Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gość
|
Wysłany: Pią 12:48, 16 Mar 2007 Temat postu: Wymiana Samych pierścieni opłacalna????????? |
|
|
Witam.
Mam pytanie
Czy wymiana samych pierscieni jest opłacalna?
Nie chce narazie wydawać kasy na szlif i tłok!
A jawa stała 10 lat nie używana i nie ma do końca mocy!!!
Czy da cos wymiana pierścieni?
Czy będzie lepiej ciągła?
Prosze o pomoc!
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Jawkowicz
Wymiatacz
Dołączył: 16 Lip 2006
Posty: 978
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: Pią 12:57, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
Będzie lepsza kompresja, bo lepiej będzie uszczelniony silnik. Ale nie powinno się zmieniać samych pierścionków, albo tłoka, tylko cały komplet. Możesz nie dopasować pierścionków dokładnie do tłoka i cylindra i będą jaja Pozdrawiam Jawkowicz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 16:33, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
zalezy jaka jest gladz cylindra ... tzn w jakim stanie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
molesta
Częsty bywalec
Dołączył: 13 Lis 2006
Posty: 136
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Tarnowskie Góry
|
Wysłany: Pią 17:38, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
jak gladz cylindra jest ok to wymien najlepiej tlok pierscionki swozen i zabezpieczenia. w 20 zeta sie zmiescisz mysle. A same p[ierscionki tez mozna wymienic i cos to napewno da jesli sa podjechane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Pią 18:00, 16 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
jezeli masz oryginalnego tloka to ja bym go zostawil bo teraz trudno o niepuchnace tloki
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Sob 15:42, 31 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A jak się ma dwu pierścieniowy tłok oryginalny to lepiej kupić 2 pierścionki czy nowy trzy pierścieniowy tłok?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Robo_13
Bywalec
Dołączył: 18 Lis 2006
Posty: 65
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/5
|
Wysłany: Sob 17:04, 31 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
tłok trzy pierścieniowy jest bardziej szczelny
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bąbel021
Wymiatacz
Dołączył: 23 Paź 2006
Posty: 491
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: świetokrzyskie
|
Wysłany: Sob 18:37, 31 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
lepszy jest dwupierscieniowy bo przy 3 sie bardziej grzeje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Sob 20:18, 31 Mar 2007 Temat postu: |
|
|
A duża jest różnica w mocy? Bo po co mam kupować nowy tłok, tracić kasę i mieć z tego gorszej jakości sprzęt przy niewielkich korzyściach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sorber
Tata:)
Dołączył: 26 Mar 2007
Posty: 1752
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 11 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: INFERNO
|
Wysłany: Nie 14:15, 01 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
babel kto ci takich głupot naopowiadał ??
nie ma różnicy w mocy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
capitan2
Wymiatacz
Dołączył: 22 Sie 2006
Posty: 771
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Krotoszyn (Wlkp.)
|
Wysłany: Nie 14:59, 01 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
3 pierścieniowy jest oryginalny i mi nic się nie grzeje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sakul
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Cze 2006
Posty: 189
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Pruszcz Gdański
|
Wysłany: Nie 16:23, 01 Kwi 2007 Temat postu: |
|
|
To czym się to różni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
bartuning
Bywalec
Dołączył: 21 Cze 2007
Posty: 55
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 11:20, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
tłok na trzy pierścienie jest lepszy i bardziej szczelny,a jak go dobrze dotrzesz to nic sie nie będzie grzało. ogar ma wysokoobrotowy silnik więc ma pracować na wysokich obrotach i to prawda bo jak swoim jeżdze wolno to gorący po 100m a jak na wysokich obrotach to cięzko go zagrzać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 11:47, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
Czyli taki morał z tego ze opór manetka non stop
ja szczerze mowiac nie zawuwazylem roznicy bo mialem 2 pierscieniowy ,i zalozylem 3 i nie widze roznicy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
byrcz17
Częsty bywalec
Dołączył: 29 Sie 2006
Posty: 147
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Strzyżów
|
Wysłany: Śro 12:56, 25 Lip 2007 Temat postu: |
|
|
ja niedoawno wyminialem pierścienie, tłok, sowrznia i zabezpieczenia...
bo mialem niska kompresje (jeden z dwoch pierscieni sie rozlecial) to kupil zamiast tłoka na dwa pierścienie to na 3. Jak załozyłem to odczułem wzrost mocy... najlepiej bylo sprawdzic pod jakos górke
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|