Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 13:42, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jaQn napisał: | Jeżeli silnik wcześniej chodził dobrze to myśle że nie ma co tego ruszać.
Prubowałeś się bawić śrubką od powietrza (ta bez sprężynki)?
Jeżeli dobrze pamiętam trzeba najpierw ustawić ją tak żeby silnik wkręcał się dobrze na obroty a potem ustawić wolne obroty śrubką ze sprężynką (minimalne żeby tylko silnik nie gasł) pamiętaj żę regulować zaczynasz dopiero jak dobrze dogrzejesz silnik. |
jak tam nie ma śrubki bez sprężynki tam i od obrotów i od powietrza jest śrubka a przed śrubką jest sprężynka nie wiem co mu dolega wcześniej jeździł normalnie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
jaQn
Początkujący
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 13:58, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Śrubka bez sprężynki to ta od powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
plusminus
Moderator
Dołączył: 17 Maj 2009
Posty: 2330
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 102 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: lubelskie
|
Wysłany: Pią 15:33, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
tam przy obu śrubkach są sprężynki, ta od paliwa to jest taka mała schowana w korpusie na poziomo, a ta na ukos jest od powietrza
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Pią 19:21, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Nie ta na poziomo jest od powietrza a ta pod ukos jest od paliwa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Pią 20:18, 03 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
jaQn napisał: | Śrubka bez sprężynki to ta od powietrza |
Po pierwsze obie muszą mieć sprężynki! Po drugie rozróżniajcie nazewnictwo. Jedna "dysza" jest śrubą regulacji biegu jałowego, czyli tak naprawdę śrubą zakończoną stożkiem. Tym bardziej się ją wkręci tym wyżej jest przepustnica, więcej powietrza i wyższe obroty. Nie jest to żadna dysza! Druga śruba jest regulacją dyszy powietrznej, nie spełnia typowej roli dyszy, ale można ją ostatecznie tak nazwać. Jest to tak zwana dysza powietrzna hamująca. Tym bardziej się ją wykręci tym więcej otrzyma powietrza i tym mniej paliwa wypłynie z rozpylacza. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaQn
Początkujący
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 8:16, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Sorki, że wprowadziłem cię w błąd ale u mnie "dysza hamująca" nie ma sprężynki i nic mój gaźnik na tym nie traci. Widocznie mam jakiś patenciarski w 205-tce.
Pozdrawiam Mateusz
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 9:18, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No ale dalej nie wiadomo co dolega mojemu ogarkowi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
jaQn
Początkujący
Dołączył: 30 Cze 2009
Posty: 16
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 11:24, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
no a prubowałeś bawić się składem mieszanki ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 15:54, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
No i to ile czasu i dalej to samo tam jest taka blasza w gaźniku tam gdzie jest pompka i pływak może to się tak samo jak w jawce ustawia ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 17:27, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Bartezz napisał: | No i to ile czasu i dalej to samo tam jest taka blasza w gaźniku tam gdzie jest pompka i pływak może to się tak samo jak w jawce ustawia ?? |
Tak, dokładnie tak samo. Poziom ma być ok. 2mm, 2,5mm pod krawędzią rozpylacza. Co do tej dyszy hamującej ona musie mieć sprężynkę!! Jeżeli by jej nie miała działające wibracje pochodzące z wały korbowego spowodowały by jej odkręcenie i opuszczenie swojego miejsca wkręcenia! Wykręć sobie tą śrubkę i zobacz, że sprężyna się tam znajduje...
Ogólnie co do problemu to może być wszystko, nawet luzy na wale... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Bartezz
Wymiatacz
Dołączył: 10 Cze 2008
Posty: 825
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 19 razy Ostrzeżeń: 3/5
|
Wysłany: Sob 19:34, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Ok to pobawie się to blaszką i w tej dyszy hamującej mam sprężynę wszystko jest ok
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Sob 20:03, 04 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Rób co chcesz... bylebyś zrobił Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 20:52, 23 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
Witam ;] Mój kumpel ma problem ;] mianowicie jechał ogarem 205 strzeliło coś i ogar nie odpala ;/ wał się kreci , komprecha dobra , swieca zmieniana , jeszcze jedna sprawa sprzegło sie tak slizga że qwa wwalasz jedynke a on na sprzegle ciagle stoi i tu nasuwa się pytanie gdzie regulowac sprzegło? pod silnikiem na maxa juz popuszczone... wiec nie wiem co jest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pablo161
Bywalec
Dołączył: 01 Lip 2009
Posty: 68
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pią 9:42, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
tarcze może już są zjechane...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
sunay12
Częsty bywalec
Dołączył: 07 Lut 2009
Posty: 156
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 11:34, 24 Lip 2009 Temat postu: |
|
|
zal jak mogą byc tarcze zjechane skoro sprzeglo dziala ale ciagle tak jakby bylo wcisniete jak je popuscic? bo jak linke odepne to wszystko jest git pod silnikiem ta srobka jest na maxa dokrecona
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|