Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Sob 12:37, 24 Kwi 2010 Temat postu: Zatarcie? |
|
|
Witam.
Od zimy śmigałem sobie ogarem 200 jak co roku nic się nie działo wszystko było OK.
W tamtym tygodniu z rana jeździł a potem coś mu się stało tz nie chciał odpalić więc pomyślałem że to zapłon no ale nic nie robiłem no i dziś chciałem odpalić i ku mojemu zaskoczeniu działa jak trzeba..
Teraz przechodzę do sedna sprawy:
otóż jechałem i nagle coś jakby zablokowało się i motor w miejscu zgasł, teraz na biegu ledwie co kręci a z kopka to tak jakby trzymać sprzęgło tylko że trochę ciężej chodzi.. Teraz moje pytanie czy to kosz się rozleciał czy może zatarłem go?
Nie rozbierałem silnika więc nie wiem jak w środku wygląda, rozbiorę go wieczorem ale teraz chciałem się pierwsze zapytać co to może być?
Pozdrawiam;)
Marek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 13:45, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
silnik raczej sie nie zatarl Obstawiam sprzeglo moze kosz sie odkrecil
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 13:59, 24 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Raczej nie kosz, bo wtedy by szedł zgrzechot i silnik by się jakoś obracał, zrzuć cylinder, bo mógł pierścień pęknąć. pozdro.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dartmoor88
Początkujący
Dołączył: 14 Kwi 2010
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 16:52, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
może łożysko na wale poszło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Pon 17:01, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
właśnie tak jak kolega plusminus mówi akurat wczoraj zwalałem cylinder ponieważ miałem te same objawy co ty pomijając fakt że był słaby gdy rozebrałem to obydwa pierścienie były wyłamane nawet tych części tam nie było......... sworzeń dostał takich luzów na tulei że się załamałem aż wogóle nie wiem jak to chodziło.............
dlatego rozbierz cylinder i zobacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
marek
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Wrz 2009
Posty: 105
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Oświęcim
|
Wysłany: Pon 17:34, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
No to rozebrałem dziś, pierścienie całe ale coś tłok mi się u szczerbił i zablokował z cylindrem. Już prawie mam rozebrane teraz tylko nie wiem jak ściągnąć tłok, muszę gdzieś tego poszukać
___________
No więc sytuacja trochę inaczej wygląda gdy wejrzałem głębiej, więc:
- Olej po stronie magneta kapał więc wnioskuje że simmering puścil.
- Tłok lekko uszczerbiony
- Cylinder ma jedną głębszą rysę
- No i teraz to czego nie znam przyczyny:
Gdy kopię kopką dochodzi może do połowy i dalej nie, gdy kręcę sam wał to robi obrót do pewnego momentu i ani rusz dalej do tyłu mogę ale w przód już nie.. Czyli coś się zablokowało tylko co Możliwe aby część z tłoka wpadła gdzieś we wał?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marek dnia Pon 19:32, 26 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Pon 20:51, 26 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Wyjmujesz zawleczki i wycigasz (wybijasz sworzeń).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|