Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mięta
Częsty bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:15, 03 Lis 2010 Temat postu: za ciasne pierścienie? |
|
|
cześć
Zachciało mi się złożyć ogara żeby poszaleć głównie na śniegu oczywiście jak spadnie. No to kupiłem 3 pierścionki, bo stare już zajechane były, tłok nominalny czeski, cylinder również. Dobra złożyłem, ale problem sie zrobił gdy chciałem nasunąć cylinder na tłok. Po prostu okropnie ciężko szło, ale dobra jakoś założyłem wepchałem cylinder do końca (nie ukrywam że używałem młotka ) no dobra złożyłem, ale mam problem tłoka nie idzie w ogóle ruszyć tzn idzie ale nie ma mowy żeby to działało
Przypuszczam że pierścionki są z taką "mikroprecyzją wykonane" że po prostu są za duże... I teraz mam pytanko można trochę przypiłować je tam przy zamkach?
Kurde a chciałem sobie jutro już pojeździć...
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mięta dnia Śro 19:18, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
adi
Bywalec

Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: laskowice koło kluczborka
|
Wysłany: Śro 19:28, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
A kupiłeś dobre pierścienie bo u mnie sprzedawca raz się pomylił i dał mi na pierwszy szlif. Zdejmij je i zanieś do sklepu gdzie je kupiłeś powiedz sprzedawcy że nie pasują i ma ci dać nominalne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
yookez
Wymiatacz

Dołączył: 06 Sie 2009
Posty: 456
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: kąty walichnowskie
|
Wysłany: Śro 19:31, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
może ni wyczyściłeś dobrze tłoczka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
damianos200
Częsty bywalec

Dołączył: 16 Sie 2009
Posty: 248
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chorzele ( mazowieckie )
|
Wysłany: Śro 19:34, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Miałem ten sam problem na czeskim tłuku z jawki 2 pierścieniowym , tłok miał za małe rowki . Kupiłem nowy tłok i problem się rozwiązał . A poco człowieku używałeś młotka ?? Chyba gdy nie chce wejść tłok do cylindra to znaczy że coś nie pasuje i nie wali się młotkiem bo przez to mogłeś uszkodzić cylinder . . . Kup nowy tłok i sprawdz czy cylindra nie uszkodziłeś .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
adi
Bywalec

Dołączył: 22 Maj 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: laskowice koło kluczborka
|
Wysłany: Śro 19:35, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Albo źle je założyłeś zamki muszą być na takich złotych punktach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mięta
Częsty bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 19:38, 03 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Pierścienie oczywiście dobrze w zamkach się zamknęły. Jutro podpiłuje te pierścionki i zobaczę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mięta dnia Śro 19:39, 03 Lis 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Makster_26
Wymiatacz

Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Czw 6:25, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Ja tydzień temu składałem nowy tłok i pierścienie i też miałem problem żeby wsadzić do cylka ale paer pomocnych udeżeń rękoeścią młotka pomogło z początku troche to wszystko nie pasowało i ciężko ruszało ale po kilku minutowej poracy silnika wszystko zniknęło i jest jak ta lala:D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mięta
Częsty bywalec

Dołączył: 04 Maj 2010
Posty: 218
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 16:28, 04 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Dobra zdemontowałem cylinder, łatwo nie było Okazało się że pierścienie w tulei cylindra ładnie wchodzą, mają odpowiedni luz. A wszystkiemu winny był tłok, który niby ma 38mm (czyli nominał) a jednak był ciutke za duży Przy końcu tulei po prostu był za ciasno...
Pozdrawiam i dzięki za pomoc
edit
No i jednak wszystko przez pierścienie i to że nie chciało mi się czyścić rowków z nagaru Podpiłowałem je troszkę, wyczyściłem z grubsza rowki na tłoku i pali
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mięta dnia Pią 16:17, 05 Lis 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|