Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mafior
Początkujący
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 17:23, 21 Paź 2009 Temat postu: zaglondac mam poważny problem !!! |
|
|
Mam taki problem kupilem se cylinder 60 (55) załozylem dobra pale odpalilem na pycha ale wcale niemial mocy 1jechalem i to niewiem ja to opisac jakby jusz nie dal rady myśle załoze 50 orginal ok założyłem wogule nie odpalilem na na stepny dzien załozylem 60 odpalilem jusz bylo troche lepiej ale na macna zawed gas i nie przyszpiesza niedam rady 2 dac mu bo nie ma jak. Pierścienie strasznie dzwonial ja dasz troche wiencej gazu ja na dotarce czy to minire ?? prosze o pomoc
Nazwij sensownie temat albo warn
Lopez
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Śro 17:36, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
spróbuj pojeździć trochę na jedynce po podwórku np Może minie a może trafiłeś na jakąś felerną sztukę najlepiej niech się wypowie ktoś kto kupił taki cylinder i czy też miał takie problemy Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
yookez
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Śro 17:50, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
ja powiedziałem że nie warto kupować 60ccm bo co za tym idzie wzmocnienie sprzęgła regeneracja wału łożyska trzeba wymienić na wysoko obrotowe gówno nie interes
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sniiKe
Wymiatacz
Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Drawski Młyn [wlkp]
|
Wysłany: Śro 18:14, 21 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
a uszczelkie pod głowicę i cylinder dałeś?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mafior
Początkujący
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 6:21, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
dałem ale czemu jedzie na 60 a na 50 nie powiedzcie mi oto mi chodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Black Dog
Wymiatacz
Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Siemianowice Śl.
|
Wysłany: Sob 7:55, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
yooo napisał: | ja powiedziałem że nie warto kupować 60ccm bo co za tym idzie wzmocnienie sprzęgła regeneracja wału łożyska trzeba wymienić na wysoko obrotowe gówno nie interes |
Nie prawda
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojta1
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chybie
|
Wysłany: Sob 12:57, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Spróbowałbym lekko przyspieszyć zapłon. Nie spiernicza ci gdzieś kompresja, wydech nie przytkany, nie masz blokad na silniku ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mafior
Początkujący
Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 14:06, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
niema blokad niewiem dalem do mechanika. jak cos to mam na oku bardzo dobry silnik po tuningu juez widzialem jak chodzi i wogule pali na kopa itp.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Szymq3
Nowy
Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 19:53, 31 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
jeżeli dajesz nowy cylinder powinien z 10 minutek pochodzić na wolnych potem ochłodnąć i pojeździć nie powinieneś go przeciążać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Daniel987
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kobylany (KROSNO)
|
Wysłany: Śro 11:14, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
i najlepiej na nowym cylindru nie jezdzic na pelnym gazie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 18:44, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Szymq3 napisał: | jeżeli dajesz nowy cylinder powinien z 10 minutek pochodzić na wolnych potem ochłodnąć i pojeździć nie powinieneś go przeciążać |
Nie prawda, jest to najgorsza rzecz jaką możesz zrobić, silnik na biegu jałowym nie ma chłodzenia i ma o wiele za wysoką temperaturę! ABC proffesionalnego docierania dwusuwów mówi nigdy nie na biegu jałowym! NIezależnie od rodzaju chłodzenia... Co do postu poniżej też się nie zgadzam, przez pierwsze 30km silnik powinien dostawać bardzo ostro w dupę, tylko wtedy pierścienie są w stanie dobrze dopasować, tylko jeżeli nie umiesz docierać... to i tak go zatrzesz i tak. Jeżeli chodzi o problem spodziewam się, że jeżeli nie jest to wada felernego cylindra, masz zbyt luźny wał lub krzywy korbowód. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Grzecho
Bywalec
Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wisła
|
Wysłany: Śro 20:35, 11 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
A moim zdaniem po prostu źle dotarte... kilka razy w moim ogarze zmieniałem cylinder i tłok, i zawsze na samym poczatku był troche słaby.. ale z czasem docierania zaczęło to zanikać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 15:02, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Ale mu od samego początku dzownią pierścienie Nie mówiąc o tym, że silnik jeszcze nie jest dotarty... Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Czw 15:13, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Z pałowaniem na początku nie przesadzajmy. Fakt, pałowałem silniki na dotarciu, ale bez przesady! Dawać w palnik trzeba, ale krótkotrwale i przy dobrym chłodzeniu (bynajmniej nie w upalny, lipcowy dzień).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 15:29, 12 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
macq napisał: | Z pałowaniem na początku nie przesadzajmy. Fakt, pałowałem silniki na dotarciu, ale bez przesady! Dawać w palnik trzeba, ale krótkotrwale i przy dobrym chłodzeniu (bynajmniej nie w upalny, lipcowy dzień). |
Wiadomo, jak mówiłem jak ktoś umie dotrze cto dotrze jak nie to i tak zatrze. Fajny jest system 5min-60% gazu-15min chłodzenie(wyłączenie jednostki z ostudzeniem); 5min-80% gazu-15min chłodzenie; 5min-98%-15min chłodzenie. Niestety jawka się może zajechaćgdy ma kiepskie elementy, powinno się to robić w tym trybie tylko jak się czuje spadające obroty od razu gaszenie. Najważniejsze zasady:
1. Nie chamuj silnikiem!
2. Nie trzymaj silnika na biegu jałowym!
3. Nie chłodź silnika wodą!
4. Zawsze dogrzej silnik!
5. Docieraj ostro ale krótko...
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|