Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mily45
Nowy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 17:17, 06 Maj 2013 Temat postu: zapłon problem |
|
|
Witam. Chciałem ustawić sobie zapłon w mojej jawce 50 korzystam ztego poradnika :
http://www.jawa50.fora.pl/tutoriale,23/ustawienie-zaplonu-jak-to-sie-robi,2765.html
A dokladnie nei rozumiem o co Chodzi w punkcie C w drugim podpunkcieze slinik zablokowany i odblokowany i jakby ktos mogl pokazac ktore to ten srubki od iskrownika bo paltynki wiem a iskrownik to jest to cale urzedzenie na czym sa platynki i jak nim obracac ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 19:21, 06 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
To tak jeśli chodzi o silnik odblokowany/zablokowany to chodzi o to iż silnik z jawki nieco różni się z silnikiem ogara 200 a właściwie osprzętem (wymuszone przepisami) chodzi o zdławienie silnika (czyli zmniejszenie mocy max przez mniejszą dyszę, dłuższe kolanko tłumika i przestawienie zapłonu).
[link widoczny dla zalogowanych]
Tutaj na tej fotce (nie jest moja jakby coś ale pochodzi z tego forum) czerwona strzałka ewidentnie wskazuje na tą śrubkę z "łopatką" co masz ją poluzować by móc przekręcić iskrownikiem (dość ciężko się obraca) jest jeszcze jedna taka sama u góry.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mily45
Nowy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 16:22, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
No a jak mam wiedzieć czy mój silnik jest odławiony czy nie ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Śro 17:33, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
a jaką prędkośc rozwijała Twoja jawka? W ten sposób najszybciej można mniej więcej ocenić.
A dokładniej to przeczytaj na forum o blokowaniu jawek poprzez zmniejszenie krućca, wydłużenie kolanka wydechowego i przestawienie zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mily45
Nowy
Dołączył: 13 Kwi 2012
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:40, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
nei osiaga bo nie jezdzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grześ19
Bywalec
Dołączył: 11 Gru 2012
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Ostrowiec
|
Wysłany: Śro 17:48, 08 Maj 2013 Temat postu: |
|
|
wogóle nie jeździła? Jezeli tak to ustaw sobie zapłon tak jak dla odblokowanego motoru ( 1,8- 2,0 mm przed GMP) i posprawdzaj później czy masz blokady założone, a jak masz to zdejmij bo jazda z prędkością max 45 km/h pewnie Cię nie zadowoli
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|