Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
hasik1978
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lis 2009
Posty: 125
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dębica
|
Wysłany: Sob 15:32, 06 Mar 2010 Temat postu: Zerwany Gwint |
|
|
witam . Mam problem .Obrobil mi sie gwint na tej koncowce krucca od cylindra i nie wiem co zrobic dostaje lewego powietrza i nie chodzi tak jak powinienen
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 15:48, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
nie baw sie z gównem.. kup nowy króciec..
Czekaj.. przecież szpilki idą od cylindra, zakładasz króciec i przykręcasz nakrętkami więc o co chodzi?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rafitychy
Bywalec

Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Sob 15:50, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Chodzi ci o gwint w cylindrze gdzie kruciec się przykręca?
Ja tam miałem w karterze to rozwiertałem wiertłem i nagwintowałem sobie inny gwint i git wszystko trzyma i to chyba najlepszy pomysł oprócz załatwienia nowego lub uzywanego cylindra
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez rafitychy dnia Sob 15:51, 06 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kornel9797
Wymiatacz

Dołączył: 05 Paź 2009
Posty: 927
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Wyżnica/Kraśnik
|
Wysłany: Sob 15:53, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Najlepiej wymień.
A jeżeli nie to załóż jakieś uszczelki, daj jakiś uszczelniacz, silikon.
Gdzieś czytałem że koleś kawałek blachy przyspawał, nie wiem dokładnie gdzie i jak to dokładnie było.
Najlepiej wymień, a jak nie to się baw z tym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kry$tian
Wymiatacz

Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 337
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 8 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Zamość
|
Wysłany: Sob 17:00, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Spróbuj przegwintować albo wyciągnąć tą szpilke i zastąpic ja czyms innym.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 22:10, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli poszedł gwint w cylindrze wystarczy go przegwintować i dać trochę hermetyku na gwint lub na gwint nałożyć specjalny klej do gwintów, lub przegiwntować pod większą szpilkę(polecam) i takową założyć. Jeżeli szpilka wystarczy kupić lub dorobić nową... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
stoone
Częsty bywalec

Dołączył: 25 Paź 2007
Posty: 155
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oleśnica
|
Wysłany: Czw 11:56, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Polecam udać się do pierwszego zakładu mechanicznego. Mają tam odpowiednie przyrządy to na pewno uda im się wykręcić urwaną szpilkę. Są mechanicy którzy widząc motocyklistę w kłopocie pomogą za darmo
Aby pomóc ci więcej muszę mieć zdjęcie jak wygląda awaria.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 13:11, 11 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tak, tylko mu nie pękła szpilka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|