Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Sob 18:47, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Radzio nie wymyślaj takich kosmosów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Sob 18:55, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
wiatrak to sobie ustawic z przodu i jak sie bedzie krecil to niech akumulator ładuje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Sob 19:11, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
A co może nie było takiego tematu ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Sob 20:51, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
mozesz mi podac link chetnie poczytam ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Nie 8:07, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Sorki Radzio ja cię po prostu źle zrozumiałem,a fakt faktem komicznych tuningów nie brakuje
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez BLASTER dnia Nie 8:16, 09 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawasaki
Wymiatacz
Dołączył: 08 Lut 2008
Posty: 728
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Skarżysko-Ostrowiec
|
Wysłany: Nie 10:33, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
6 litrów to mi pali audi 80 B4 kombi.
Tylko ze ropy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Nie 12:52, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jak ci tak dużo pali to możesz mieć za wczesny zaplon... Ale jakbyś mial za wczesny to chyba by też nierówno palil silnik. ale wiem ze jak jest za wczesny zaplon to pali wachy w 3 du*y
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Nie 18:46, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jutro zakladam wszedzie nowe uszczlki, bo troche paliwa niestety jest :/ a ze sezon juz tuz tuz to trzeba sie spieszyc !! Moze mi ktos podac link z wlasciwym ustawianiem dysz??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 18:47, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ale dyszami nic się nie reguluje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Nie 18:49, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
No tak ale jakos je sie ustawia ze do konca i o iles tam do tylu... O ile??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 18:54, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
dysze wkręca się do oporu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Nie 18:59, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
ok, dzieki. Moze mi sie cos pomylilo
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Nie 19:00, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
może ci chodzi o ustawienie tej blaszki w komorze pływakowej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Nie 19:25, 09 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Moze chodzi mu o dysze obrotów jałowych (czyli ustawianie wolnych obrotów) W tym przypadku najpier wkręcasz do oporu a potem wykręcasz do momentu az bedą wolne obroty ale silnik nie bedzie gasl ani się dusił Trzeba to robic na rozgrzanym silniku i najlepiej jak wkręcasz do podnies przepustice (daj gazu ) Bo mozna sobie uszkodzic przepustnice przy wkręcaniu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|