Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Nie 19:42, 01 Lip 2012 Temat postu: WYMIENIONE SPRZEGŁO I NADAL CIĄGNIE;/ |
|
|
Witam wymieniłem tarcze sprzęgłowe w jawce 50 mustang na nowe i złożyłem wszytsko jak trzeba , także regulowałem i nic to nie daje gdy silnik jest zimny to jeszcze minimalnie ale ciągne go a jeśli jużsię rozgrzeje to sprzęgło jest ale bardzo bardzo słabe, czym to moze być spowodowane ? wszystko jest ok pod wzgldem naciągu linki i ustawienia śrubki kontrującej , mimo to sprzęgło ciągnie , co zrobić w takiej sytuacji? proszę o odpowiedźi z góry dziekuję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Nie 20:49, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a tarczki nasączone olejem były przed jazdami testowymi ? założone w dobrą stronę? (|) czy )|( ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio310
Początkujący
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Nie 21:02, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jak są nowe tarcze to nie ma za dużego znaczenia czy są założone tak (|) czy )|( tak. Ja zakładam tak zęby więcej korka było od strony przekładki.
A co do problemu.
Kulkę między popychaczami dałeś ? Jak dałeś, a masz w zapasie jeszcze jedną kulkę to wrzuć tą kulke między popychacze będziesz miał 2 może coś pomoże
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Nie 21:22, 01 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
kondzio310 napisał: | Jak są nowe tarcze to nie ma za dużego znaczenia czy są założone tak (|) czy )|( tak. Ja zakładam tak zęby więcej korka było od strony przekładki. |
No to spróbuj założyć inaczej niż powinno być. Powodzenia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 1:13, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
aj tam szczegół, łańcuszek nie wejdzie albo będzie krzywo...
strongman94: jeśli wymieniałeś olej przy okazji i tak się dzieje to niestety najprawdopodobniej tarczki puchną i nic na to nie poradzisz, będzie trzema szukać innych (oczywiście jeśli popychacze i kulkę masz ok i idzie regulować), jeśli jednak nie zmieniałeś oleju to wina tkwi w lewym uszczelniaczu i rozrzedzonym oleju
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Pon 6:40, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Z tarczami sprzęgłowymi zwykle powinno się wymienić także sprężynki sprzęgłowe. Przy montażu tarcz najpierw wykąp je w oleju. Oraz najlepiej wymień olej w skrzyni biegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kondzio310
Początkujący
Dołączył: 26 Cze 2011
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pon 6:57, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli są nowe tarcze i zakłada się je tak )|( to przeważnie łańcuszek jest za wąski.
Ja stawiam na popychacze i kulkę ale jak moskit122 napisał może to być wina oleju.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Pon 10:06, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
hmmm , a co może być nie tak z popychaczem i kulką , jak to sprawdzić czy są zużyte ? olej ma cos do tego?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Pon 11:32, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
olej z benzyną powoduje zwiększone tarcie, sprzęgło po rozgrzaniu znika, popychacz i kulka po prostu się zużywają i skracają przez co brakuje regulacji, czasem się krzywią a także spłaszczają na końcach powodując problemy z prawidłowym działaniem, brak kulki powoduje szybsze zużycie popychaczy oraz większe opory na sprzęgle.
Jak sprawdzić popychacze? no jeśli masz jeszcze trochę regulacji przy nowych tarczkach to popychacze są ok, pozostaje jedynie wizualna inspekcja.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 13:02, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Z tego co pamiętam to popychacz ten długi miał 12 cm ale nie jestem pewien na 100 %.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Pon 20:07, 02 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
dziś nie miałem zbytnio czasu tego sprawdzić ale zrobieto jutro rano:) pojawił się następny problem , moto jest ok 100km po dotarciu, w sobote została odblokowana tzn ścięte kolanko tłumika na ok 2-4cm i rozpiłowany króciec gaźnika , po tym zabieku jawka bardzo fajnie się rozpędzała i ładnie dochodziła w obrotach przy zmianie biegów i jeździłem nią tak ze 40km max a teraz jest tak jak przed tym odblokowaniem jawka zaczyna zamulać i nie wkręca się na obroty tak jak powinna , nie wiem czemu tak jest czyściłem świece i dysze ale to nic nie pomogło dalej tak jest , czego to może byc wina?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 7:11, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Jak ja wymieniłem króciec ssący to musiałem wyregulować jeszcze raz gaźnik tzn poziom paliwa, spróbuj może pomoże.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Wto 9:24, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
nom oki sprobuję ale czemu do tej pory było wszystko ok i jeździłem bez dotykania tylko odblok zrobiłem i miała moc a nagle jadę i zaczyna już jej brakowaćtej mocy ;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 9:28, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Nie wiem ale ja jak odblokowałem ogar to mi się tak robiło jak by wcale paliwa nie dostawał jak pompowałem trochę paliwo to ładnie chodził wyregulowałem gaźnik i działał.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Wto 9:30, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
czyli mówisz że mam blaszke lekko odgiąć do góry tak??
do tej pory ładnie klekotała w miare a teraz cossie spieprzyło
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|