Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 15:05, 21 Lut 2010 Temat postu: Wysokie obroty-duży problem. |
|
|
Witam.Wiem,że tytuł tematu mówi Wam,że ten temat był wałkowany z milion razy.Szukałem na forum,lecz nic podobnego nie znalazłem.
Do rzeczy.Więc tak.Odpalam ogara,odpali od 1 czasem 2 kopa.Wszystko jest git rozgrzeje się,przegazuje go ze dwa razy i niby jest dobrze.Trzyma niskie obroty (w sam raz ) a dam mu jeszcze raz w rure i wtedy wolno schodzi z obrotów.Tak samo jest podczas jazdy. 1 gaz wciskam sprzęgło żeby na 2 wrzucić i jak sprzęgło wcisnę słyszę okropny ryk wysokich obrotów,oczywiście spadną ale po jakim czasie a nieraz wcale.
Nie chce jeździć tak dalej bo po 1 jest to wkurzające a po 2 skrzynia po d*pie dostaje.Dodam że tydzień temu kupiłem zestaw naprawczy gaźnika i nawet na nowych częściach tak jest.Sprzęgło też było wymieniane całe.
Pozdro
Liczę na Waszą pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Mateusz1042
Częsty bywalec
Dołączył: 10 Lis 2009
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Nie 16:16, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wymień linkę gazu i będzie dobrze tak samo miałem z swoim
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wacho_666
Bywalec
Dołączył: 03 Lut 2009
Posty: 59
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Czarnków
|
Wysłany: Nie 17:40, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wymień, albo nasmaruj linkę, jeżeli to jej wina A czy w zestawie był pływak, bo mi to bardziej wygląda na nieszczelny pływak który nie domyka zaworka.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Makster_26
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2010
Posty: 511
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Zielone płuca polski
|
Wysłany: Nie 18:39, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Wygląda na to że pancerzyk linki wystarczyło by nasmarować od środka i myśle że będzie git majonez;)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Nie 18:39, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Albo za mało paliwa jest odegnij blaszke do góry troszeczke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Nie 20:23, 21 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Blaszkę odginałem i jak odgiąłem to ogar na 3 na maxie szarpie czym to jest spowodowane?Możliwe że jeszcze za mało paliwa?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kredek001
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 6:03, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
ja miałem podobnie i dostawał za mało paliwa,zwiekszyłem dawkę na iglicy i było git
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
edhar
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Lip 2009
Posty: 234
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 5 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Medaliki
|
Wysłany: Śro 8:49, 24 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
jak moze byc wina zaworka ze dostaje za duzo paliwa, skoro przypuścmy przepustnica juz opadła?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
seop1906
Początkujący
Dołączył: 08 Cze 2009
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 9:34, 25 Lut 2010 Temat postu: re |
|
|
tez tak mialem wymienilem linke bo myslalem ze to od linki tak jak koledzy pisza bo to głowna przyczyna sie wydaje ale okazalo sie ze dalej jest tak samo wiec co zrobic pierwsze co zrob wyczysc kranik ja tak mialem za duzo syfu sie zebralo i powoli paliwo dostawal jesli to nie pomoze masz rozlegurowane obroty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 17:41, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
No więc tak.Po zmaganiach ustawiłem zapłon idealnie,dodatkowo kondensator od malca umieszczony na ramie.Iskra tak że koń pada.Podgiąłem blaszkę to jeszcze większe obroty łapie i bardziej szarpie.Co myślicie?Odginać teraz blaszkę w dół?Na który rowek iglicę ustawić?
EDIT:
Pływak wkładałem drugi-to samo.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Czw 17:43, 25 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pawlo300
Wymiatacz
Dołączył: 13 Lis 2009
Posty: 1224
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 49 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: SZABDA /BRODNICA
|
Wysłany: Czw 18:25, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
odegnij na duł i zdejmij linke z manetki i zobacz wtedy bo może jest za krótka lecz nie widać tego i zobacz wtedy troche mi się nie zgadza z twoim opisem ale zapytam a masz wszystko dobrze uszczelnione lewego powietrza nie dostaje gdzieś ? PZDR
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Ogarzysta200
Wymiatacz
Dołączył: 26 Maj 2009
Posty: 845
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 54 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeżewo/Kujawsko-Pomorskie
|
Wysłany: Czw 19:03, 25 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Tak uszczelniałem wszystko. Gaźnik>króciec króciec>cylinder.Również pokrywa od komory pływakowej.
Pzdr
EDIT:
Temat do zamknięcia.Przyczyną był zapchany filtr powietrza.
Dzięki wszystkim za pomoc.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Ogarzysta200 dnia Sob 10:17, 27 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|