Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogarmen
Bywalec

Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wodzisław
|
Wysłany: Nie 17:51, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych] - tu masz zdjęcie kondensatora
szczerze powiedziawszy sam nie wiedziałem jak to wygląda i co to jest dopóki nie weszłem przed chwilą na strone agmotu....
kondensator mozna zobaczyc gdy odkręci sie te 3 srubki z prawej strony silnika?
czyli tak podsumowując mówicie ze mam narazie tylko wyregulowac zapłon i zmienic ten kondensator?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Nie 17:56, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
najlepiej zdjąć całą pokrywę tak zmienić i jak zmienisz to nie grzeb przy zapłonie tylko zobacz czy będzie dobrze jeżeli będzie git to będzie a jak nie to wtedy kombinuj z zapłonem zainwestuj też w nową świece wrazie czego PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Makster_26
Wymiatacz

Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Nie 18:06, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Tak właśnie myślałem że to właśnie to, ale nie byłem pewien;))
Leci pochwałka za fatyge^
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 19:06, 14 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Makster_26 napisał: | Możecie mi wytłumaczyć co to jest kondensator?
trochę nie ogarniam;d |
Takie coś co znajduje się w iskrowniku w kształcie metalowego walca, co nie wiadomo do czego służy Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
kredek001
Częsty bywalec

Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 5:05, 17 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
to takie cos pod platynkami;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 14:15, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
I jak po wymianie kondensatora, problem się rozwiązał? Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarmen
Bywalec

Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wodzisław
|
Wysłany: Czw 18:08, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
niestety , jeszcze nie zakupiłem tego , nie mialem czasu , jutro myśle że go kupie bo prędzej kończe w szkole i wtedy zobacze ... niewykluczone też ze oddam ogarka do małego remonciku , potem napisze co i jak Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 21:04, 18 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
No ok, więc nie mam zamykać... nie róbmy offtopu... pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarmen
Bywalec

Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wodzisław
|
Wysłany: Pon 17:54, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
witam ponownie! nie chciałem tworzyc nowego tematu także napisze to juz tutaj;p otóż w koncu dałem dzis ogara do roboty , dobrze ze ten koleś co mi go robi mieszka niedaleko mnie także byłem dzis u niego i patrzyłem co tam robił
sprawdził mi sprężanie - miałem 6 , a powinno byc 9.5 chyba.... no i rozebrał to i teraz mam taki problem gdyż musze kupic tłok i pierscionki nowe ,ale nie wiem po którym szlifie jest cylinder... i można to jakos samemu sprawdzić czy może pani w sklepie bedzie łaskawa dopasować mi tłok i pierscionki pod cylinder?
lub 2 sprawa , czy nie lepiej juz kupic sobie cały zestaw wzmacniany do ogarka czy lepiej jednak pozostac przy starym oryginalnym cylindrze?? pozdro
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarmen dnia Pon 17:55, 22 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 20:31, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jak zawsze polecam wymienić cały dopasowany zestaw nowy, jeżeli chcesz dobrać tłok na nim powinien być wybity wymiar, jeżeli nie to zmierz go suwmiarką w okolicach nóżek, oryginał ma równo 38mm(ok.), każdy szlif to dodanie 0,25mm do rozmiaru tłoka. Proste? Co do tego sprężania, to stopnia sprężania nie da się zmierzyć, a jeżeli nawet to ktoś zrobi a silnik nie był modyfikowany zawsze wyniesie on te 9,5 do 1 czy coś Mierzy się ciśnienie, a one nie koniecznie ma wynosić 9,5... powinno być pewnie więcej ok. 10 itd... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarmen
Bywalec

Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wodzisław
|
Wysłany: Pon 21:12, 22 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
w cylindrze wyszło mi po zmierzeniu suwmiarką 38 mm a tłok 37mm...
no tzn wsadził to w miejsce swiecy chyba , i kazal mi kopać kopką , no i wyszło te 6 , a dokładnie 0.6 mPa
ale co do tego tłoka , tłok powinien miec też te 38 mm czy jednak ma byc ta przerwa 1mm? i oznacza to że jest to nominał tak?
cały zestaw nowy? tzn zeby lepiej kupic ten niby zestaw 60? no nie wiem , zastanawiałem sie nad tym ,ale jak tu większosc użytkowników pisało ze to dziadostwo itp , to wolę zostawic jednak oryginalny czeski cylek , no ale może...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pawlo300
Wymiatacz

Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Wto 13:47, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
tak jeżeli 38 to nominał tłok też dobrze dobrany osobiście i po doświadczeniu ja radził bym ci dać czeski cylek do szlifu każdy ma inne zdanie bo karzdy inaczej używa swoje moto jeden katuje drugi nie to też zależy jak będziesz dbał jednak na pewno trwalszy na cięższe warunki będzie czeski cylinder PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 13:59, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Oczywiście, że najlepszy by był czeski lub tajwański zestaw tłoka z cylindrem, pierścieniami, głowicą, sworzniem itd. Jeżeli jednak chcesz w ten stary cylinder wsadzać nowy polski tłok to zlituj się boże i kup sobie ten zestaw... Tłok nie może mieć 37mm przyjrzyj się tej suwmiarce... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Ogarmen
Bywalec

Dołączył: 15 Gru 2009
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Wodzisław
|
Wysłany: Wto 18:11, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
o kurde , teraz to już za pózno , juz kupiłem sobie tłok z pierscionkami... wyniosło mnie to aż 27,50zł! a wg cen agmotu to powinno byc to niecałe 20 ... nie wiem , zobacze jak to bedzie chodzić , może jednak trzeba było wziąśc ten cały zestaw , gościu w sklepie mówił ze ma takie na składzie jeszcze...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 21:12, 23 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Podczas pracy oprócz różnego rodzaju rys na gładzi cylindra pojawiają się zniekształcenia i deformację. Główną z nich jest tzw. owalizacja czyli z cylindra w przekroju poprzecznym robi się jajo, no i teraz kupujesz nowy tłok z pierścieniami i jak idealne kółko może pasować do owala?! Co do tych ok. 30zł nie bądź śmieszny, za tłok do RG ostatnio zapłaciłem 140zł, a z WOSSNERA wydałbym 400zł... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|