Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Nie 20:24, 31 Lip 2011 Temat postu: Zalewa święcę na niskich obrotach, nie przepala paliwa. |
|
|
Siemka.
Mam do was takie pytanko
Co to może się dziać: Przy normalnej jeździe powyżej 3k obrotów czyli pow. 30km/h. Jawka chodzi zajebi**ie, świece okopca prawidłowo. Ale na przykład przy nizutkich obrotach, jadąc na jedynce bez gazu żeby za kumplami nadążyć, którzy "pieszują" zaczyna przerywacz po 5-10min takiej jazdy, wtedy trzeba ją "przedmuchać" czyli w sandał na jedynce i po chwili jest już ok i można dalej jeździć.
Wygląda na to jakby paliwa nie przepalała na niskich obrotach. Wygląda na to że iskra jest za słaba na niskich obrotach. Czego to może być wina?
Wyregulowana jest idealnie. Odpala jak zimna za 1 kopem, jak gorąca za 1-2 (z popychu 1-2 obrót wału). Dodam że mam podłączony obrotomierz, może on lekko pobiera napięcie z cewki zapłonowej i to jest wina?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez jawek 50 dnia Śro 18:49, 03 Sie 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 20:59, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
No to spróbuj go odlączyć i zobaczyć jak będzie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:33, 31 Lip 2011 Temat postu: |
|
|
możesz dać minimalnie mniej na komorze pływakowej, może lekko filtr powietrza zapchany, niestety te gaźniki tak mają są archaiczne, proste w obsłudze i mało awaryjne ale okupują to dużym spalaniem i zbyt bogatą mieszanką na wolnych obrotach (ze względu na brak ssania) i dlatego najprawdopodobniej Ci ją zalewa lekko
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Pon 9:10, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
Mieszanka nie jest u mnie zbyt bogata, na iglicy pierwszy rowek od góry, wtedy najlepiej pracuje, przy wyższych obrotach +/-75/h zaczyna brakować jej paliwa,
Pali też nie dużo, do 55/h ok.3l/100, powyżej czyli jadąc w trasie 60-65/h ok. 3,5l.
Także nie wygląda na to żeby trzeba jej paliwa zmniejszać.
A może i ten filtr lukne, no ale ostatnio go wyklepałem i nie czułem różnicy w jeździe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 22:08, 01 Sie 2011 Temat postu: |
|
|
no właśnie jest za bogata... z racji tego, że nie możesz regulować dyszy wolnych obrotów, jest za bogata na wolnych obrotach w innym zakresie jest ok a może nawet na górze jej brakuje. Ten gaźnik jest bardzo archaiczny i dlatego jedyną rzeczą która możesz zrobić by poprawić Twoją niedogodność jest zmniejszenie poziomu paliwa w komorze, oczywiście odbędzie się to kosztem zbyt ubogiej mieszanki na górze... Tak więc albo super wolne obroty albo dobra góra...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|