Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Lucas
Wymiatacz
Dołączył: 28 Sty 2007
Posty: 1374
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: okolice Krakowa
|
Wysłany: Sob 17:45, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Ja kiedyś dzięki zacięciu się pływaka straciłem 5litrów wachy :/ Co do dużego spalania może być ono spowodowane nieszczelnością pierścnieni.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Sob 17:56, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Zawsze zakrecam kranik. Posprawdzam wszystkie mozliwosci wycieku... Swieca po jedzie na srednich obraotach jest mokra i czarna. Iglice mam ustawioną na 3/4.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 18:05, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
czarna i mokra to znaczy że kiepskie spalanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Sob 18:06, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
co znaczy ze kiepskie spalanie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 18:08, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli silnik ma dobre spalane to świeca jest taka kremowa jak kawa z mlekiem przyczyną kiepskiego spalania może być zadużo oleju w mieszance albo silnik dostaje za dużo paliwa albo coś z iskrą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Sob 18:15, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
czy gdy zmniejsze doplyw paliwa na iglicy to problem zniknie??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 18:16, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
a nie zauważyłeś czy paliwo cieknie z komory pływakowej?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Sob 18:20, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Nie. Raczej nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Sob 18:21, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Pierwsza sprawa czy silnik nie posiada takich tuningu jak: wiatrak od kompa do cylindra lub chodzone ciekłym azotem ;/ żeby silnik był lodowaty :] ha jak masz mokrą świece to czy ci nie zalewa? dobrze wchodzi w obroty może masz ustawiony źle poziom paliwa lub sobie dysze rozwiercałeś (tak zwany tuning)<hahaha> a jak to nie pomoże to bierz młota 10 kg i pierdol*i w ten cały układ cylindro gaźnikowy zapłonowy i po sprawie będzie ci chodził jak marzenie sam tak robie :]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Piotrek
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sty 2007
Posty: 1502
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Tarnów
|
Wysłany: Sob 18:22, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
to spróbuj zmniejszyć dopływ paliwa przez podgięcie blaszki w komorze pływakowej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Sob 18:33, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Pisałem że ma źle ustawiony poziom to chyba wie że trzeba go ustawić ;/
s.p podgięcie blaszki do dołu w komorze pływakowej
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Sob 18:34, 08 Mar 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Sob 18:35, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Mozecie mnie jakos uswiadomic jak to sie robi. Z gory dzieki. Nierobilem zadnego tuningu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
BLASTER
Częsty bywalec
Dołączył: 06 Wrz 2007
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: z Polski
|
Wysłany: Sob 18:36, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Wiatrak od kompa,ciekły azot jeszcze chowane podwozie w czasie startu.
Jeśli dajesz odpowiednio olej do benzyny to znaczy,ze masz za dużo wachy za mało powietrza.
Zapnij iglice na najwyższy rowek potem się zobaczymy.
Świeca musi być kremowa nie czarna jeśli czarna to za dużo paliwa.
Najpierw pokombinuj z iglicą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
hary94
Wymiatacz
Dołączył: 28 Cze 2007
Posty: 490
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Pieruszyce
|
Wysłany: Sob 18:42, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
dzieki blaster za podpowiedz. Jutro pokombinuje z iglica i pochwale sie osiagnieciami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Sob 18:42, 08 Mar 2008 Temat postu: |
|
|
Wiatrak od kompa,ciekły azot no no ciekawe były tematy na forum ze ktoś dawał wiatraki (chyba ten co ma nie pokoleji w deklu);/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|