Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
patryk18
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:04, 23 Maj 2009 Temat postu: Zapłon problem |
|
|
Witam mam problem z moim ogarem gdy tłok jest w GMP to przerwa powinna wynosić 0,4mm no a niestety u mnie ta przerwa musi wynosić ok 1cm bo gdy zmniejszę jej to jest brak iskry.
A gdy będę miał zbyt wczesny zapłon to moc silnika jest mniejsza i czy przy źle ustawionym zapłonie świeca jest czarna bo u mnie jest chyba ok bo kolor kawy z mlekiem a i przy źle ustawionym zapłonie będzie ciężko odpalał?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
konrado007
Początkujący
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lost Highway
|
Wysłany: Sob 19:39, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Tak. Przy źle ustawionym zapłonie będą trudności z odpaleniem maszyny... Co do przerwy to musi ona wynosić 0,4 mm przed GMP!!! Jeżeli nie masz iskry to spróbuj zmienić świece, przeczyścić przerywacz. Może też mieć przebicie kondensator.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk18
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 19:48, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
konrado007 napisał: | Tak. Przy źle ustawionym zapłonie będą trudności z odpaleniem maszyny... Co do przerwy to musi ona wynosić 0,4 mm przed GMP!!! Jeżeli nie masz iskry to spróbuj zmienić świece, przeczyścić przerywacz. Może też mieć przebicie kondensator. |
świeca jest ok ale kondensator może byc walniety ale przy zle działającym kondensatorze platynki bedą iskrzyc a u mnie nic niewidac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
konrado007
Początkujący
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lost Highway
|
Wysłany: Sob 20:05, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Jeżeli przerywacz nie iskrzy to raczej kondensator odpada... Jutro przeczyść styki na patynkach. Jeszcze może być cewka zapłonowa walnięta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk18
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 20:07, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
a co mam cewka do przerwy a przecież pisałem ze palatynki sa wyczyszczone
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
konrado007
Początkujący
Dołączył: 09 Maj 2009
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lost Highway
|
Wysłany: Sob 20:32, 23 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Cytat: | a co mam cewka do przerwy a przecież pisałem ze palatynki sa wyczyszczone |
No jakoś nic nie napisałeś że czyściłeś przerywacz....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 6:35, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Przerwa na platynkach powinna wynosić 0.4mm a zapłon powinien następować 1.8mm GMP!!! Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk18
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 6:53, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
krzysiek025 napisał: | Przerwa na platynkach powinna wynosić 0.4mm a zapłon powinien następować 1.8mm GMP!!! Pozdrawiam |
a my cały czas o tym piszemy tylko problem jest taki ze po zmnieszeniu przerwy na platynkach iskry niema
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MiNiŚ
ADMINISTRATOR
Dołączył: 01 Lip 2006
Posty: 1706
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 109 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Z Polszy :)
|
Wysłany: Nie 8:13, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
Szanowny kolego na poczatek sprawdz, czy kolo magnesowe jest prawidlowo wpasowane z klinem? Czy krzywka zostala odpowiednio zalozona? (Naciecia na magnecie i poczatku krzywki musza byc rownolegle zalozone). W jakim stanie jest platyna oraz krzywka? Byc moze jest juz wyrobiona, przegieta - i nie spelnia swojego zadania... Jesli wszystko to jest w porzadku, znakiem tego masz albo przestawiony wal, albo zalozony od innego modelu (co jest malo prawdopodobne)..
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
patryk18
Wymiatacz
Dołączył: 09 Maj 2008
Posty: 301
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 8:32, 24 Maj 2009 Temat postu: |
|
|
wał jest od tego modelu z co do magneta klinu krzywki to sprawdzałem to już kilka razy platynki zmieniałem na inne i nic niedaje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez patryk18 dnia Nie 8:37, 24 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|