Za wysokie obroty Ogar 200
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Nie 11:43, 18 Sty 2009    Temat postu:

Ale dlaczego w jawie miałem zalutowane i chodziła bardzo dobrze ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Nie 12:06, 18 Sty 2009    Temat postu:

Ale jaka dziure? Jak srube regulacyjna to maiales kompletnie zle doregulowany gaznik, zacinajaca sie przepustnice i lud szczescia. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 20:31, 19 Sty 2009    Temat postu:

dziure z gaznika tą przelewową

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 13:58, 20 Sty 2009    Temat postu:

Heh, nadal nie rozumiem... Moglbys zaznaczyc na jakims zdjeciu czy cos? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 15:04, 20 Sty 2009    Temat postu:

Jak patrzysz na gaźnik od dołu to zaraz przy króćcu jest ta dziurka z której wylatuje paliwo na cylinder lub do tego okapnika jeżeli jest.
pozdrawiam Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:10, 20 Sty 2009    Temat postu:

Jest ta dziurka odprowadza nadmiar mieszanki. Gdy czesc mieszanki wraca w pechowych okolicznosc dziurka ta czesc paliwa ma za zadanie odprowadzic. Nie powinno tam cieknac chyba, ze masz klopoty z regulacja i zlozeniem silnika. Czasem cieknie przy zbyt wysokim poziomie paliwa w komorze plywakowej. Tej dziurki w ostatecznosci nie musi byc, ale ma ona funkcje regulujace i zapobiega gasnieciu. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:32, 20 Sty 2009    Temat postu:

Z tej dziurki nie cieknie mi cały czas tylko jak np. gdzieś pojadę i wrócę to zawsze coś na cylku mam mieszanki. w czwartek zalutuje bo w piątek mam "trase" więc opowiem jak sie bedzie ogar zachowywał

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Wto 19:46, 20 Sty 2009    Temat postu:

Zawsze tak jest, mialem tak przez cale zycie i jakos mnie to nie martwi. NIe mam okapnika i jakos mnie nie rusza czy cylinder jest brudny czy nie. I tak go raz do roku wypucuje. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 20:23, 20 Sty 2009    Temat postu:

ale ja sie nie martwie że mi paliwo kapnie na cylek tylko sie martwie bo ma tak strasznie wysokie niskie obroty ;/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 15:15, 21 Sty 2009    Temat postu:

Jak wszystko sprawdziles i jest dobrze mozliwe, ze lapie Ci lewe powietrze przez simmering od strony iskrownika. Nie ma wiecej przyczyn. A mozesz nagrac odglos tego silnika, tych obrotow? Moze tak maja chodzic? Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 18:58, 21 Sty 2009    Temat postu:

Tak chodzić na pewno nie ma te obroty nie są nawet wysokie te obroty są aż straszne chodzi jakbym dał manetkę gazu na full a to normalne nie jest wiem jakie ogar powinien mieć obroty...
Ale kurde dzisiaj odpaliłem go i znowu ma niskie wiec nie wiem co mu odbiło znowu moze dlatego ma dzisiaj niskie bo odkrecilem kranik na rezerwe mam w baku 3 litry ale odkrcilem dzis na rezerwe i chodzil normalnie to nie wiem bo jak odkrece tak jak zawsze to ma wysokie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Śro 19:25, 21 Sty 2009    Temat postu:

haaa to jeździj na rezerwie jak ja i będzie normalnie chodził skoro na normalnie odkręconym ma wysokie to gdzieś masz kranik przytkany i wtedy ma więcej powietrza czyli większe obr Wink
Jak chcesz to wyczyść ten kranik ale możesz jeździć na rezerwie nawed na pełnym baku Wink


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Śro 19:49, 21 Sty 2009    Temat postu:

To wina kranika i czy innego podzsespolu. Odkryles przyczyne. Masz za mala ilosc bendzyny w baku. Do komory plywakowej dochodzi niedostateczna ilosc paliwa i w rezultacie mieszanka jest ubozsza co skutkuje wyzszymi obrotami. Jak popatrzysz na budowe krenika ma on takie dwie rurki lapiajce bendzyne. Dluzsza i krotsza. Dluzsza powinna lapac paliwo normalnie a krotsza na rezerwie. Dlatego na rezerwie jeszcze chodzi. Dolej paliwa i problem rozwiaze sie sam. Napisalem o tym w jednym z moich pierwszych postow tego tematu. Sprawdz czy mas zodpowiednia ilosc paliwa w baku. A ja sie tutaj tak mecze nad przyczyna a jest taka prosta. Pozdrawiam

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
przemo
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 24 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Ryki( Lubelskie )

PostWysłany: Śro 20:09, 21 Sty 2009    Temat postu:

Koledzy przestancie o jakims lewym powietrzy gadac i nie wiem o czym jeszzce. Kolego jeśli rozwiazales problem to ok a jak nie to powiem ci tak jak maz gaznik to jest taka srubka do regulacji obrotow wiec tym sie pobaw. Naprawde ludzie nie pierdzielcie odrazy w silniku albo cos bo to do niczego sie nie przyda na poczatku trzeba konkretnie opisac i szukac najprostrzej zeczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Parzus
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 22:49, 21 Sty 2009    Temat postu:

Słuchajcie w baku mam 3 litry paliwa mam nowy kranik i te rurki ucięte więc nie wiem możliwe ze ta dziurka w kraniku sie zatkala i tylka dziurka z rezerwy przepuszcza paliwo mam też założony nowy filtr paliwa wiec jest spoko.
I teraz wlasnie nie wiem czy przyczyną jest to paliwo bo jak dzis odpalilem to chodzil normalnie i nie wiem czy po protu mu cos odbilo że dobrze chodził, bo jak znam życie to jutro odpale i problem dalej bedzie sie powtarzał z obrotami ale jutro chce sie wybrac na przejażdzke więc zobacze jak mi sie na drodze zachowa i na pewno wam opowiem !
Dziękuje bardzo za pomoc kolego pks100 !!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 5 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin