Zerwany gwint iskrownik
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 18:54, 21 Lis 2009    Temat postu: Zerwany gwint iskrownik

Witam jestem tutaj nowy i nie wiem czy temat był ale przeglądałem i nie widziałem nigdzie. Otóż mam ogara 200 i chodzi o to że mam zerwany gwint który przytrzymuje zapłon i jak mogę go przykręcić ?? pomocy z góry dzięki Smile
Słyszałem ze gwintowanie za bardzo nie pomoze ;(


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Strzelba95 dnia Sob 18:55, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Sob 19:39, 21 Lis 2009    Temat postu:

rozwiercasz na wymiar większy i gwintujesz z M4 na M6

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 19:45, 21 Lis 2009    Temat postu:

A nic nie pęknie albo sie nie zepsuje?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Sob 19:49, 21 Lis 2009    Temat postu:

nie nie bój się a jak się boisz to powiedź komuś z rodziny kto umie się posługiwać gwintownikiem i wiertarką to napewno ci pomorze Pozdrawiam

Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 19:52, 21 Lis 2009    Temat postu:

ok a i jeszcze jedno żeby nowego tematu nie zakładać
Lepszy byłby ogar 205? bo kolega ma i mówi ze fajny, ze się nie psuje i mocny, mówił żebym sprzedał swojego ogarka i kupił 205 bo on ma dużo części itp....

Co o tym myślicie? -- ostatnio mam trochę problemów z zapłonem i gaźniczkiem Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 20:03, 21 Lis 2009    Temat postu:

niewiem ja tam miałem mnustwo 205 a 200 tylko 3 i jak dla mnie to przy 200 mniej bawienia i mniej awari jest tam to się albo automat psuje albo reguluje albo kulki od automatu wylatują biegi wyskakują itp itd 200 mocniejszy jest ale jak tam uważasz Smile
ogara200 zrobisz raz a pożądnie i napewno potrzyma:)


Post został pochwalony 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 20:06, 21 Lis 2009    Temat postu:

Heh ja mam w nim prawie wszystko dobrze tylko ta regulacja zapłonu i gaźnika...
W gaźniku może coś się zużyć ?? rozpylacz, iglica?polecasz jakiś inny gaźnik czy oryginał jest lepszy? Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 20:40, 21 Lis 2009    Temat postu:

tzn najprędzej to się zawleczka i rowki od iglicy zużyją lub pływak w sklepach można kupić zestaw naprawczy do gaznika do ogara masz tam uszczelki iglice i tą zawleczke i masz wszystko co potrzebne Smile bo nowy gaźnik niewiem jak to z nim jest bo dla mnie to jest za drogi nigdy nieprubowałem Smile
orginał najlepszy bo jest dopasowany widziałem ogary z gaznikami od wsk to tylko szybsze momęty obrotowe miały a po za tym nic


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez pawlo300 dnia Sob 20:44, 21 Lis 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 20:42, 21 Lis 2009    Temat postu:

Czyli jak kupie zestaw naprawczy to będzie mi dobrze działał ?? a jak to jest z ta komora pływakowa?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 20:49, 21 Lis 2009    Temat postu:

w komoże pływakowej to ustawiasz tylko dawke paliwa bo napisałeś że ci gaźnik szfankuje więc na czym polega problem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 20:52, 21 Lis 2009    Temat postu:

Właśnie problem polega na tej komorze pływakowej ... w tym zestawie naprawczym jest wszystko oprócz obudowy tak?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 21:02, 21 Lis 2009    Temat postu:

tzn pływaka w tym zestawie nie ma ale co za mało paliwa dostaje? zalewa się? bo tak niejestem w stanie ci pomuc bo niewiem w czym żecz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Strzelba95
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 21 Lis 2009
Posty: 199
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Jarosław

PostWysłany: Sob 21:05, 21 Lis 2009    Temat postu:

Hmm tego sam nie wiem
Niby chodzi ale pod górkę na 1 muszę jechać bo 2 nie wrzucę taki słaby ;(
a z górki jak się rozpędzę i jest inna troszkę mniejsza to na 2 muszę dać a świecę mam ciemno-brązową
pływak może być powyginany?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Sob 21:12, 21 Lis 2009    Temat postu:

mi się wydaje, ze to nie wina gaźnika, tylko jest zajechany

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pawlo300
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 49 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: SZABDA /BRODNICA

PostWysłany: Sob 21:13, 21 Lis 2009    Temat postu:

jeżeli jest słaby to nie o gaźnik chodzi pływak nie ma tu nic do tego poprostu musisz zmienić tłok pierscienie jeżeli zajdzie potrzeba to cylinder do szlifu dać bo gaźnik nie ma nic do tego

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2, 3  Następny
Strona 1 z 3

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin