zaglondac mam poważny problem !!!
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Mafior
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 17:23, 21 Paź 2009    Temat postu: zaglondac mam poważny problem !!!

Mam taki problem kupilem se cylinder 60 (55) załozylem dobra pale odpalilem na pycha ale wcale niemial mocy 1jechalem i to niewiem ja to opisac jakby jusz nie dal rady myśle załoze 50 orginal ok założyłem wogule nie odpalilem na na stepny dzien załozylem 60 odpalilem jusz bylo troche lepiej ale na macna zawed gas i nie przyszpiesza niedam rady 2 dac mu bo nie ma jak. Pierścienie strasznie dzwonial ja dasz troche wiencej gazu ja na dotarce czy to minire ?? prosze o pomoc

Nazwij sensownie temat albo warn
Lopez


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
krzysiek025
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 30 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Dobrydział

PostWysłany: Śro 17:36, 21 Paź 2009    Temat postu:

spróbuj pojeździć trochę na jedynce po podwórku np Może minie a może trafiłeś na jakąś felerną sztukę najlepiej niech się wypowie ktoś kto kupił taki cylinder i czy też miał takie problemy Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
yookez
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: kąty walichnowskie

PostWysłany: Śro 17:50, 21 Paź 2009    Temat postu:

ja powiedziałem że nie warto kupować 60ccm bo co za tym idzie wzmocnienie sprzęgła regeneracja wału łożyska trzeba wymienić na wysoko obrotowe gówno nie interes

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Śro 18:14, 21 Paź 2009    Temat postu:

a uszczelkie pod głowicę i cylinder dałeś?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mafior
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 6:21, 24 Paź 2009    Temat postu:

dałem ale czemu jedzie na 60 a na 50 nie powiedzcie mi oto mi chodzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Black Dog
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 27 Mar 2009
Posty: 326
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Siemianowice Śl.

PostWysłany: Sob 7:55, 24 Paź 2009    Temat postu:

yooo napisał:
ja powiedziałem że nie warto kupować 60ccm bo co za tym idzie wzmocnienie sprzęgła regeneracja wału łożyska trzeba wymienić na wysoko obrotowe gówno nie interes


Nie prawda


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Sob 12:57, 24 Paź 2009    Temat postu:

Spróbowałbym lekko przyspieszyć zapłon. Nie spiernicza ci gdzieś kompresja, wydech nie przytkany, nie masz blokad na silniku ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Mafior
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 06 Wrz 2009
Posty: 28
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 14:06, 24 Paź 2009    Temat postu:

niema blokad niewiem dalem do mechanika. jak cos to mam na oku bardzo dobry silnik po tuningu juez widzialem jak chodzi i wogule pali na kopa itp.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Szymq3
Nowy
Nowy



Dołączył: 31 Paź 2009
Posty: 11
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Sob 19:53, 31 Paź 2009    Temat postu:

jeżeli dajesz nowy cylinder powinien z 10 minutek pochodzić na wolnych potem ochłodnąć i pojeździć nie powinieneś go przeciążać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Daniel987
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 103
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Kobylany (KROSNO)

PostWysłany: Śro 11:14, 11 Lis 2009    Temat postu:

i najlepiej na nowym cylindru nie jezdzic na pelnym gazie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 18:44, 11 Lis 2009    Temat postu:

Szymq3 napisał:
jeżeli dajesz nowy cylinder powinien z 10 minutek pochodzić na wolnych potem ochłodnąć i pojeździć nie powinieneś go przeciążać


Nie prawda, jest to najgorsza rzecz jaką możesz zrobić, silnik na biegu jałowym nie ma chłodzenia i ma o wiele za wysoką temperaturę! ABC proffesionalnego docierania dwusuwów mówi nigdy nie na biegu jałowym! NIezależnie od rodzaju chłodzenia... Co do postu poniżej też się nie zgadzam, przez pierwsze 30km silnik powinien dostawać bardzo ostro w dupę, tylko wtedy pierścienie są w stanie dobrze dopasować, tylko jeżeli nie umiesz docierać... to i tak go zatrzesz i tak. Jeżeli chodzi o problem spodziewam się, że jeżeli nie jest to wada felernego cylindra, masz zbyt luźny wał lub krzywy korbowód. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Grzecho
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Sie 2009
Posty: 97
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wisła

PostWysłany: Śro 20:35, 11 Lis 2009    Temat postu:

A moim zdaniem po prostu źle dotarte... kilka razy w moim ogarze zmieniałem cylinder i tłok, i zawsze na samym poczatku był troche słaby.. ale z czasem docierania zaczęło to zanikać.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 15:02, 12 Lis 2009    Temat postu:

Ale mu od samego początku dzownią pierścienie Wink Nie mówiąc o tym, że silnik jeszcze nie jest dotarty... Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Czw 15:13, 12 Lis 2009    Temat postu:

Z pałowaniem na początku nie przesadzajmy. Fakt, pałowałem silniki na dotarciu, ale bez przesady! Dawać w palnik trzeba, ale krótkotrwale i przy dobrym chłodzeniu (bynajmniej nie w upalny, lipcowy dzień).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Czw 15:29, 12 Lis 2009    Temat postu:

macq napisał:
Z pałowaniem na początku nie przesadzajmy. Fakt, pałowałem silniki na dotarciu, ale bez przesady! Dawać w palnik trzeba, ale krótkotrwale i przy dobrym chłodzeniu (bynajmniej nie w upalny, lipcowy dzień).


Wiadomo, jak mówiłem jak ktoś umie dotrze cto dotrze jak nie to i tak zatrze. Fajny jest system 5min-60% gazu-15min chłodzenie(wyłączenie jednostki z ostudzeniem); 5min-80% gazu-15min chłodzenie; 5min-98%-15min chłodzenie. Niestety jawka się może zajechaćgdy ma kiepskie elementy, powinno się to robić w tym trybie tylko jak się czuje spadające obroty od razu gaszenie. Najważniejsze zasady:
1. Nie chamuj silnikiem!
2. Nie trzymaj silnika na biegu jałowym!
3. Nie chłodź silnika wodą!
4. Zawsze dogrzej silnik!
5. Docieraj ostro ale krótko...

Pozdro


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin