Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
piotrek150m
Początkujący
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Orzyc
|
Wysłany: Sob 19:38, 29 Sty 2011 Temat postu: Za Wysokie Obroty silnika |
|
|
Witam. Dziś kupiłem Jawe 50 Mustang. Gdy wprowadziłem ja do garażu. Zauważyłem ze uchwyt od gazu (ten przy manetce , co zatrzymuje się kołnierz linki) jest wysunięty za bardzo do lamy. Więc odkręciłem i przysunąłem do końca. Również zauważyłem ze linka manetka gazu nie odbija. Kołnierz linki nie siedzi w tym uchwycie. ( tak jak by była linka za długa. Ale dziś jeździłem i było dobrze) . I gdy zapale jawke bez dodawanie gazu są maksymalne obroty i gdy ją gaszę to zalewa sie za 3 razem świeca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
AmaSoft
Moderator
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 1306
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Żabieniec [Maz.]
|
Wysłany: Sob 19:54, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Gratuluję zakupu Zobacz czy linka nigdzie się nie załamuje, nasmaruj ją i wyreguluj długość przy nakrętce przepustnicy w gaźniku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
piotrek150m
Początkujący
Dołączył: 02 Maj 2009
Posty: 29
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Orzyc
|
Wysłany: Sob 20:20, 29 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Włąnsie ie cieszyłem ale krótko W tym docisku manetki gazu, i tam gdzie zatrzymuje sie pancerz linki, w ogóle się tam nie znajduje tylko po za tym dociskiem. Kręciłem ta śrubka i nic. A przedtem obroty były dobre
Nawet gdy wyjmę linkę z manetki to tez wyje...
Edit:
Problem po cześć rozwiązany... Bo wsadziłem przepustnice ze starego oryginalnego gaźnika i teraz już nie wyje na obrotach...
Lecz teraz świeca się zalewa i nie pali. Iglice ustawiłem na pierwszy od góry ząbek
Macie jakieś sensowne rozwiązanie?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez piotrek150m dnia Nie 18:08, 30 Sty 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kuman
Bywalec
Dołączył: 17 Lut 2011
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 12:23, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
ja na twoim miejscu bym sobie gażnik przeczyścił i przedmuchał wszystkie otwory pompką ręczną, może to coś pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 14:00, 27 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
a patrzyłeś do zapłonu? sprawdź czy tam wszystko jest ok, później zabieramy się za regulację (można ewentualnie wcześniej gaźnik przeczyścić). Pytanie jeszcze jak zalewa świecę? czy jest to zalewanie paliwem czy zarzuca olejem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|