Zamula na 3

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 20:23, 14 Mar 2009    Temat postu: Zamula na 3

Witam od pewnego czasu moja jawka jak ma zimny silnik to idzie jak głupia ale nie na 3 a jak się nagrzeje to już wogle co może być sprawdzałem niema rys niedawno zmieniłem pierscienie.Chodzi o to ,zę traci siły.

Z góry dziękuje!!1


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patrol dnia Sob 20:30, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Tomek15
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 26 Sie 2008
Posty: 366
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 2/5

PostWysłany: Sob 20:33, 14 Mar 2009    Temat postu:

no tłok puchnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 21:15, 14 Mar 2009    Temat postu:

No to wlasnie pierscienie Ci sie docieraja. Dotrzyj je a problem zniknie. Jak traci moc to zgas silnik poczekaj i po kilku minutach jedz dalej. Pozdrawiam Wink

P.S. Po ok. 100km powinno byc juz ok. Do tego czasu mozesz minimalnie wkrec srubke biegu jalowego a jakies 3/4 obrotu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Patrol
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 03 Gru 2008
Posty: 161
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 21:38, 14 Mar 2009    Temat postu:

Tak ale to ja mam tak coc hwile zatrzymywa się to nieujade a pierscienie to już sie raczej dotarly bo zrobilem jakies 15kilasow i z godzinkie chodzila po zalozeniu.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Patrol dnia Sob 22:04, 14 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Profi
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 68 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Ozimek/Gliwice

PostWysłany: Nie 8:18, 15 Mar 2009    Temat postu:

15 kilosów to nic, tak jak napisał pks100 sto km musi być(przynajmniej powinno)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Nie 11:34, 15 Mar 2009    Temat postu:

a tłok jaki masz taki orginalny czy ten nowy bo jak wymieniałeś pierścienie to trzeba było wymienić tłok ja mam orginalny i wogule nie brakuje macy a na tym nowym po chwili już brakowało mocy Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 12:22, 15 Mar 2009    Temat postu:

krzysiek025 napisał:
a tłok jaki masz taki orginalny czy ten nowy bo jak wymieniałeś pierścienie to trzeba było wymienić tłok ja mam orginalny i wogule nie brakuje macy a na tym nowym po chwili już brakowało mocy Pozdrawiam


Tzn. niekoniecznie trzeba caly tlok wymieniac. Jak jest w jakims wzglednym stanie. Przyjela sie taka zasada, ze po kupnie pojazdu eksploatuje sie go zgodnie z instrukcja bez ingerencji do czasu kiedy ma wyrazny spadek mocy. Wtedy na tlok zaklada sie nowe orginalne pierscienie(w Jawce ok.9000 - 13 000km). Moc wzrasta i jednostka funkcjonuje normalnie, az do czasu kiedy moc znowu spada. Kiedy zaczynaja sie niepokojace strzaly, problemy z odpalaniem i widoczne wieksze zuzycie paliwa wymienia sie caly kompletny tlok(ok. 11 000 - 16 000km). Teraz nastepna ingerencja bedzie po dluzszym czasie. Koniec zywotnosci konczy sie na ok. 20 000 km(Jawka). Praktyka mowi, ze malo kto tego dojezdza. Wszystkie wymiany powinny byc wykonane jak najbardziej profesjonalnie a pojazd powinno sie serwisowac. Niestety teraz juz w wlasnym zakresie. Teraz nastepuje tzw. "remont generalny". Cylinder oddaje sie do szlifu, kupuje sie nadwymiarowy tlok, regeneruje sie wal(wymiana korbowodu i lozysk), montuje sie nowe lozyska i tarcze sprzeglowe wraz z sprezynami i lancuszkiem sprzeglowym. Wymienia sie platynki, wszystko dokladnie sie czysci i porzadnie montuje na nowych uszczelkach. To wszystko dotyczy silnika, bo przeprowadza sie jeszcze inne kontrole. Ogumienia, linek, hamulcow, ukladu napedowego itd. pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin