Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 19:52, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Kolego zacznijmy na początek że powinno zaczac sie szukac od najprostszych rzeczy np. wyregulowac gaznik albo cos. Dopiero potem zabrać sie za rozbieranie silnika i takie tam.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Śro 20:22, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
to jak go lepiej zostawie... a po zatym gaznik jest dobrze wyregulowany
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Śro 20:23, 21 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 20:53, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Sluchaj z niczym nie ma problemu tylko powiec do dokladnie sie dzieje i takie tam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wruciłem
Nowy
Dołączył: 12 Sty 2009
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 5/5
|
Wysłany: Śro 21:10, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
zrub tak zdejmij gume filtra i jezdzij tak tylko po asfalcie zyby ci jakich pyłków nienałapał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Śro 21:32, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
A gdy będzie chciał pojeździć w deszczowy dzień
A jak jest z odpalaniem, czy musisz go długo odpalać czy od razu chwyta, jak ze spalinami(czy z wydechu kopci niczym z parowozu?), jak długo musisz pompować paliwo?. Mi tu coś najwyraźniej wygląda z niedoborem paliwa w gaźniku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 18:56, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamietam arrrtur jest nowym niedoswiadczonym uzytkownikiem tego motoru i kompletnie nie ma doswiadczenia w jego uzywaniu. Ma problem z najprostszymi czynnosciami a dyskusja na temat tego motorka ciagnie sie juz tygodniami. Dlatego co jakis czas podpowiedzi sie powtarzaja. Ogolnie motorek jest kompletnie rozregulowany i nie wiadomo co jest dp czego. Jezei chodzi o rozbieranie silnika wymiana simmeringu nie wymaga jakis specjalny umiejetnosci. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
maniek2000
Bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 67
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Czw 21:27, 22 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbój poszukać zdjęć z rozebranym sprzęgłem popatrz jak to wygląda żebyś się nie przeraził. odkręć dekiel i zobaczysz łańcuszek sprzęgłowy zębatke na wale i kosz sprzękłowy z tarczami sprzęgłowymi. Tą zębatke musisz sciągnąć ale postaraj się nie ściągać kosza sprzęgłowego, bo potem ciężko się go samemu składa. Ta zębatka mocno zchodzi więc się nie zrażaj. Może będziesz potrzebował ściągacza, ale najpierw musisz ją odkręcić. W tym celu wsadz śrubokręt takżeby zablokować łańcuszek z zębatką i ją odkręć. Za zębatką będzie może wadliwy uszczelniacz. popatrz na jego wymiary i pójdz do sklepu kupić.
Potem musisz stary ściągnąć, ale tego już nie będę opisywał. potem załóż łańcuszek i wbij zębatkę. pamiętaj że ona nie ma żadnego zabespieczenia więc musi dobrze siedzieć. potem sprawdz czy wszystko się kręci i zakręć dekiel. Nie zapomnij przed tą operacją zlać oleju. Zlewa się go tą dolną śróbą pod silnikiem. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez maniek2000 dnia Pią 9:44, 23 Sty 2009, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 17:04, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Kurde no tak fajnie pyrka ten ogar ale nie wiem co mu jest z kolanka kapie czarna woda, pochodzi z 30 sec i tak jak by ktos wyciagnol fajke ze swiecy ;/ Swiece mam ngk bp7hs dobra jest czy nie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez arrrtur dnia Pią 17:58, 06 Lut 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 19:16, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
ogólnie nie polecam NGK... Kup sobie jakąś inną. Był u nas na forum rangking świec więc możesz min sie zasugerować. A co ci dokładnie kapie. Jest to konsystencja oleju czy czegoś innego...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
arrrtur
Częsty bywalec
Dołączył: 26 Wrz 2008
Posty: 124
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Wodzisław Śląski
|
Wysłany: Pią 19:22, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
moze byc zamiennik f80 z boscha ;>
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Pią 21:40, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
Może być. Wyjaśnij dokładniej co ci kapie. Weż na palec troche i powąchaj xD
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 22:11, 06 Lut 2009 Temat postu: |
|
|
No to znasz problem. Swieca jest zle dobrana i nie przepala oleju. POtem ten sam niedopalony olej zalewa siwece i jest detka. Albo za duzo lejesz oleju do bendzyny, albo masz za wysoko iglice lub poszedl Ci simmering. Obstawiam swiece. Kup sobie jakas cieplejsza NP. F70, bedzie lepiej dopalal. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|