Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Nie 19:26, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Mu pewnie chodziło o śrubkę od regulacji obrotów....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 19:29, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
no właśnie zrób tak jak radzi Lopez jak będziesz wkręcać śrubkę od obrotów to podnieś przepustnice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Nie 21:01, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
żółte śruby (dysze) do oporu,a ta środkowa ze sprężynką to regulacja obrotów
a i zobacz w jakim stanie masz pływak czy nic w nim nie lata,chlupie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Nie 21:36, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
wielkie dzieki koledzy jutro zdam relacje po wymianie uszczelek!!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Pon 19:00, 10 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
[link widoczny dla zalogowanych]
Koledzy, wymienilem uszczelke jednak w tym miejscu dalej kapie benzynom... Macie jakies pomysly w ktorym miejscu moze byc przeciek? Przepraszam ze ttakie slabe fotki ale robione telefonem... bo obecnie nie mam innej mozliwosci...
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez hary94 dnia Pon 19:04, 10 Mar 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 15:13, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
w każdej jawce w tym miejscu kapie tan gaźnik jest już tak skonstruowany
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mangus
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2006
Posty: 1813
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 45 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: Wto 15:15, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Po prostu tam leci nadmiar paliwa. Musisz zmniejszyć dawkę paliwa. Iglicę weż na wyższy rowek
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mangus dnia Wto 15:16, 11 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Wto 16:31, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
zmiejsz poziom w komorze pływakowej on ci cały czas leje...
jak zmiejszyć zobacz w trutorialach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Wto 16:36, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Dokładnie tak jak piszą koledzy, zmniejsz mu paliwa w komorze pływakowej i będzie dobrze. U mnie też tak kapało, ale jak gaźnik był przelany przy odpalaniu.
Pozdrawiam
PS. Hary nie rób double posta. Używaj opcji edytuj. Jak chcesz, aby pokazywało nowego posta że napisałeś, to nie pisz wielkie dzięki itp, tylko napisz jak już zrobisz i dopiero dziękuj
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Wto 17:24, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Piotrek ale tam tylko wtedy kapie kiedy masz wzbogaconą mieszankę czyli przelany gaźnik widać z tego,że nasz kolega ma za dużo w komorze pływakowej lub ma uszkodzony pływak lub zaworek iglicowy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Wto 17:26, 11 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ale przyznaj że jeśli nawet gaźnik jawki jest doskonale wyregulowany zawsze troszkę z niego kapie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Śro 15:59, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
wiadomo,że tak ale on mówi,że mu kapie,a świece ma czarną...
ale podczas pracy silnika nie powinno tam jest cały czas zasysane powietrze.
Może kapać po wyłączeniu jeżeli motorek nie np równych podnóżków i leci lekko na lewo jak stoi wtedy z komory pływakowej leci z resztą po to jest okapnik,którego tu nie widze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 16:15, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
masz rację powinien założyć okapnik w tedy nie będzie kapać na cylinder
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Śro 16:46, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
hary94 zobacz jeszcze czy ci nie leci spod iglicy pływaka tj ta śruba na dole w komorze pływakowej...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Śro 17:27, 12 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
może mieć nie dokręconą igłę tam powinna być jeszcze taka uszczelka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|