Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Wto 9:35, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Najpierw sprawdź jak masz ustawione cy paliwo jest równo z kołnierzem pływaka, jak tak to zwiększ nie co poziom paliwa ale dosłownie minimalnie bo będzie zalewać świece i będzie lipa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Wto 21:12, 03 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
nic to nie dało za bardzo;/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Śro 6:45, 04 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Ale wgl nic kompletnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Czw 20:14, 05 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
a weź chłopie wymień filtr powietrza albo chociaż go sprężonym powietrzem dobrze przedmuchaj , wyczyść wydech z sadzy i wtedy sprawdź
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Pią 19:56, 06 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
sorki nie miałem neta dzięki za pomysł jutro to sprawdzę mam jeszcze jedno pytanko czy gaźnik ikov w miejscu łączenia z filtrem powietrza z tą rurką ma pluć paliwem bo kiedy ściągne to kolanko od filtra to jest mokre w benzynie i kiedy zapale moto to też pluje z tamtąs paliwem czy to normalne?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Sob 7:01, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
Chyba raczej nie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Sob 7:10, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
hmm więc co mam zrobić aby paliwo nie uciekało do filtra i nie pluło tym otworem??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 8:46, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
to jest normalne! co zrobić? zamontować zawór membranowy jeśli chcesz to ograniczyć ale masz gumę więc w powietrze to nie idzie, natomiast nienormalne jest cieknięcie paliwa dziurką przy połączeniu z króćcem idącym do cylindra
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
strongman94
Początkujący
Dołączył: 16 Lip 2011
Posty: 25
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: LBN
|
Wysłany: Sob 16:20, 07 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
nom właśnie tą małą dziurką też czasami pluje tym odpowietrznikiem benzynkę chlapię
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Nie 4:43, 08 Lip 2012 Temat postu: |
|
|
To albo zaworek masz walnięty albo źle wyregulowany gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|