Wszystko o Ogarze 205!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 13:42, 03 Lip 2009    Temat postu:

jaQn napisał:
Jeżeli silnik wcześniej chodził dobrze to myśle że nie ma co tego ruszać.
Prubowałeś się bawić śrubką od powietrza (ta bez sprężynki)?
Jeżeli dobrze pamiętam trzeba najpierw ustawić ją tak żeby silnik wkręcał się dobrze na obroty a potem ustawić wolne obroty śrubką ze sprężynką (minimalne żeby tylko silnik nie gasł) pamiętaj żę regulować zaczynasz dopiero jak dobrze dogrzejesz silnik.


jak tam nie ma śrubki bez sprężynki tam i od obrotów i od powietrza jest śrubka a przed śrubką jest sprężynka nie wiem co mu dolega wcześniej jeździł normalnie


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaQn
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 13:58, 03 Lip 2009    Temat postu:

Śrubka bez sprężynki to ta od powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
plusminus
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 102 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: lubelskie

PostWysłany: Pią 15:33, 03 Lip 2009    Temat postu:

tam przy obu śrubkach są sprężynki, ta od paliwa to jest taka mała schowana w korpusie na poziomo, a ta na ukos jest od powietrza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Pią 19:21, 03 Lip 2009    Temat postu:

Nie ta na poziomo jest od powietrza a ta pod ukos jest od paliwa Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Pią 20:18, 03 Lip 2009    Temat postu:

jaQn napisał:
Śrubka bez sprężynki to ta od powietrza


Po pierwsze obie muszą mieć sprężynki! Po drugie rozróżniajcie nazewnictwo. Jedna "dysza" jest śrubą regulacji biegu jałowego, czyli tak naprawdę śrubą zakończoną stożkiem. Tym bardziej się ją wkręci tym wyżej jest przepustnica, więcej powietrza i wyższe obroty. Nie jest to żadna dysza! Druga śruba jest regulacją dyszy powietrznej, nie spełnia typowej roli dyszy, ale można ją ostatecznie tak nazwać. Jest to tak zwana dysza powietrzna hamująca. Tym bardziej się ją wykręci tym więcej otrzyma powietrza i tym mniej paliwa wypłynie z rozpylacza. Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaQn
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:16, 04 Lip 2009    Temat postu:

Sorki, że wprowadziłem cię w błąd ale u mnie "dysza hamująca" nie ma sprężynki i nic mój gaźnik na tym nie traci. Widocznie mam jakiś patenciarski w 205-tce.
Pozdrawiam Mateusz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 9:18, 04 Lip 2009    Temat postu:

No ale dalej nie wiadomo co dolega mojemu ogarkowi Sad

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jaQn
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 11:24, 04 Lip 2009    Temat postu:

no a prubowałeś bawić się składem mieszanki ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 15:54, 04 Lip 2009    Temat postu:

No i to ile czasu i dalej to samo tam jest taka blasza w gaźniku tam gdzie jest pompka i pływak może to się tak samo jak w jawce ustawia ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 17:27, 04 Lip 2009    Temat postu:

Bartezz napisał:
No i to ile czasu i dalej to samo tam jest taka blasza w gaźniku tam gdzie jest pompka i pływak może to się tak samo jak w jawce ustawia ??


Tak, dokładnie tak samo. Poziom ma być ok. 2mm, 2,5mm pod krawędzią rozpylacza. Co do tej dyszy hamującej ona musie mieć sprężynkę!! Jeżeli by jej nie miała działające wibracje pochodzące z wały korbowego spowodowały by jej odkręcenie i opuszczenie swojego miejsca wkręcenia! Wykręć sobie tą śrubkę i zobacz, że sprężyna się tam znajduje...

Ogólnie co do problemu to może być wszystko, nawet luzy na wale... Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bartezz
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 19 razy
Ostrzeżeń: 3/5

PostWysłany: Sob 19:34, 04 Lip 2009    Temat postu:

Ok to pobawie się to blaszką i w tej dyszy hamującej mam sprężynę wszystko jest ok

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pks100
Moderator
Moderator



Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 127 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: z Rudy Slaskiej

PostWysłany: Sob 20:03, 04 Lip 2009    Temat postu:

Rób co chcesz... bylebyś zrobił Wink Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 20:52, 23 Lip 2009    Temat postu:

Witam ;] Mój kumpel ma problem ;] mianowicie jechał ogarem 205 strzeliło coś i ogar nie odpala ;/ wał się kreci , komprecha dobra , swieca zmieniana , jeszcze jedna sprawa sprzegło sie tak slizga że qwa wwalasz jedynke a on na sprzegle ciagle stoi i tu nasuwa się pytanie gdzie regulowac sprzegło? pod silnikiem na maxa juz popuszczone... wiec nie wiem co jest

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pablo161
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Pią 9:42, 24 Lip 2009    Temat postu:

tarcze może już są zjechane...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
sunay12
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 11:34, 24 Lip 2009    Temat postu:

zal jak mogą byc tarcze zjechane skoro sprzeglo dziala ale ciagle tak jakby bylo wcisniete jak je popuscic? bo jak linke odepne to wszystko jest git pod silnikiem ta srobka jest na maxa dokrecona

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5 ... 12, 13, 14  Następny
Strona 4 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin