Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Wto 21:26, 30 Sty 2007 Temat postu: Zerwany gwint |
|
|
Mam problem, wymianiałem tarcze sprzegłowe w ogarku i wszystko zrobiłem OK na wielkiego plusa tylko ukrencił mi sie gwint od spustu oleju, czy da sie zrobic nowy gwint lub poprawić go jakoś ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Wto 21:53, 30 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Witaj!
Poprawienie go juz raczej nie pomoze.. :/ wez wiekszy gwintownik i natnij wiekszy gwint; dasz wieksza srube i bedzie ok Jest to "miekki" material, wiec problemow nie powinienes miec z ta "operacja"
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Śro 14:59, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
OK a ile moze kosztoać gwintara, i jaki musi byc naskok gwintu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ozzi99
Wymiatacz
Dołączył: 16 Sie 2006
Posty: 447
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Śro 15:33, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Jak sobie zerwałeś gwint to tylko możesz teraz sprzedać motorek ( nie sugeruj się tym )
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ozzi99 dnia Czw 15:14, 01 Lut 2007, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Śro 20:17, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
OK dzięki za szybką odpowiedz, teraz musze kołować gwintownik ??, kto ma??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Śro 21:00, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
idz do stolarskiego tam sa gwintowniki ... A jak wolisz pokombinowac troche to mozna tuleje zrobic i ja wkrecic zeby byl gwint taki jak oryginalny ale to jalk mowie duzo wiecej roboty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Śro 21:06, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja mam podobna sytuacje, to gwint śruby nawinąłęm teflonem, ( wygląda jak tasma klejaca, tylko jest biała i uszczelnia). potem, troszke silinonu i nie za mocno dokręcone i tak przez rok jezdziełm, tylko teraz chyba bede olej spuszczał przez boczną pokrywe:P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Śro 21:10, 31 Sty 2007 Temat postu: |
|
|
Ja juz to zrobie fachowo i bede jechał i sie niebede bał niczego
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 10:40, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Przyjedź do mojego sąsiada, jest złota rączka, wszystko zrobi i ma materiały i narzędzia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
miki1002
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sty 2006
Posty: 610
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: łódź
|
Wysłany: Pią 11:29, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Mój sposób tez jest fachowy, nic nie kapie, ani nie wyleciało nic:)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Pią 15:18, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Jawkowicz tylko ja zrobie se to sam a nigdzie niebede z tym popykał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 15:28, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Elo! Ja też mam Jawę 50 Mustang z 1974 roku, jak Ty garden Joł, żółwik
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Pią 18:47, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
A kturym jesteś właśćicielem bo ja jestem 2Właśćićielem, a jawka od roku 1974 było jezdzone nią do 1975 i gośćiu dostał zawału i stała do 2003 w kurniku i jak ją kupiłem to miała 019218 jakoś tak a od 2003 roku jezdze nią i ma 039983 i mam instrukcje obsługi,Popke do kuł i klucze orginalne z Jawki , a i silnik niebył rozbierany jedynie był rozebrany strona dekla zapłonu bo mi szczeliły Platynki i kondensator a z Ogarem to mam same problemy Jak nie zgwintami to z Iskrownikem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
garden92
Wymiatacz
Dołączył: 02 Mar 2006
Posty: 434
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: z Katowic
|
Wysłany: Pią 18:51, 02 Lut 2007 Temat postu: |
|
|
Sorka, zapomniałem dodać jaki jest gwint od spustu oleju, gwint drobny czy gruby i jaka sruba jest bo ja niewiem bo mam pięknie zdarte
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|