Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
sunay12
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:52, 07 Lip 2009 Temat postu: zapłon |
|
|
Witam problem mam prawdopodobnie z zapołonem... a więc ogar na wysokich obrotach przerwya i strzela ogniem z rury. platynki ustawione... nie wiem co jest zapłon na 2mm gpm i 0,4 platynki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 18:55, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
to są raczej wytarte pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sunay12
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:06, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
oo i to chyba strzał w 100. bo z jednej strony pierscien jest wytarty a z drógiej nie. może to i to, i mam jeszcze jedno pytanko ogar wogle nie ma mocy ledwo sie tacza ;/ i tu nasuwa się pytanie czy to przez pierscienie tz. jedzie jakos ale słabo się rozpędza
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez sunay12 dnia Wto 19:21, 07 Lip 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sniiKe
Wymiatacz

Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Wto 19:25, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
kompresja kiepska, zmienić pierścienie i dotrzeć ładnei i powinno chyba być dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sunay12
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:28, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
chyba czy napewno? bo nie wiem czy kupować nowy cylek bo ten stracił na mocy może i przez pierscienie ale nie wiem proszę o informacje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Wto 19:33, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jak nie wiesz to zmierz cylek, tłok i porównaj z danymi w serwisówce i wtedy wymieniaj, ale myślę że wystarczy tylko zmienić pierścienie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:49, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | jak nie wiesz to zmierz cylek, tłok i porównaj z danymi w serwisówce i wtedy wymieniaj, ale myślę że wystarczy tylko zmienić pierścienie |
No to ciekawe jest...
Jeżeli odpala bez problemu z kopa nie jest to wina zapłonu. Wtedy przyczyn jest mnóstwo. Każdej się dowiesz rozkręcając cylinder np. rozwalony tłok, pierścienie, rysy, zerwanie okna itd. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sunay12
Częsty bywalec

Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 21:59, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
cylinder rozkręcałem dzis z 5 razy ;] tłok jak w najlepszej kondycji cylek ma gładz idealna może malutkie ryski ... i tylko problem z pierscieniami bo są z jednej strony wytarte a z drógiej nie ;] może wina tego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Goger
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 22:17, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Moim zdaniem może być mogą one nie trzymać kompresji a dzieje się tak dlatego iż w silniku 223 czyli w ty śliniku jest cylinder leżąco i to przez to gdzieś to na forum jakimś wyczytałem i moim zdaniem ma to sens. A jelsli już tak rozbierasz cylek a masz te kłopoty to wymień te perscienie na pewno to nie zaszkodzi tylko pamiętaj o ich dotarciu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
bazalt
Moderator

Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Wto 22:24, 07 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
wszyscy macie racje ale jakim prawem pierścienie sie wytarły tylko z jednej strony?? ja bym jeszcze szlif cylindra zrobił
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
plusminus
Moderator

Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Śro 7:46, 08 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
bazalt napisał: | wszyscy macie racje ale jakim prawem pierścienie sie wytarły tylko z jednej strony?? ja bym jeszcze szlif cylindra zrobił |
według naszej grawitacji wszystko opada na dół i tłok tez ma większy nacisk na dół, z czego powstaje większe tarcie w tym miejscu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 12:27, 08 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
plusminus napisał: | bazalt napisał: | wszyscy macie racje ale jakim prawem pierścienie sie wytarły tylko z jednej strony?? ja bym jeszcze szlif cylindra zrobił |
według naszej grawitacji wszystko opada na dół i tłok tez ma większy nacisk na dół, z czego powstaje większe tarcie w tym miejscu |
Bzdura siła odśrodkowa odrzuca tłok i się na pierścieniach centruje. Mi to wygląda na krzywy tłok, źle wyszlifowaną gładź, złe wycentrowanie wału i najgorsze i najbardziej prawdopodobne krzywy korbowód. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rafal200
Bywalec

Dołączył: 06 Mar 2009
Posty: 72
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Śro 21:23, 08 Lip 2009 Temat postu: , |
|
|
no to widze ze masz w ogarze dopalacz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 8:00, 09 Lip 2009 Temat postu: Re: , |
|
|
rafal200 napisał: | no to widze ze masz w ogarze dopalacz  |
...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
sniiKe
Wymiatacz

Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Czw 20:43, 09 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No i co problem rozwiązany?? Jeżeli tak, to pisz co było nie tak. Może u kogoś będzie ta sama usterka i już będzie mieć miał odpowiedź.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|