Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
MIODEK
Bywalec
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 10:26, 25 Kwi 2009 Temat postu: wysokie obroty |
|
|
Mam problem z moją jawką mianowicie gdy ją odpalam wchodzi na bardzo wysokie obroty i gasnie czysciłem gaźnik,zmieniałem świece i nic. Prosze o odpowiedz
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MIODEK dnia Nie 10:06, 26 Kwi 2009, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wojtek0015
Początkujący
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 10:44, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
sprubuj ustawic zaplon albo obroty tam na gazniku, srodkowa śróbka
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Tomek13pl
Wymiatacz
Dołączył: 06 Sie 2008
Posty: 347
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: Zabrze
|
Wysłany: Sob 10:56, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
A nie łapie lewego powietrza miedzy cylindrem a krućcem ssacym?
Post został pochwalony 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mlody1432
Częsty bywalec
Dołączył: 17 Gru 2008
Posty: 176
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 10:56, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Sprawdź czy nie łapie lewego powietrza albo czy nie masz linki postrzępionej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MIODEK
Bywalec
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 12:15, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
ustawiłem zapłon i obroty na gazniku teraz odpala na wysokich obrotah i tak chodzi gdy wbijam biek to gasnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek0015
Początkujący
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 45
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 4/5
|
Wysłany: Sob 13:26, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
to w takim razie chyba linka od gazu ja tak mialem
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bazalt
Moderator
Dołączył: 21 Kwi 2008
Posty: 2159
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 64 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Jelenia Góra
|
Wysłany: Sob 14:13, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a ja stawiam że dostaje za mało paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Sob 14:21, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Za mały poziom paliwa. Podnieś go w komorze pływakowej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MIODEK
Bywalec
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Sob 14:54, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Łapał lewe powietrze między cylindrem a krućcem teraz zlikwidowałem dopływ lewego powietrza i jak zapalam motor to chodzi na nieregularnyh obrotah i po jakiś 10-15sekundah gasnie co to może być??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
przemo
Wymiatacz
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 1637
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 24 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Ryki( Lubelskie )
|
Wysłany: Sob 17:46, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
No więc tak. Wyreguluj gaźnik i może świece zmień. A i dysze przeczyść
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 19:46, 25 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Kurcze gaznik z jawki, przeciez on wogle nie ma regulacji. Jak niedomaga wystarczy go wyczyscic, wymienic dysze, zaworek iglicowy, plywak i przepustnice. Co do regulacji, linka luz pare mm, wysokosc przepustnicy pod swiece, poziom paliwa w komorze tak aby paliwo znajdowalo sie 1 mm pod krawedzia rozpylacza i obroty jalowe, no tak zeby chodzil i tyle! Taki problem... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MIODEK
Bywalec
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 11:36, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
zrobiłem to co pisał pks100 tera motor chodzi ale gdy dodaje mu gazu to on muli i gasnie
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez MIODEK dnia Śro 11:36, 29 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 15:57, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Chmm, spojrz na swiece. To jest tak, jezeli nie chce wkrecac sie na obroty a miedzy platynkami sa iskry jest to kondensator, jak mas zmozliwosc moglbys go asekuracyjnie wymienic. Mozesz tez sprawdzic czy nie jest zatkana dysza glowna. Jezeli doskonale odpala w kazdej temperaturze silnik to winny jest zaplon(za pozny). Jezeli swieca sucha moze dostawac za malo paliwa, ale wtedy szarpie, jak mokra to za duzo. Opisz dokladniej problem. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
MIODEK
Bywalec
Dołączył: 25 Kwi 2009
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 16:08, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
silnik chodzi na wysokich obrotach słabo reaguje na zmniejszanie obrotów po chwili na wysokich obrotah sam zmniejsza obroty i po przycisnięciu pompki gaźnika letko reaguje gaźnik jest wyczyszczony i przedmuchany mi się wydaje że to może być przyczyna kondensatora lub przerywacza ustawianie zapłonu niedaje efektu
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Śro 16:16, 29 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Dostaje lewe powietrze, dlatego nie chce schodzic. Gdy przyciskasz pompke powinny oine schodzic. Zrob taki test, zdejmij gume filtra(silnik chodzi i jest rozgrzany) i przytkaj szybko otwor reka. Silnik powinien zgasnac. Jezeli tajk nie jest to lapie lewe poweitrze(nie jest to do konca adekwatne jezeli masz nieszczelna puszke filtru powietrza lub go nie masz). Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|