Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 11:43, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ale dlaczego w jawie miałem zalutowane i chodziła bardzo dobrze ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 12:06, 18 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ale jaka dziure? Jak srube regulacyjna to maiales kompletnie zle doregulowany gaznik, zacinajaca sie przepustnice i lud szczescia. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 20:31, 19 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
dziure z gaznika tą przelewową
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 13:58, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Heh, nadal nie rozumiem... Moglbys zaznaczyc na jakims zdjeciu czy cos? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 15:04, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jak patrzysz na gaźnik od dołu to zaraz przy króćcu jest ta dziurka z której wylatuje paliwo na cylinder lub do tego okapnika jeżeli jest.
pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:10, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jest ta dziurka odprowadza nadmiar mieszanki. Gdy czesc mieszanki wraca w pechowych okolicznosc dziurka ta czesc paliwa ma za zadanie odprowadzic. Nie powinno tam cieknac chyba, ze masz klopoty z regulacja i zlozeniem silnika. Czasem cieknie przy zbyt wysokim poziomie paliwa w komorze plywakowej. Tej dziurki w ostatecznosci nie musi byc, ale ma ona funkcje regulujace i zapobiega gasnieciu. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:32, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Z tej dziurki nie cieknie mi cały czas tylko jak np. gdzieś pojadę i wrócę to zawsze coś na cylku mam mieszanki. w czwartek zalutuje bo w piątek mam "trase" więc opowiem jak sie bedzie ogar zachowywał
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 19:46, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Zawsze tak jest, mialem tak przez cale zycie i jakos mnie to nie martwi. NIe mam okapnika i jakos mnie nie rusza czy cylinder jest brudny czy nie. I tak go raz do roku wypucuje. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 20:23, 20 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
ale ja sie nie martwie że mi paliwo kapnie na cylek tylko sie martwie bo ma tak strasznie wysokie niskie obroty ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 15:15, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jak wszystko sprawdziles i jest dobrze mozliwe, ze lapie Ci lewe powietrze przez simmering od strony iskrownika. Nie ma wiecej przyczyn. A mozesz nagrac odglos tego silnika, tych obrotow? Moze tak maja chodzic? Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:58, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Tak chodzić na pewno nie ma te obroty nie są nawet wysokie te obroty są aż straszne chodzi jakbym dał manetkę gazu na full a to normalne nie jest wiem jakie ogar powinien mieć obroty...
Ale kurde dzisiaj odpaliłem go i znowu ma niskie wiec nie wiem co mu odbiło znowu moze dlatego ma dzisiaj niskie bo odkrecilem kranik na rezerwe mam w baku 3 litry ale odkrcilem dzis na rezerwe i chodzil normalnie to nie wiem bo jak odkrece tak jak zawsze to ma wysokie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Śro 19:25, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
haaa to jeździj na rezerwie jak ja i będzie normalnie chodził skoro na normalnie odkręconym ma wysokie to gdzieś masz kranik przytkany i wtedy ma więcej powietrza czyli większe obr
Jak chcesz to wyczyść ten kranik ale możesz jeździć na rezerwie nawed na pełnym baku
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:49, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
To wina kranika i czy innego podzsespolu. Odkryles przyczyne. Masz za mala ilosc bendzyny w baku. Do komory plywakowej dochodzi niedostateczna ilosc paliwa i w rezultacie mieszanka jest ubozsza co skutkuje wyzszymi obrotami. Jak popatrzysz na budowe krenika ma on takie dwie rurki lapiajce bendzyne. Dluzsza i krotsza. Dluzsza powinna lapac paliwo normalnie a krotsza na rezerwie. Dlatego na rezerwie jeszcze chodzi. Dolej paliwa i problem rozwiaze sie sam. Napisalem o tym w jednym z moich pierwszych postow tego tematu. Sprawdz czy mas zodpowiednia ilosc paliwa w baku. A ja sie tutaj tak mecze nad przyczyna a jest taka prosta. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Śro 20:09, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Koledzy przestancie o jakims lewym powietrzy gadac i nie wiem o czym jeszzce. Kolego jeśli rozwiazales problem to ok a jak nie to powiem ci tak jak maz gaznik to jest taka srubka do regulacji obrotow wiec tym sie pobaw. Naprawde ludzie nie pierdzielcie odrazy w silniku albo cos bo to do niczego sie nie przyda na poczatku trzeba konkretnie opisac i szukac najprostrzej zeczy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Parzus
Bywalec
Dołączył: 04 Lip 2008
Posty: 87
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 22:49, 21 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Słuchajcie w baku mam 3 litry paliwa mam nowy kranik i te rurki ucięte więc nie wiem możliwe ze ta dziurka w kraniku sie zatkala i tylka dziurka z rezerwy przepuszcza paliwo mam też założony nowy filtr paliwa wiec jest spoko.
I teraz wlasnie nie wiem czy przyczyną jest to paliwo bo jak dzis odpalilem to chodzil normalnie i nie wiem czy po protu mu cos odbilo że dobrze chodził, bo jak znam życie to jutro odpale i problem dalej bedzie sie powtarzał z obrotami ale jutro chce sie wybrac na przejażdzke więc zobacze jak mi sie na drodze zachowa i na pewno wam opowiem !
Dziękuje bardzo za pomoc kolego pks100 !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|