Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Pionek200
Początkujący
Dołączył: 25 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Lębork
|
Wysłany: Śro 21:03, 15 Kwi 2009 Temat postu: zapłon???? |
|
|
Witam
Odebrałem silnik od mechanika po kapitalnym remoncie jeździłem 2 dni ale ogar ciężko palił tata mi mówi dziś zobacz w zapłon .Zdjełem pokrywkę i zobaczyłem ze wszystkie kabelki są luźne nie przykręcone dokręciłem i kapnełem się ze cały zapłon nie jest przykręcony miałem zaznaczone ustawiłem skręciłem do końca kopie a tu nie idzie ruszyć coś trze popuściłem było ok ale po dziurach on się przestawia i koniec i więc co jest źle złożone (magneto nie nabite do końca)???? Pomocy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
xiang
Wymiatacz
Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 13:42, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Może być tak, że magneto jest nie do końca dobite, sprawdż, czy cewki nie trą o magneto, przede wszystkim jeszcze raz się upewnij, czy nie ma tam "ciał obcych". Skoro masz zaznaczone to demontaż i ponowny montaż nie powinien sprawiać problemu. Skoro popuściłeś śruby trzymające iskrownik, i magneto normalnie się obracało, to może ocierać o tą płaską część korpusu iskrownika. U mnie śruby dociskające iskrownik do kartera silnika są mocno dokręcone wraz z łezkowatymi podkładkami i magneto swobodnie się obraca wewnątrz iskrownika. I taka rada z mojej strony, jak odkręcisz iskrownik to wyczyść wszystko przed złożeniem, czasem może tam wciekać olej. Pozdrawiam.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez xiang dnia Czw 13:43, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ENZO
Bywalec
Dołączył: 16 Mar 2009
Posty: 84
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Pią 9:46, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
poluzyj cewki wsać podnie srubokręt lekko je podważając i dokręć najczęsciej to cewki ocierają
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 13:23, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ENZO napisał: | poluzyj cewki wsać podnie srubokręt lekko je podważając i dokręć najczęsciej to cewki ocierają |
Tez odczuwam wrazenie, ze to cewki. Robisz tak... Wykrecasz cewke, wsadzasz kawalek cienkiej blaszki lub sztywnego, lekko elastycznego plastiku miedzy magneto,a miejsce gdzie ma byc cewka, a nastepnie wsuwasz cewke. Powinna przylec do plastiku lub metalu(lepiej z plastikiem, raczej nie stosuj papieru). Teraz dokrecasz cewke srubami. Wyciagasz wczesniej wsadzony element. Magneto powinno byc w odleglosci ok. 1mm od radiatora cewki. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|