Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
ogi200
Początkujący
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko
|
Wysłany: Pią 15:25, 13 Maj 2011 Temat postu: Zalewanie silnika/gaźnika ? |
|
|
Witam
Pytanie może dosyć banalne ale jestem dopiero "początkującym" ale wczoraj ustawiałem zapłon i prawie wszystko było ok gdyby nie to że przelewa mi gaźnik
Myślałem że pływak się zawiesił jednak nic z tego o co kaman ?
Z góry dzięki za odp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jakubas101
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sie 2009
Posty: 778
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Okolice Grudziądza
|
Wysłany: Pią 15:57, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Może zaworek iglicowy się zawiesił (w pokrywie komory pływakowej się zdajduje).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogi200
Początkujący
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko
|
Wysłany: Pią 16:27, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
No wlasnie się nie zawiesił,chodzi bez problemu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian953
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Cze 2009
Posty: 246
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 16:49, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zegnij blaszkę w dól w komorze pływakowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 18:16, 13 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
reguluj tą blaszkę (w dół-więcej powietrza, w górę-więcej paliwa)w komorze pływakowej
i załóż uszczelkę (może ona załatwić sprawę)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 12:40, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
to że zaworek sie nie zacina nie znaczy że nie cieknie, podłącz wężyk pod słup wody i zatkaj delikatnie palcem przyciskając blaszkę, ale delikatnie. Jeśli będzie puszczać to zaworek do wymiany.
Jest też druga metoda lepsza i dokładniejsza, podłączasz od dołu wężyk pod komorę, zaginasz go w górę, podłączasz drugi z wodą (gaźnik musi być wymontowany z silnika i zamocowany w takiej pozycji jak w silniku), przy słupie podłączonej wody wysokości 20cm sprawdzasz poziom w komorze pływakowej, powinien być 2-5 mm poniżej rozpylacza głównego, Jak ustawisz poziom dajesz słup wody o wysokości 40cm i jeśli wtedy poziom sie przez 10 minut podniesie to zaworek do wymiany.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Sob 20:09, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Może zaworek puszczać, a co do ustawiania ilości paliwa w komorze pływakowej to jest w tutorialach opisane przeze mnie..l
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogi200
Początkujący
Dołączył: 08 Maj 2011
Posty: 17
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Niedaleko
|
Wysłany: Sob 20:34, 14 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Zrobiłem tak jak powiedział Kuman zrobiłem uszczelkę i nic nie wskazuje na to aby przeciekał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|