Zgubiłem jakąś część od sprzęgła!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Miszczo997
Nowy
Nowy



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:25, 27 Wrz 2009    Temat postu: Zgubiłem jakąś część od sprzęgła!

Witam.
Jestem praktycznie totalnym noobem jeżeli chodzi o motory.
Ale sprawa ma się następująco: pewnego razu odkręciłem pokrywę silnkia od strony gdzie jest cewka.Wyjąłem cewkę włożyłem i zacząłem ustawiać iskrę bez tej pokrywy. Wyjąłem wcześniej drut co przyciska sprzęgło ale pchałem ją tak żeby zobaczyć czy będzie chodzić.Niby wszystko dobrze bo jeździła ale jak chciałem włożyć ten drut to teraz wchodzi prawie że cały i nie wysjtaje.
Mam jeszcze drugi problem. Kiedyś jak jechałem to se wywróciłem i teraz z przodu w resorze jeden się buja. Czy coś się urwało czy tylko mogło sie odczepić?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie 12:29, 27 Wrz 2009    Temat postu:

co do tego sprzęgła to tam ma byc krótki "drot" kulka ,długi "drut" pewnie jak to wyjołes i przechyliłes motorower to ci wypadł krotki drut i kulka i teraz musisz to kupic caly zestaw a co do tych resorów to pewnie wypadła spręzyna , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miszczo997
Nowy
Nowy



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 12:34, 27 Wrz 2009    Temat postu:

A ile to może kosztować?I jak sie nazywa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
marek
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: Nie 13:23, 27 Wrz 2009    Temat postu:

ja mam kulkę z łożysk, a drut taki sam sobie wykombinowałem:P

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie 13:30, 27 Wrz 2009    Temat postu:

Ostatnio czytałem jakiś temat o tym poszukaj sobie, był link na aukcje internetową.
Nie kosztowało to zbyt dużo , pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miszczo997
Nowy
Nowy



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:53, 27 Wrz 2009    Temat postu:

Dobra zobacze w sklepach u mnie czy jest. Ale mam jeszcze taki problem.Jak wrzucam trójkę to motor zwalnia nie wiem dlaczego. Kiedyś miałem tak jak wrzucałem dwójkę ale zwiększyłem przerwę i normalnie chodzi na dwójce ale na trójce zwalnia. Czy to dalej przerwa coś źle ustawiona??
A i jak się dotstać do resora żeby sprężyne założyć?

I maksymalnie z górki lepciałem 54km/h i czułem że juz silnikiem hamował


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Miszczo997 dnia Nie 14:58, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Nie 15:01, 27 Wrz 2009    Temat postu:

Już wiem to fachowo nazywa się "popychacze sprzęgła" ;p o ile wiem to do tego przedniego zawieszenia to jest jakiś tutek ja sam nie wiem jak to sie robi , poszukaj napewno znajdziesz a co do tego hamowania to chyba musisz blaszke odgiąc w gore w komorze plywakowej bo zamało paliwa dostaje ,albo masz zamałą przednią zembatke zmien na większą , bedzie słabszy ale szybciej pojedziesz , pozdro

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radziiu dnia Nie 15:03, 27 Wrz 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jakubas101
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Okolice Grudziądza

PostWysłany: Pon 14:19, 28 Wrz 2009    Temat postu:

A co to "amortyzatora" ( nie wiem dlaczego to tak się nazywa??? Wink) to jak masz mustanga to tylko trzeba odkręcić taką zaślepkę co jest na końcu amorka (u góry) i to wykręcić, wyjąć sprężynę, włożyć nową i poskładać spowrotem. Jak masz kaczuchę to trzeba zdjąć całą lampę i tą zabudowę i dopiero wtedy rozbierać amorek. Dobrze by było jakbyś koło zdjął i lewarek pod głowicę podłożył. Też kiedyś byłem noobem co do tych motorków ale to wyleczyłem poprzez rozkręcenie wszystkiego w drobny mak i poskładanie od nowa Wink POZDRO

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Pon 15:20, 28 Wrz 2009    Temat postu:

Prawdopodobnie wypadła ci tulejka i musisz ją wymienić ,pozdro
Tu jest szczegółowo napisane jak się to rozbiera :
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/kwestia-tulejek-w-przednim-zawieszeniu,8402.html


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radziiu dnia Pon 15:25, 28 Wrz 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miszczo997
Nowy
Nowy



Dołączył: 27 Wrz 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:11, 29 Wrz 2009    Temat postu:

Jeżeli chodzi o tą tulejkę
[link widoczny dla zalogowanych]

To ja ją wsadzałem ale wystarczy jeden ruch amortyzatora w dół i ona zostaje a reszta idzie w górę. Dałoby radę tak nasmarować żeby normalnie chodziło?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 16:09, 29 Wrz 2009    Temat postu:

Poczytaj tamten temat jak coś tam nie bedzie pisało to napisz do autora tego tutka , ja nie wiem jak ci pomoc , pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
xolczakx
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 29 Lip 2009
Posty: 305
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Z biedronki. (Sierpc)

PostWysłany: Wto 17:32, 29 Wrz 2009    Temat postu:

,albo masz zamałą przednią zembatke zmien na większą , bedzie słabszy ale szybciej pojedziesz , pozdro[/quote]

ile masz zębow na zębatce zdawczej? jak 13 to zmniejsz na 12 albo 11 bo nie ma siły na duzej zebatce. jak miał by ci wysokie obroty na trojce a wolno jechał wtedy mozesz zwiększyć ale pamiętaj ze im więcej zębów tym słabsze przyspieszenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radziiu
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 24 Cze 2009
Posty: 108
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Jaworzno

PostWysłany: Wto 17:53, 29 Wrz 2009    Temat postu:

xolczakx napisał:
,albo masz zamałą przednią zembatke zmien na większą , bedzie słabszy ale szybciej pojedziesz , pozdro


ile masz zębow na zębatce zdawczej? jak 13 to zmniejsz na 12 albo 11 bo nie ma siły na duzej zebatce. jak miał by ci wysokie obroty na trojce a wolno jechał wtedy mozesz zwiększyć ale pamiętaj ze im więcej zębów tym słabsze przyspieszenie.[/quote]

zastanawia mnie co to ma do tulejki w przednim zawieszeniu ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin