Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Strzelba95
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Sob 18:54, 21 Lis 2009 Temat postu: Zerwany gwint iskrownik |
|
|
Witam jestem tutaj nowy i nie wiem czy temat był ale przeglądałem i nie widziałem nigdzie. Otóż mam ogara 200 i chodzi o to że mam zerwany gwint który przytrzymuje zapłon i jak mogę go przykręcić ?? pomocy z góry dzięki
Słyszałem ze gwintowanie za bardzo nie pomoze ;(
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Strzelba95 dnia Sob 18:55, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 19:39, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
rozwiercasz na wymiar większy i gwintujesz z M4 na M6
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Strzelba95
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Sob 19:45, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A nic nie pęknie albo sie nie zepsuje?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 19:49, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
nie nie bój się a jak się boisz to powiedź komuś z rodziny kto umie się posługiwać gwintownikiem i wiertarką to napewno ci pomorze Pozdrawiam
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Strzelba95
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Sob 19:52, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
ok a i jeszcze jedno żeby nowego tematu nie zakładać
Lepszy byłby ogar 205? bo kolega ma i mówi ze fajny, ze się nie psuje i mocny, mówił żebym sprzedał swojego ogarka i kupił 205 bo on ma dużo części itp....
Co o tym myślicie? -- ostatnio mam trochę problemów z zapłonem i gaźniczkiem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 20:03, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
niewiem ja tam miałem mnustwo 205 a 200 tylko 3 i jak dla mnie to przy 200 mniej bawienia i mniej awari jest tam to się albo automat psuje albo reguluje albo kulki od automatu wylatują biegi wyskakują itp itd 200 mocniejszy jest ale jak tam uważasz
ogara200 zrobisz raz a pożądnie i napewno potrzyma:)
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Strzelba95
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Sob 20:06, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Heh ja mam w nim prawie wszystko dobrze tylko ta regulacja zapłonu i gaźnika...
W gaźniku może coś się zużyć ?? rozpylacz, iglica?polecasz jakiś inny gaźnik czy oryginał jest lepszy?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 20:40, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
tzn najprędzej to się zawleczka i rowki od iglicy zużyją lub pływak w sklepach można kupić zestaw naprawczy do gaznika do ogara masz tam uszczelki iglice i tą zawleczke i masz wszystko co potrzebne bo nowy gaźnik niewiem jak to z nim jest bo dla mnie to jest za drogi nigdy nieprubowałem
orginał najlepszy bo jest dopasowany widziałem ogary z gaznikami od wsk to tylko szybsze momęty obrotowe miały a po za tym nic
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pawlo300 dnia Sob 20:44, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Strzelba95
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Sob 20:42, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Czyli jak kupie zestaw naprawczy to będzie mi dobrze działał ?? a jak to jest z ta komora pływakowa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 20:49, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
w komoże pływakowej to ustawiasz tylko dawke paliwa bo napisałeś że ci gaźnik szfankuje więc na czym polega problem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Strzelba95
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Sob 20:52, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie problem polega na tej komorze pływakowej ... w tym zestawie naprawczym jest wszystko oprócz obudowy tak?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 21:02, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
tzn pływaka w tym zestawie nie ma ale co za mało paliwa dostaje? zalewa się? bo tak niejestem w stanie ci pomuc bo niewiem w czym żecz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Strzelba95
Częsty bywalec
Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Jarosław
|
Wysłany: Sob 21:05, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Hmm tego sam nie wiem
Niby chodzi ale pod górkę na 1 muszę jechać bo 2 nie wrzucę taki słaby ;(
a z górki jak się rozpędzę i jest inna troszkę mniejsza to na 2 muszę dać a świecę mam ciemno-brązową
pływak może być powyginany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Sob 21:12, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
mi się wydaje, ze to nie wina gaźnika, tylko jest zajechany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Sob 21:13, 21 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli jest słaby to nie o gaźnik chodzi pływak nie ma tu nic do tego poprostu musisz zmienić tłok pierscienie jeżeli zajdzie potrzeba to cylinder do szlifu dać bo gaźnik nie ma nic do tego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|