Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
duduś
Początkujący
Dołączył: 31 Lip 2010
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:20, 09 Sie 2010 Temat postu: za wysokie obroty ! |
|
|
Witam.
Wreszcie odpaliłem moją jawkę i jestem z tego powodu bardzo szczęśliwy ;d
Lecz wszystko też musi mieć tą drugą stronę.
Kiedy odpalam, jaka wskakuje na strasznie wysokie obroty, regulacja w sumie nic nie daje, bo sprężynka jest luźna <a>
A i jeżeli by mi ktoś powiedział do czego są te poszczególne dysze to bym też był bardzo bardzo wdzięczny
z góry bardzo dziękuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
maciek2777
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2009
Posty: 146
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:51, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dysze mają być dokręcone, ale nie na siłe.
Spróbuj blaszką w komorze pływakowej.
Jak podegniesz w górę to będzie dostawał więcej paliwa, i chyba tego ci trzeba.
Podginaj delikatnie(tak lekko, żeby było ledwo co widać zmiane w podgięciu blaszki)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
gacek017
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2009
Posty: 283
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Andrychów
|
Wysłany: Pon 20:42, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
A jak to nie pomoże to ustaw blaszkę na iglicy rowek niżej.Pozdr
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
oscillococcinnum
Bywalec
Dołączył: 17 Lip 2010
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Świdnik
|
Wysłany: Pon 23:33, 09 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Przedmuchaj dysze w gaźniku może to pomoże bo ja tak miałem (teraz dalej nie odpala ale strzela);d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Javer
Bywalec
Dołączył: 22 Paź 2009
Posty: 52
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Kozienice
|
Wysłany: Wto 20:41, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Dysze, to te złote śrubki w gaźniku;
Więkasz, chyba jest po lewej stronie to jest od powietrza
mniejsza po prawej stronie to jest od paliwa
pomiędzy dyszami jest srebrna śrubka, nią sie reguluje obroty, dalej wkręcisz to wyżej podnosi przepustnice, może ją za bardzo wkręciłeś
Jeśli sam łapie duże obroty to może łapie lewe powietrze, sprawdz czy świeca jest dobrze i do konca wkręcona, i sprawdz uszczelnienie pomiędzy gaźnikiem,krućcem i cylindem.
Ja tak kiedyś miałem, to była wina linki była zakrutka , od WSKi przepustnica do końca nie opadała
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Javer dnia Wto 20:42, 10 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
jawek 50
Wymiatacz
Dołączył: 23 Lip 2010
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 25 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Poddębice
|
Wysłany: Wto 20:59, 10 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Javer odwrotnie, większa od paliwa a mniejsze od powietrza/wolnych obrotów, jak kto woli Może gdzieś linka jest "przycięta" i może blokuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ceglaq
Nowy
Dołączył: 04 Kwi 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:21, 13 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Witam
Mam ten sam problem z wysokimi obrotami (śruba od niskich obrotów wykręcona ale nadal nie spadły)
próbowałem ją wyregulować myślałem że to źle ustawiony zapłon,
(na oko ustawiłem wszystko ale jeździła w miare dobrze chociaż miałe małe zachwiania)
ale jednak to nie było to, doszedłem do wniosku
że to kwestia filtra powietrza tylko że po lekkim przytkaniu palcem wlotu
zaczęła normalnie pracować na niskich obrotach jednak nie reagowała na gaz,
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|