Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Marxin92
Początkujący
Dołączył: 12 Mar 2009
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:19, 10 Kwi 2009 Temat postu: za wolno wchodzi na obroty |
|
|
witam mam problem z moją jawką ponieważ nie wchodzi jak jade szybko na obroty???
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Gość
|
Wysłany: Pią 21:08, 10 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to zapłon może być ta przyczyna a jak nie to nie pomoże to trzeba ustawić gaźnik te śrubeczki:D
Ostatnio zmieniony przez Gość dnia Pią 21:14, 10 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Potfur
Bywalec
Dołączył: 10 Kwi 2009
Posty: 73
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ogarolandia
|
Wysłany: Sob 6:17, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
u mnie tez tak było ale poprawiłem zapłon. a w czasie jazdy jak dociśniesz manetkę do oporu to silnik zaczyna przerywać?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
krzysiek025
Wymiatacz
Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 7:25, 11 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
przecież to nie ma 200km tylko 3,5km przecież jak jedziesz szybko to ci z 60km\h na 70 km/h nie przejdzie musi się rozpędzić Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 10:12, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
mattomario napisał: | to zapłon może być ta przyczyna a jak nie to nie pomoże to trzeba ustawić gaźnik te śrubeczki:D |
Jakie srubeczki co ty z tymi srubeczkami! Na nich sie nic nie ustawia! Srodkowa jest do regulacji biegu jalowego, tylko! A dwie po bokach to prywmitywne dysze, ktore maja byc dokrecone do konca! Co do problemu jak nie zaplon, slaba kondycja silnika, zatkany wydech lub filtr powietrza to jeszcze zle przelozenia. Ale wiadomo, ze silnik na samym koncu ledwo ciagnie... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ursus
Nowy
Dołączył: 15 Lut 2009
Posty: 3
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 15:20, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Morze robisz złą mieszankę tzn. lejesz za dużo oleju do benzyny.Kopci ci mocno??.Ewentualnie za uboga mieszanka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 18:23, 13 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ursus, jak nie znasz się nie udzielaj się... co ma piernik do wiatraka? omfg... a co do problemu: zębatka ile ma 11z czy większa? sprawdż też poziom paliwa w komoże...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Counter Shots
Bywalec
Dołączył: 19 Kwi 2011
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Nie 13:06, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Ale wiadomo, ze silnik na samym koncu ledwo ciagnie...
co chyba tobie wolno ciągnie na końcu
mój akurat ma leprze kopyto jak wsk znaczy lepiej się zbiera
a co do tematu
może masz złe paliwo mi też się to czasami zdaża za nic nie chce na obroty weiść tak jak na tym leprzym
a jak nie to gaźnik przestaw albo zapłon a naipierw troszkę większą przerwę na platynkach zrób a jak nic nie pomoże to z powrotem tak jak było i próbój z zapłonem albo ga żnikiem
Czy archeologia jest aż tak fajna?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Nie 21:18, 08 Maj 2011 Temat postu: |
|
|
Counter Shots napisał: | Ale wiadomo, ze silnik na samym koncu ledwo ciagnie...
co chyba tobie wolno ciągnie na końcu
mój akurat ma leprze kopyto jak wsk znaczy lepiej się zbiera
a co do tematu
może masz złe paliwo mi też się to czasami zdaża za nic nie chce na obroty weiść tak jak na tym leprzym
a jak nie to gaźnik przestaw albo zapłon a naipierw troszkę większą przerwę na platynkach zrób a jak nic nie pomoże to z powrotem tak jak było i próbój z zapłonem albo ga żnikiem |
widzę, że specjalista się znalazł, szczególnie z tym radzeniem żeby zapłon przestawiać trochę tak a może tak... od tego są książki napraw i tam są dokładne dane opisane i do nich trzeba się stosować a nie na oko ustawiać.
Jesteś nowy więc może najpierw poczytaj a później się wypowiadaj.
Co do tematu, pomijając subiektywne odczucia na temat mocy proponuję sprawdzić ustawienie zapłonu i w razie konieczności przeregulować, jeśli dalej nic to czyszczenia gaźnika, filtra powietrza (może nawet i wymiana), ewentualnie regulacja ale do tego jeszcze trzeba by znać kolor świecy (o ile jest dobrze dobrana).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|