Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
duduś
Początkujący
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 12:31, 27 Lis 2010 Temat postu: Zapłon, help |
|
|
Po ustawieniu przerwy motor odpala ładnie na kopa, ale wskakuje na bardzo wysokie obroty <ga> i pytanie brzmi w którą stronę trzeba przekrecić iskrownik, aby było dobrze. i jeżeli możecie to napiszcie w którą stronę jest opóźniony, a kiedy jest przyspieszony
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Sob 12:43, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Kolego poluźnij odrobinę śruby mocujące iskrownik i (pukaj w niego śrubokrętem albo czymś) w lewo go musisz tak po trochu przekręcać.Miałem właśnie taki sam problem,że po ustawieniu palił ale obroty miał bardzo wysokie (ja przestawiałem zapłon w lewo tak po 2 mm).
Lecz mam jeszcze jeden problem,bo tera mi gaśnie na sprzęgle nie wiesz co to?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
fso777
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Maj 2010
Posty: 202
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: GLIWICE
|
Wysłany: Sob 13:55, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
W lewo dajesz jak opóźniasz zapłon a w prawo gdy przyspieszasz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez fso777 dnia Sob 13:56, 27 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 16:04, 27 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
po ustawieniu przerwy należy ustawić kąt wyprzedzenia zapłonu według danych fabrycznych (chyba, ze chcesz kombinować ale to Twoja sprawa) a nie pisać na forum w którą stronę przekręcić bo skąd ja mam wiedzieć czy ustawiłeś zapłon za późno czy za wcześnie? oczywiście zakładam, że nie masz zaciętej przepustnicy/linki...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
duduś
Początkujący
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 9:09, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Nie nie mam Tam jest wszystko w porządku.
Co do pytania Ogarzysty200 : nie mam pojęcia
Zobaczymy, co będzie u mnie po ustawieniu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Nie 9:20, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
mi zapłon ustawiał weteran jawek co 20lat się w tym bawił przesuną mi zapłon na maksa w lewo aż mi trochę cewek łapało przerwa 0.4 i motor chodzi do dziś bez żadnych usterek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 11:24, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
nie grzeje sie ????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 11:51, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
yooo napisał: | mi zapłon ustawiał weteran jawek co 20lat się w tym bawił przesuną mi zapłon na maksa w lewo aż mi trochę cewek łapało przerwa 0.4 i motor chodzi do dziś bez żadnych usterek |
To opowiedz coś więcej o tym.Skoro mówisz że chodzi to jeszcze przybliż nam jak chodzi.Dobrze się wkręca?Nie gaśnie?Dobrze odpala?Bo chodzić to wiesz,może każdy,ale nie każdy będzie chodził dobrze.
pzdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Nie 13:40, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
moja jawka na zimny zawsze pali na 1 kopa na ciepło tak do 5 wkręca się wyśmienicie nie strzela nie pluska nie gaśnie idzie jak żyleta ogólnie nie miam najmniejszych zastrzeżeń :0 a mocy to ma tyle że cho cho jeżdżąc na 13z moc + szybkośc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 15:41, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ktoś się pomylił, zapłon przyspiesza się pod obroty czyli w lewo, a opóźnia z obrotami czyli w prawo.
W twoim przypadku jest za wczesny zapłon, musisz go trochę opóźnić i motor powinien dobrze chodzić.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 17:50, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
yooo napisał: | moja jawka na zimny zawsze pali na 1 kopa na ciepło tak do 5 wkręca się wyśmienicie nie strzela nie pluska nie gaśnie idzie jak żyleta ogólnie nie miam najmniejszych zastrzeżeń :0 a mocy to ma tyle że cho cho jeżdżąc na 13z moc + szybkośc |
Więc mówisz,że masz całkowicie w lewo przesunięty?
EDIT:
A przerwę na przerywaczu masz 0.40mm?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Nie 18:03, 28 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Nie 17:55, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
tak zapłon mam całkowicie w lewo przerwę możesz na 0.35-0.40 i mam taka samą przerwę na świecy ustawioną
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 18:02, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
No dobra jutro spróbuje z tym. Skoro mówisz,że weteran ustawiał to może jednak dobrze będzie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Nie 18:14, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
ja tak mam od tond jak jawke mam raz ustawił i wsio do tej pory i naprawdę polecam tak ustawić wgl jak masz tak zapłon ustawiony to odblokuj jawke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sportlen
Wymiatacz
Dołączył: 02 Cze 2010
Posty: 584
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: SZCZYTNA!!!podkarpacie
|
Wysłany: Nie 18:15, 28 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
co do gaszenia na sprzęgle to musisz troszkę dociągnąc tam na śrubie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|