Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Nie 15:41, 26 Lut 2012 Temat postu: zapala ale nie nie jedzie |
|
|
witam
Szukalem tego tematu, ale nie znalazlem. Gdy chce zapalic na pych to zapala na wysokim obrocie i tak gasnie zaraz znow zapala i nwm co to moze najprawdopodobniej byc. Pomozcie mi bo nie dam rady tyle godzin siedziec i patrzec na tym zimnym powietrzu a jak dacie najprawdopodobniejsze wersje bylbym wdzieczny. Mozecie oczywiscie pytac mnie o szczegoly. Prosze was.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 15:52, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Próbowałeś na innej świecy ? lub gaźnik do czyszczenia/regulacji
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 16:08, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
a zapłon dobrze ustawiony? Nie ciągnie nigdzie lewego powietrza? Sprawdź połączenia króciec > gaźnik, cylinder > króciec i uszczelniacz wału od strony zapłonu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Nie 16:55, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
gaznik czysty bo teraz inny wstawilem bo ze wczesniejszym nie moglem dobrze wyregulowac i widzialem ze czysty wstawie jutro inna swiece i zobacze moze za duzo albo za malo paliwka dostaje. Zaplon zdaje sie byc dobrze ustawiony bo ostatnim razem przed zima jezdzilem to byl dobrze ustawiony zreszta w listopadzie byl regulowany. Zdam relacje jak tp zrobie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 16:57, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
w listopadzie regulowany?
mi się potrafił przestawić po dniu jazdy.. to jest 223, wszystko jest możliwe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Nie 20:47, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A mi raz i to jedyny od kad mam ten motor, nie ustawiałem 1 sezon ;] ale w listopadzie sie przestawil i to tylko od wstrząsów bo bez powodu nie grzebie w motorku. Ale od tamtej pory kilka razy pojezdzilem, zastala zima. i do teraz juz stała 3 miesiace ;0.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:26, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ludzie gaźnik można skutecznie regulować wymontowany z silnika, może nie idealnie dokładnie ale tak na 70-80% (nowsze konstrukcje na 90%), później wystarczy doregulować w odniesieniu do koloru świecy i to wszystko, gaźnik sam się nie przestawia co najwyżej syfiaste paliwo zacina zaworek jeśli nie mamy filtra albo zaworek po prostu jest uszkodzony i raz daje więcej raz mniej paliwa
do autora: czemu oczekujesz pytań o szczegóły? w prawie każdym temacie jest tego mnóstwo, gdybyś czytał uważnie to napisał być jak masz wyregulowany gaźnik, czy czyściłeś, jak zapłon jest wyregulowany, jak silnik reaguje na przytkanie powietrza, jaką masz świecę i jaką odległość na Niej, to jest w co drugim poście i to powinieneś napisać, przynajmniej to...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
dav6030
Częsty bywalec
Dołączył: 22 Paź 2011
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 21:31, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
A paliwo jakie masz, może jeszcze z przed zimy ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
snikers1991
Wymiatacz
Dołączył: 22 Mar 2009
Posty: 1516
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 23 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: wodzisław śląski// MZ ETZ 251
|
Wysłany: Nie 21:44, 26 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dav6030 napisał: | A paliwo jakie masz, może jeszcze z przed zimy ? |
on jeździ na ropie kolejny temat "nie jedzie " :/ czy jest sens pisania i powtarzania schematów postępowania w takim przypadku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pon 10:06, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Tak jak koledzy wyżej sprawdź połączenia gaźnik- króciec i króciec gaźnik,
Małe ot. A moźe robimy taki ogólny schemat dla kompetentnych inaczej/przemo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymonjawa
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 224
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tykocin
|
Wysłany: Pon 13:52, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Iska jest jak przystawiam do cylka, a druga rzecz to dzisiaj zauwazylem ze jak kopie to kapie z tego dziubka co jest z dolu na poczatku gaznika przy polaczeniu kruciec gaznik i jeszcze wydaje mi sie ze cos jest z powietrzem przy tym zlaczeniu co ta pierwsza rzecz znaczy i czy te powody maja na to wplyw? Dzisiaj wgl mi nie chce zapalic a nic nie ruszalem od wczoraj?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Szymonjawa dnia Pon 15:38, 27 Lut 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 17:40, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
dav6030 napisał: | A paliwo jakie masz, może jeszcze z przed zimy ? |
ja mam sprzed zimy i co? jest jakieś 2-3 litry...
do autora:
skoro kapie to znaczy że gaźnik źle wyregulowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Pon 17:46, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
ja też. ja też. mam jakieś 40l bezołowiówki od początku grudnia jakoś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio5155
Nowy
Dołączył: 15 Lip 2011
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wola Żyrakowska
|
Wysłany: Pon 17:50, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Witam, radzę, wyciąć z tekturki (np. z okładki zeszytu, czy z tekturki jaką masz na końcu bloku rysunkowego), kilka uszczelek. Tak po 3-4 na połączenia króciec-cylinder i króciec-gaźnik. Miałem podobnie, że odpalała, ale na wysokich obrotach i zaraz gasła. Zrobiłem tak jak ci napisałem i motor hula.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 20:23, 27 Lut 2012 Temat postu: |
|
|
Radzio5155 napisał: | Witam, radzę, wyciąć z tekturki (np. z okładki zeszytu, czy z tekturki jaką masz na końcu bloku rysunkowego), kilka uszczelek. Tak po 3-4 na połączenia króciec-cylinder i króciec-gaźnik. Miałem podobnie, że odpalała, ale na wysokich obrotach i zaraz gasła. Zrobiłem tak jak ci napisałem i motor hula. |
i co z tego? a ja maiłem wodę w kotłowni 2 lata temu... jak radzisz to z sensem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|