Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Nie 17:43, 13 Cze 2010 Temat postu: Zblokowany tłok? |
|
|
Tak więc naprawiałem Ogara przez cały weekend. Już straciłem nadzieję, ale dzisiaj trochę pomógł mi wujek. Ogar odpalił na pych (bo kopniak nie działa), przejechałem się kawałek. Zdechł mi kilometr od domu. Dopchałem go z powrotem. Nie było iskry. Ale szybko to naprawiłem, wyregulowałem zapłon i jak na 1 raz poszło mi zajefajnie. Odpaliłem na pych, wziąłem brata na pakę i jedziemy. Zanim dojechaliśmy do końca wioski (około 300m) Ogar zdechł. Miałem jakąś tam prędkość, więc puszczam sprzęgło, żeby odpalić. Nic się nie dzieje. Tylko zatrzymało się tylne koło, jakbym wcisnął hamulec. Próbuje ponownie. Zsiadam, brat zsiada. Pcham, wskakuje, puszczam sprzęgło i nadal nic. Koło się blokuję. Po wciśnięciu sprzęgła normalnie chodzi, tak samo na luzie... Cóż to może być? Może tłok się zblokował? Wymieniałem ostatnio pierścienie...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez PaLi dnia Nie 18:48, 13 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
kacpers1
Początkujący
Dołączył: 02 Lis 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:10, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Kosz sprzeglowy ci sie odkrecic mogl
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
rafitychy
Bywalec
Dołączył: 24 Sie 2009
Posty: 93
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tychy
|
Wysłany: Nie 21:13, 13 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Jeżeli myślisz że to tłok to zdejmij głowice i pokręć wałem czy chodzi może ci piersiecień strzelił a może być też coś ze skrzynią biegów może ci tłok pracować a może biegi się blokują sprawdź najpierw czy tyłok pracuje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Pon 10:13, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Albo ci pierścienie poszły i zablokowało albo urwany masz łańcuszek sprzęgłowy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 13:29, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ale właśnie wysprzęgla. Gdy wrzucę bieg, wcisne sprzęgło to nie ma oporu. Dopiero, gdy puszczę. A jak zblokowany tłok to cylinder i tłoczek do wymiany?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Pon 15:08, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Łańcuszek nie wysprzęgla, tylko przenosi moment obrotowy z wału na tarcze sprzęgłowe.
Gdy się urwie to albo się blokuje w korpusie albo czujesz jakbyś jeździł bez wału.
Cytat: | A jak zblokowany tłok to cylinder i tłoczek do wymiany? |
To zależy jak wielkie zło wyrządzi, zazwyczaj tłok idzie do wymiany a cylinder do szlifu.
Możesz jeszcze spróbowac pokręcić wirnikiem(kołem magnesowym, magnetem jak zwał tak zwał) jak będzie przyblokowany to raczej wina przy cylindrze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|