Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 17:26, 14 Cze 2010 Temat postu: Zblokowana kopka |
|
|
Witam. Kolejny problem. Całkowicie zblokowany starter. Nie daje rady kopnąć. Po prostu się zacina...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
piotr.m
Częsty bywalec
Dołączył: 08 Gru 2009
Posty: 249
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 15 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: wrocław
|
Wysłany: Pon 17:31, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
spróbuj przekręcić tylnym kołem wtedy zębatki się obrócą i powinien się odblokować
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 18:29, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
No właśnie tak robiłem dotychczas. Teraz zablkowała się całkowicie. Nic się nie da zrobić. Próbowałem wrzucać na bieg, szarpnąć nim i też nic.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dudzio
Wymiatacz
Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 378
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zamosc
|
Wysłany: Pon 20:26, 14 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
To masz cos z wałem . Albo się wykrzywił , łozyska padły, ewentualnie pękł ,wypadło zabezpieczenie z tłoku i gdzieś utkwiło w tulei
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ZielmanPL
Nowy
Dołączył: 12 Cze 2010
Posty: 13
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 13:04, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tak miałem jak za bardzo dokręciłem śrubkę od platynek. Tam jak ją za bardzo wkręcisz to blokuje wał. Odkręć ją i spróbuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Wto 13:32, 15 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Chwyć kopkę z to co się kładzie na tym stopę pociągnij lekko do siebie i do tyłu powinno puścić mi teraz się tak dzieje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
manta91
Bywalec
Dołączył: 10 Lip 2008
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: zabrze
|
Wysłany: Śro 22:19, 16 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
haha ja tak miałem wczoraj odkręciłem cylinder bo myślałem że się zatarł ale nie cylinder zszedł bez problemowo wał okazało się że to kosz sprzęgła się ogkręcił i zablokował się o klapę spróbuj czy ty tak nie masz to nic nie kosztuje powodzenia
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 19:17, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Pomocy!! W moim ogarze zablokował się starter a wraz z nim tylne koło co się mogło stać?? Jeśli to coś da to przed tym zdarzeniem ustawiałem zapłon...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kamil12345121
Wymiatacz
Dołączył: 23 Sty 2010
Posty: 341
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: kozienice
|
Wysłany: Nie 19:52, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
niemartw sie wystaeczy kopnąc kopke do tyłu i sie odblokuje miałem tak samo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 20:12, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
troche się boje żeby go nie uszkodzić a można młotkiem stuknąć??
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Nie 20:29, 27 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 20:46, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Tylko weź ten najwiekszy z zestawu . Odkręć śrubki od statora i nim lekko poruszaj i wtedy spróbuj ruszyć starterem, jeśli dalej nic to sprawdź czy w ogóle sie magneto obraca, jakimś śrubokrętem porusz je miedzy cewkami. Jeśli jest zblokowane to przygotuj się na wydatki związane z wymianą tłoka, pierścieni i ew. szlif cylindra.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:12, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
a gdzie jest stator?? Magneto to jest ten wałek którym kręci sie tłokiem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 21:20, 27 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Ustawiałeś zapłon nie widząc czym kręcisz? Magneto jak sama nazwa wskazuje magnesy, to to koło zamachowe co są magnesy.. A stator to jest ta obudowa co są przykręcone cewki.. Doszkol się troche..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dawid
Początkujący
Dołączył: 16 Cze 2010
Posty: 22
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 7:24, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Dziękuje wszystkim za pomoc:) naprawiłem już sprzęta wszystko chodzi jak powinno:D jeszcze raz wielkie dzięki:)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Dawid dnia Pon 8:39, 28 Cze 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PaLi
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2010
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Białystok
|
Wysłany: Pon 12:52, 28 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Mam pytanie odnośnie tego, co w temacie. Jeżeli mam wykrzywiony wał, to muszę koniecznie rozpoławiać silnik? Dodam, że raz przy sciąganiu kopki 'flaki' trochę się wysunęły. Mogło tam coś się ześlizgnąć ? Boje się rozpoławiać silnik, bo moge go później źle złożyć... Ale jeżeli nie ma wyjścia to rozpołowie. Czekam na odpowiedź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|