Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
damian9310
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Nie 13:20, 22 Cze 2008 Temat postu: Wysokie obroty na luzie |
|
|
Witam
Mam problem z moją jawą a mianowicie jest tak że gdy odpalę ją to od razu wkręca się na wysokie obroty i ciągle rosną a ja nie daje nawet troszkę gazu a przepustnica jest na samym dole gdy wrzucę bieg to normalnie wtedy jest i gdy jadę to gdy wciskam sprzęgło do zmiany biegów to obroty też stają się wysokie. A tak poza tym to jawa jest słaba i ciężko pali gdy jest zimna to z kopa a gdy sie nagrzeje to tylko z pychu.
A i mam jeszcze taki problem ze gdy zmienię dysze na te czeskie większe to jawa odpala ale gdy wrzucę bieg i puszczam sprzęgło to wtedy gaśnie.
Mam nadzieje że mi pomożecie z góry wielkie dzięki !!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jozeko
Nowy
Dołączył: 20 Mar 2008
Posty: 6
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 13:33, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Sprobuj mu wyregulowac wolne obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Nie 14:35, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
a przepusnica sie nie blokuje? sprawdź!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
K@M!L
Nowy
Dołączył: 22 Cze 2008
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 15:50, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Miałem to samo i okazało się, że zasysało "lewe powietrze", ale i tak trzeba zacząć próbować od regulacji.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez K@M!L dnia Nie 15:50, 22 Cze 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 16:50, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Na 99% jest cos nie tak z gaźnikiem. Jeżeli Jawka odpala i obroty stopniowo wzrastaja a potem gasnie jest to wina poziomu paliwa w komorze pływakowaej. Więc blaszkę należy w tym wypdku(za niski poziom) odgiac do gory, ale minimalnie.!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
abdul11
Początkujący
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:32, 22 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
linka gagu wyreguluj tak aby przepustnica była na samym dole
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian9310
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2006
Posty: 79
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: szczecin
|
Wysłany: Pon 16:13, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
linka gazu jest w porządku manipulacja śrubką od wolnych obrotów też nie daje żadnego rezultatu ale to jest tak ze ona cały czas chodzi na tych wolnych obrotach a gdy dam bieg i puszczam sprzęgło to gaśnie na dyszach czeskich a na tych polskich można jechać ale jawka jest trochę słaba
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pon 16:46, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Teoretycznie polskie dysze sa mniejsze i wtedy silnik dostaje mniej bogata mieszankr, moze poprostu swiece zalewa, albo tlumik jest zapchany i gdy wsadzisz wieksze dysze spaliny nie maja wolnego ujscia i sie dusi a na polskich dostaje mniej paliwa i spaliny jeszcze jakos na styk uchodza. Sprobuj uruchomic bez tlumika a potem jeszcze bez filtra powietrza!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
grego-jawa50
Nowy
Dołączył: 23 Cze 2008
Posty: 9
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełmno
|
Wysłany: Pon 18:22, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
Zmień kondensator
sprwadz iglice czy nie jest luźna i czy trzyma sie zatyczki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
abdul11
Początkujący
Dołączył: 21 Cze 2008
Posty: 23
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 19:07, 23 Cze 2008 Temat postu: |
|
|
tak jak kolega wyżej iglicę ustaw na 1 rowek od góry
wtedy da to najmniejszą dawkę paliwa ale dysze czeskie chyba to wyrównają i powinno być dobrze
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|