Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 20:23, 14 Mar 2009 Temat postu: Zamula na 3 |
|
|
Witam od pewnego czasu moja jawka jak ma zimny silnik to idzie jak głupia ale nie na 3 a jak się nagrzeje to już wogle co może być sprawdzałem niema rys niedawno zmieniłem pierscienie.Chodzi o to ,zę traci siły.
Z góry dziękuje!!1
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patrol dnia Sob 20:30, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Tomek15
Wymiatacz
Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 20:33, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
no tłok puchnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 21:15, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
No to wlasnie pierscienie Ci sie docieraja. Dotrzyj je a problem zniknie. Jak traci moc to zgas silnik poczekaj i po kilku minutach jedz dalej. Pozdrawiam
P.S. Po ok. 100km powinno byc juz ok. Do tego czasu mozesz minimalnie wkrec srubke biegu jalowego a jakies 3/4 obrotu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Patrol
Częsty bywalec
Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 21:38, 14 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
Tak ale to ja mam tak coc hwile zatrzymywa się to nieujade a pierscienie to już sie raczej dotarly bo zrobilem jakies 15kilasow i z godzinkie chodzila po zalozeniu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Patrol dnia Sob 22:04, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 8:18, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
15 kilosów to nic, tak jak napisał pks100 sto km musi być(przynajmniej powinno)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Nie 11:34, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
a tłok jaki masz taki orginalny czy ten nowy bo jak wymieniałeś pierścienie to trzeba było wymienić tłok ja mam orginalny i wogule nie brakuje macy a na tym nowym po chwili już brakowało mocy Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 12:22, 15 Mar 2009 Temat postu: |
|
|
krzysiek025 napisał: | a tłok jaki masz taki orginalny czy ten nowy bo jak wymieniałeś pierścienie to trzeba było wymienić tłok ja mam orginalny i wogule nie brakuje macy a na tym nowym po chwili już brakowało mocy Pozdrawiam |
Tzn. niekoniecznie trzeba caly tlok wymieniac. Jak jest w jakims wzglednym stanie. Przyjela sie taka zasada, ze po kupnie pojazdu eksploatuje sie go zgodnie z instrukcja bez ingerencji do czasu kiedy ma wyrazny spadek mocy. Wtedy na tlok zaklada sie nowe orginalne pierscienie(w Jawce ok.9000 - 13 000km). Moc wzrasta i jednostka funkcjonuje normalnie, az do czasu kiedy moc znowu spada. Kiedy zaczynaja sie niepokojace strzaly, problemy z odpalaniem i widoczne wieksze zuzycie paliwa wymienia sie caly kompletny tlok(ok. 11 000 - 16 000km). Teraz nastepna ingerencja bedzie po dluzszym czasie. Koniec zywotnosci konczy sie na ok. 20 000 km(Jawka). Praktyka mowi, ze malo kto tego dojezdza. Wszystkie wymiany powinny byc wykonane jak najbardziej profesjonalnie a pojazd powinno sie serwisowac. Niestety teraz juz w wlasnym zakresie. Teraz nastepuje tzw. "remont generalny". Cylinder oddaje sie do szlifu, kupuje sie nadwymiarowy tlok, regeneruje sie wal(wymiana korbowodu i lozysk), montuje sie nowe lozyska i tarcze sprzeglowe wraz z sprezynami i lancuszkiem sprzeglowym. Wymienia sie platynki, wszystko dokladnie sie czysci i porzadnie montuje na nowych uszczelkach. To wszystko dotyczy silnika, bo przeprowadza sie jeszcze inne kontrole. Ogumienia, linek, hamulcow, ukladu napedowego itd. pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|