Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Pon 10:09, 13 Kwi 2009 Temat postu: Zaolejona swieca |
|
|
Witam. Mam problem ze swieca - czesto musze ja czyscic szczotka druciana, jak wykrecam ja do kontroli jest cala w oleju(czarna). Jak wyczyszcze to motorek ladnie chodzi, pali od pierwszego kopa, po jakims czasie podczas ruszania z jedynki gasnie, wystarczy odepchac sie nogam i od razu zaskakuje. Moc sie nie zmniejsza, pali tyle samo, ale na zaolejonej swiecy nie chce palic od kopa. Mieszanke paliwowa robie w stsounku 1:30 - 166 ml oleju na 5 l benzyny, uzywam oleju Mixol.
I jeszcze jedno - jak przykladam swiece do kontroli iskry to nie ma zadnej, a motorek jest zrywny i mocny(zaplon mam dobrze ustawiony)
Swiece zmienialem, aktualana to Brisk
Czy to wina oleju?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
cinex94
Wymiatacz

Dołączył: 16 Paź 2008
Posty: 346
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Poznań
|
Wysłany: Pon 10:37, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A dużo Ci kopci???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Tomek15
Wymiatacz

Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Pon 15:12, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
za wysoki poziom paliwa lub za dużo oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
xiang
Wymiatacz

Dołączył: 22 Paź 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:52, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja wlewam zawsze do 5 litrów benzyny 120ml oleju czerwonego stihlowskiego i świeca ma prawidłowy osad, tak więc polecam tą mieszankę. Zalewanie świecy może być spowodowane złym simmeringiem od strony sprzęgła, lub przytkanym filtrem powietrza. A to, co mówił Tomek15
Tomek15 napisał: | za wysoki poziom paliwa lub za dużo oleju |
To również prawda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 21:06, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No i bardzo dobrze Obecnie oleje sa lepszej jakosci(nawet miksol) i leje sie tego ustrojstwa mniej. Fajnie, ze masz swiece Brisk ale jaka ma cieplote? To jest najwazniejszy parametr, marka sie nie liczy(chyba, ze jest to NGK). Cieplota powinna byc jak Iskry F80(oczywiscie inne zamienniki takze). Pierwsza rzecza w Twoim wypadku jest opuszczenie ilgicy(wyzszy rowek). Jak to nie pomoze to zmniejsza sie poziom paliwa w komorze plywakowej.Potem wsadza sie cieplejsza swiece np. F75(odpowiedniki). Wazne jest zachowanie odpowiedniej odleglosci miedzy elektrodami(0,4mm), jak iskra jest dobra mozna ja zwiekszyc. Na powietrzu iskre zadko widac, w koncu jest cos takiego jak slonce. Przyloz swiece do cylindra(najlepiej poloz) i energicznie kopnij w ciemnym pomieszczeniu. Teraz iskre widac? Powinna byc stabilna i w jednym miejscu. Jak nic nie pomoze nalezy wymienic simmering od strony sprzegla. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 9:32, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Malo kopci, tak jak zawsze, swieca to Brisk N15C, iskre sprawdzalem jak juz sie porzadnie sciemnilo, gaznik mam nowy, wiec usterka gaznika lub plywaka raczej odpada, tak samo jak simeringi, mam nowe, maja zaledwie miesiac
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
przemo
Wymiatacz

Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Wto 12:00, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A tak zapytam. Bo kolega taki pisał sobie że oleju stihlowskiego leje. A ile taka buteleczka kosztuje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 17:10, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A co to daje, ze gaznik nowy? Tym bardziej jest do regulacji, tak samo jak simmeringi... Swieca jest dobra, odpowiednik F80. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Wto 17:39, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
"A co to daje, ze gaznik nowy? Tym bardziej jest do regulacji, tak samo jak simmeringi... Swieca jest dobra, odpowiednik F80. Pozdrawiam" - w wakacje nie mialem problemow z gaznikiem, nagle popsuc sie nie mogl, zreszta oprocz iglicy jak sie reguluje gazniki w Jawkach?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
juskief
Wymiatacz

Dołączył: 27 Sty 2009
Posty: 426
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Świdnik k. Lublina
|
Wysłany: Wto 18:43, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Srubką od obrotów która jest pomiędzy dyszami.Czyli ta srebrna ze sprężynką.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Punk
Początkujący

Dołączył: 17 Mar 2009
Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 19:30, 14 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Właśnie ciepłota świecy jest ważna sam sie przekonałem jak wkręciłem NGK do kitu chwile pochodził a pużniej nic nawet na zapych a iskra była. Ja leje olej Orlen 2T Syntetic na 5 litrów paliwa wlewam 100 ml oleju czyli 20 ml na litro i motor sprawuje się bardzo dobrze
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Dragon in the Blue Sky
Częsty bywalec

Dołączył: 23 Sty 2009
Posty: 167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Zachodniopomorskie
|
Wysłany: Śro 6:33, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja wolne obroty reguluje linka gazu, taka mala prowadnica.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Aris7676
Bywalec

Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 19:56, 15 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Ja takżę leje olej czerwony od shtila i za 1l płace około 39zł
A co do tego problemu nowe gaźniki są gówno warte, lepjej znaleźć stary a w dobrym stanie sam się przekonałem. Też mi swiece oleiło ale mnie to nieruszało,
zmieniłem platynki i odziwo wszystko jest dobrze.xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 20:17, 16 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dragon in the Blue Sky napisał: | "A co to daje, ze gaznik nowy? Tym bardziej jest do regulacji, tak samo jak simmeringi... Swieca jest dobra, odpowiednik F80. Pozdrawiam" - w wakacje nie mialem problemow z gaznikiem, nagle popsuc sie nie mogl, zreszta oprocz iglicy jak sie reguluje gazniki w Jawkach? |
Jawka ma prosty ganik i dlatego sprawia problemy. Masz regulacje maksymalnego opadu przepustnicy, regulacje wysokosci ilgicy i poziomu paliwa w komorze plywakowej, przepustnicy nie reguluje sie na lince! Powinna miec ona odpowiedni luz, taki aby przy skreceniu kierownicy w lewo przepustnica sie nie podnosila! A taki aby reakcja manetki byla natychmiastowa...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez pks100 dnia Czw 20:18, 16 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|