Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Czw 15:00, 01 Kwi 2010 Temat postu: Wybija 1 bieg |
|
|
Szukałem takiego tematu ale nie znalazłem odpowiedzi więc pytam.
O tuż mam następujący problem gdy wbije 1 bieg to dzieje się coś takiego jak by przeskakiwała zębatka i łączyła napęd co jakiś czas po zwiększeniu się obrotów wybija bieg (obroty większe niż jałowe). Rozbierałem silnik 2 razy wszystko było w porządku zmieniłem tryb od 1 biegu wałki napędowe lecz dalej to samo. Zmieniacz nie ma luzów bo założyłem inny mało używany. Kosz sprzęgłowy jest dokręcony i nie lata na wałku. Co to może być bo już nie mam siły do tego dodam że czasami jedzie na pierwszym biegu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Czw 16:28, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
tulejki skrzyni biegów są dobre ? nie ma luzów
może yć wodziki rąbnięty wystarczy ze bedzie on lekko krzywy i juz dupa blada masz pozamiatanie biegi bedą sie walić
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Czw 19:02, 01 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Tulejki dorabiane były w zimie, chyba wymyśliłem o co biega spróbuje przesunąć wieloklin na automacie o 2-3 zęby. Dziś odniosłem wrażenie ze nie zazębia do końca biegu czyli;i tak jak by nie wchodziło w wycięcie w koronie ale między luz a 1. Jutro napisze co i jak.
Edit
Niestety dalej wybija macie jeszcze jakieś pomysły co to może być?
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Pią 12:49, 02 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
macek
Wymiatacz
Dołączył: 18 Mar 2009
Posty: 310
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 12 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Braniewo
|
Wysłany: Pią 14:03, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
zrób to raz a porządnie wymieniń skrzynie na nową i masz po kłopocie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pią 15:11, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | zrób to raz a porządnie wymieniń skrzynie na nową i masz po kłopocie
|
Ten post w ogóle nic nie wniósł do tematu.Skrzynia przewyższa wartość ogara i to 2 krotnie także wiesz. Ma ktoś jakiś pomysł jeszcze?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kredek001
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Sty 2010
Posty: 116
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 18:52, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Co ty za głupoty gadasz ?? To ile ty za tego Ogara dałeś 50 zł? xd Ja miałem to samo .okazało się ze automat zmiany biegów był lekko wygięty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Mucie]
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 343
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Radziechowy okolice Żywca
|
Wysłany: Pią 19:51, 02 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Za 3 ogary dałem 160 zł . No nic rozbiorę jeszcze raz ten silnik i zobaczymy. To by się nawet zgadzało bo na poprzednim automacie wybijało 1,2 a był on lekko wygięty tylko ze ten wydawał się prosty.
Edit:
Problemem prawdopodobnie była nie do końca wciśnięta tulejka od wałka koło kopki wałek był ok 4mm wyżej niż powinien i temu nie szło jechać na 1.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Mucie] dnia Wto 8:26, 06 Kwi 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|