 12 albo 11 bo nie ma siły na duzej zebatce. jak miał by ci wysokie obroty na trojce a wolno jechał wtedy mozesz zwiększyć ale pamiętaj ze im więcej zębów tym słabsze przyspieszenie.[/quote]
zastanawia mnie co to ma do tulejki w przednim zawieszeniu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|