Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Śro 16:28, 01 Kwi 2009 Temat postu: Zaplon |
|
|
Witam. Mam problem z Ogarem - w niedziele pekly mi 2 "prowadnice" tzrymajace lezki, ktore trzymaja magneto, dzieki czemu przestawil mi sie zaplon. Dzisiaj od 14 siedzialem ze srubkami , ktore pasuja do lezek trzymajace magneto, jakims cudem udalo mi sie zaplon ustawic, ale po 2 km nagle zaczal szaepac i gasnac. Jak zajrzalem do srodka to wszystko jest ok, swieca ma iskre, ale nie chce zapalic. Benzyna dochodzi, wszystko jest ok ale nie chce odpalic. Juz raz tak mialem, na nowo ustawilem zaplon i pochodzil 6 miesiecy az do niedzieli. Magneto, silnik, fajke razem z przewodem i cewke zaplonowa mam w dobrym stanie.
Jak sadzicie, co to moze byc?
I czy moglibyscie zamiescic zdjecie magneta, moze nie tak lezki ustawilem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Śro 18:09, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
weź jeszcze raz oblukaj ten zapłon, czy na pewno dobrze ustawiłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Śro 19:19, 01 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Tak to jest jak się w niedziele motor robi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 17:42, 02 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
może wina kondensatora
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 13:42, 03 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Nie to wina zaplonu. NIestety pomiomo, ze sie nameczyles znou Ci sie przestwail. Niestety taki urok tego sprzetu, jak chcesz jezdzic musisz ten zaplon zrobic porzadnie. Proponuje wstawic wieksze sruby, nagwintowac kartery pod m5, czy m6 teraz niepamietam i rozwiercic "lezki". Zaplon musi byc dokrecony pozadnie. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Sob 9:34, 04 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, ze tak dlugo nie odpowiadalem, ale nie mialem dostepu do neta. Juz zaplon zrobilem. Ustawilem przerwe miedzy stykami przerywacza na 0,20 i ladnie chodzi, pali od pierwszego kopa nawet na zimnym silniku. Magneto dokrecilem na jedna srube, bo na dwoch nie chce palic, nie wiem czemu. Dziekuje za pomoc
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 19:07, 05 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dragon in the Blue Sky napisał: | Przepraszam, ze tak dlugo nie odpowiadalem, ale nie mialem dostepu do neta. Juz zaplon zrobilem. Ustawilem przerwe miedzy stykami przerywacza na 0,20 i ladnie chodzi, pali od pierwszego kopa nawet na zimnym silniku. Magneto dokrecilem na jedna srube, bo na dwoch nie chce palic, nie wiem czemu. Dziekuje za pomoc |
No i taka gadka. Ten zaplon znowu Ci piepsznie. Po pierwsze magneto jest nabite na krzywke i nie ma zadnej sruby trzymajacej, jedynie krzywke trzyma sruba i to jedna. Jak chodzilo Ci o iskrownik to bardzo mi przykro ale znowu Ci sie przesunie, musisz ga zamocowac porzadnie, a platynki musza byc ustawione na 0,4mm! Jezeli nie sa czas otwarcia zaplonu jest nieprawidlowy, kondensator dziala nieprawidlowo tak samo jak cewka WN, wiec co za tym idzie na swiecy jest nieprawidlowa iskra i mieszanka jes zle spalana. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|