Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 17:45, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
pawel ale z tego co pamiętam to mam na 2 od dołu czy na samym dole ale jak ja przestawie to będzie mi zalewać świece lekko podkleje izolacją mam już taki patęt
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Sob 22:40, 16 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
nie radzę. Ja jak ogarka mam podpietego na filtrze to jest bez mocy i w ogóle za nic nie idzie gaźnika ustawic zeby go nie mulilo. A jak jeżdzę na samej gumie to ogar rwie jak powalony. dzis wyrwalo mi go nawet na jedno kolo a przy takim zaklejaniu to wg mnie silnik traci na mocy i tez taki troche lipny ten patent
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ogierek093
Wymiatacz
Dołączył: 23 Maj 2008
Posty: 954
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Biała Podlaska
|
Wysłany: Nie 6:24, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
jeśli masz dużo mocy bazalt to powinieneś się cieszyć a nie zamartwiać...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 11:25, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Zawsze mozecie pokombinowaz z dlugoscia rurki od filtra powietrza. Tym dluzsza moc jest przy wyzszych obrotach tym krotsza na nizszych. A mi na normalnym rozstawie i przy srednich obrotach kolo bez podciagania kierownicy podciaga na jakis metr. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Nie 12:15, 17 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
pks100 napisał: | Zawsze mozecie pokombinowaz z dlugoscia rurki od filtra powietrza. Tym dluzsza moc jest przy wyzszych obrotach tym krotsza na nizszych. A mi na normalnym rozstawie i przy srednich obrotach kolo bez podciagania kierownicy podciaga na jakis metr. Pozdrawiam |
Co Ty chrzanisz człowieku?! Pokombinować z długością rury? Kształt filtra powietrza i długość rury jest tak obliczona, że minimalne zmiany doprowadzą do tego, że silnik nie będzie się wkręcał na obroty. Drugie Twoje zdanie jest w ogóle niezrozumiałe... Bez podciągnięcia kierownicy to nawet na rowerze nie staniesz na kole... Ładna ściema
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Jawkowicz dnia Nie 12:18, 17 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Pon 11:20, 18 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
ja niby mam duzo mocy ale na 2 przy zawracani wyrywa ale nie wysokiuch go muli!! zrobi jak myśle tylko nie mam izolacji ;P
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 19:43, 27 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Wlasnie wrocilem. Zgadzam sie z tym, ze dlugosc rurki jest dobrana przez producenta jak i ksztalt filtra, ale co to ma do mojej wypowiedzi niewiem Gdy rozmawiamy o rodzajach ulepszen do silnika to podalem jeden ze sposobow zmiany parametrow i to wiadomo, ze tylko dla chetnych. Dla przykladu tak samo przygotowuje sie samochodu sportowe przed kazdym rajdem. Co do mojej wypowiedzi z podnoszeniem sie kola nie wiem co w tym niezrozumialego. Wciskasz sprzeglo, wsadzasz jedynke, siadasz najlepiej z tylu(to zalezy od masy kierowcy), i puszczasz szybko sprzeglo, bez wyczucia. Jak ci nie podciaga kola to mozesz mnie nazywac Edmunt a silnikowi przeprowadzic remont generalny... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 15:03, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
dobra zrobiłem dałem iglice na najniższy ząbek i przytkałem rurkę izolacją i jeździ dobrze tylko w baku narazie susza....
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawel93
Wymiatacz
Dołączył: 14 Sty 2008
Posty: 826
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: okolice Myszkowa
|
Wysłany: Czw 21:40, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a po co przytkales?? odetkaj a najlepiej jeździj na samej gumie. Ma wtedy kopa ;p
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Czw 22:09, 28 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
właśnie wtedy jest najgorzej wogule nie chce chodzić na wysokich a mam przytkaną to chodzi normalnie i jeszcze ma troszku za dużo ale nie będę sie bawił w milimetry pawel jak po co żeby dostawał dobrą mieszankę paliwowo powietrzną bo miał za dużo powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|