Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wojtek983265
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pon 12:06, 15 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
ja to przepyślałem i wychodzi na to ze mi sie linka gazu blokuje, ale to dziwne bo dopiero na rozgzrzanym tak wchodzi na obroty ale pewnie to ta linka, sprawdze to .
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez wojtek983265 dnia Pon 17:35, 15 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Wto 17:10, 16 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
A skrec kierownica w lewo na luzie. Wzrastaja?! Dalej wyglada mi to na nieszczelnosci, brak paliwa w baku, zatkany gaznik i za maly poziom w komorze. Ewidentnie. POzdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bocian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Gru 2008
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Bogatynia
|
Wysłany: Śro 8:45, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Ja też takie coś miałem wtedy chodziło oczywiście o linkę gazu która się już kończyła :p takie wtedy fazy motor miał, że jak trochę pojeździłem i się zatrzymałem to obroty miała takie jak by iglica się zacinała. Posprawdzałem wszystko wymieniłem linkę i hasa ;d
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 14:42, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
No a autor milczy...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek983265
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Śro 21:05, 17 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdze rady PKS, w ostateczności wymienię linkę. Paliwo jest wszystko jest przeczyszczone poziom paliwa jest cały czas jezdzilem na tym samaym i grało. Najbardziej prawdopodobne ze to linka. Jak wymienie to sie odezwe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Czw 12:20, 18 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Noto sie odezwij
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Aris7676
Bywalec
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 62
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 9:51, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Miałem ostatnio taki sam problem.
Winą tego był zerwany gwind na śrubie łączacej kruciec z cylindrem.
Zaówarzylem to gdy wymylem silnik ropa i zostalo mi troche w tej dziurze na cylidrze, odpalilem i leciały z tamtąd bombelki.
I tu własnie zgadzam sie z panem pks100 że to najprawdopodobniej nieszczelność.
Radze sprawdzić.
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wojtek983265
Początkujący
Dołączył: 11 Maj 2009
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 3 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: Pią 11:32, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
wina to linka któą juz wymieniłem. stara wisiała na jednym malutkim druciku tHx wszsytkim za pomoc :}
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 15:18, 19 Cze 2009 Temat postu: |
|
|
Rozwiazaniem byla linka gazu, zamykam Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|