Z tym sie jeszcze nie spotkałem :(
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wojtek983265
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Sob 19:15, 13 Cze 2009    Temat postu: Z tym sie jeszcze nie spotkałem :(

Mam taki porblem z ogarem. Gdy go odpale pochodzi chwileczke i gaśnie, jak dam gazu to jakos go utrzymam na chodzie, ale tak dosydz dłzuej mi z obrotów schodzi niz powinien i jeszce jak sie na skrzyzowaniu np zatrzymuje to wchodzi na takie obroty ze ogłuchnąć można. NIe wiem co robic, moze wy mi cos doradzicie. Pozdrawiam.

PS wydaje mi sie ze moze z gaznika paliwa nie pompuje, ale pewien nie jestem .


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aleks172
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 19:45, 13 Cze 2009    Temat postu:

Wydaje mi sie ze to sprawa zapłonu XD ale poczekajmy na wypowiedzi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Sob 19:45, 13 Cze 2009    Temat postu:

a linka ci sie przypadkiem nie zacina?? a co do wolnnych obr to jest sróbka regulacyjna

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
zgredzik11
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 12 Gru 2008
Posty: 137
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 3/5
Skąd: Czerwin (nie daleko Ostrłęki)

PostWysłany: Sob 20:34, 13 Cze 2009    Temat postu:

chodzi o śrubke tą ze sprężynka przy gażniku bo kolega wyzej nie wytlumaczyl...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
aleks172
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 23 Maj 2009
Posty: 109
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 4:20, 14 Cze 2009    Temat postu:

I ja dokrecasz na fuul i puźniej wykreć 3 obroty i zobacz jeśli chodzi bez dawania gazu w manetce jeśli nie to ją pomału baw z lekkim dojrecaniem ,(a jak jesteś wtajemniczony to to wyczujesz XD

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
bazalt
Moderator
Moderator



Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 64 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: Nie 4:22, 14 Cze 2009    Temat postu:

a według mnie dostaje za mało paliwa, wyczyść kranik-najlepiej cały układ paliwowy a jak nie pomorze to podnieś poziom w gaźniku

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek983265
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 12:55, 14 Cze 2009    Temat postu:

Hhaha ;d moze dajcie jakies profesionalne wypowiedzi i nie tłumaczcie mi co to srubka w gazniku :} za bardzo dosw jestem w tym ustawiam ale to nic nie daje ;] . No kranik spróbuje przeczyscic, ale poziom jest dobry na pewno bo nic mi nie zacina jak jade tylko na wolnych za huja nie chodzi. Jedynie zainteresowala mnie wypowiedz PLUSMINUS-A Smile to sprawdze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
adasq
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 02 Mar 2009
Posty: 26
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: nysa

PostWysłany: Nie 12:59, 14 Cze 2009    Temat postu:

sproboj odkręcic tlumik i bez niego zapal i zobaczysz czy dalej nie ma niskich obrotow . bo mozliwe jest ze masz zatkany tlumik [ja tak kiedys mialem ]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek983265
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 13:07, 14 Cze 2009    Temat postu:

Tłumik jest dobry to musi byc cos innego :}

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sniiKe
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Cze 2009
Posty: 549
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Drawski Młyn [wlkp]

PostWysłany: Nie 13:36, 14 Cze 2009    Temat postu:

Twierdzisz czy dobry, a w ogóle nie sprawdzasz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 13:38, 14 Cze 2009    Temat postu:

adasq napisał:
sproboj odkręcic tlumik i bez niego zapal i zobaczysz czy dalej nie ma niskich obrotow . bo mozliwe jest ze masz zatkany tlumik [ja tak kiedys mialem ]

a wysokie obroty miałeś...??


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojtek983265
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 3 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 14:30, 14 Cze 2009    Temat postu:

tłumik odkręcałem bo blokowałem 1/2 dłwaika zeby ciszej chodził, i nic zatkanego tam nie ma . Plusminus ja mam tak ze nie utrzyma obrotów na wolnym gazie a jak juz sobie jezdze i zatrzymuje sie na biegu na skrzyzowaniu to mi tak na obroty wchdozi ze głowa małaSad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wojta1
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 19 Sty 2009
Posty: 254
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 12 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Chybie

PostWysłany: Nie 14:36, 14 Cze 2009    Temat postu:

Masz szczelne połączenia między gaźnikiem a krućcem i krućcem a cylindrem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Nie 14:41, 14 Cze 2009    Temat postu:

wojtek983265 napisał:
tłumik odkręcałem bo blokowałem 1/2 dłwaika zeby ciszej chodził, i nic zatkanego tam nie ma . Plusminus ja mam tak ze nie utrzyma obrotów na wolnym gazie a jak juz sobie jezdze i zatrzymuje sie na biegu na skrzyzowaniu to mi tak na obroty wchdozi ze głowa małaSad

we wcześniejszym poście nie chodziło mi o ciebie a weź jeszcze sprawdź komore pływakową i szczelność miedzy gaźnikiem, a króćcem, miedzy cylindrem a króćcem i między cylindrem a karterami, tą linke i luźność przepustnicy wraz z iglicą


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
łosiu50
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 10 Cze 2009
Posty: 40
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa

PostWysłany: Pon 11:47, 15 Cze 2009    Temat postu:

A jeśli coś to wlej do pancerza linki troche oleju i sprawdx jak cięzko chodzi
U mnie jak romet dostaje mało benzyny to strasznie ma wysokie obroty


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez łosiu50 dnia Pon 11:49, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin