Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Pon 11:00, 25 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Ciężko w domowych warunkach to zrobić samemu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Pitbul70
Nowy
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 18:38, 26 Cze 2012 Temat postu: Strzały z gaźnika i tłumika w romecie kadecie |
|
|
Dzisiaj około godziny 18 poskładałem swojego rometa i postanowiłem go odpalić romet zapala jednak po chwili gaśnie nie wkręca się na obroty i co chwilę słychać strzały z gaźnika i tłumika świeca jest na stówę dobra bo sprawdzałem ją w innym motorze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
haker165
Początkujący
Dołączył: 29 Sty 2012
Posty: 30
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Braszowice
|
Wysłany: Wto 20:11, 26 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jeśli strzela Ci z gaźnika możesz mieć źle ustawiony zapłon, sprawdź też czy paliwo dobrze dochodzi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Pitbul70
Nowy
Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 10:04, 27 Cze 2012 Temat postu: Ustawianie zapłonu |
|
|
Jak krok po kroku ustawić zapłon w kadecie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Śro 10:23, 27 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
tak samo jak wszędzie indziej, najpierw ustawiasz przerwę na przerywaczu (okienkiem) w punkcie największego rozwarcia na 0,3mm (tyle podawała instrukcja rometa, ale sprawdź) i wtedy możesz podłączyć od tyłu kable pod przerywacz i w momencie gdy platynki zaczynają sie otwierać wtedy musi być odpowiednia odległość tłoka od GMP (wyprzedzenie, tu wartości tez nie pamiętam, sprawdź) coś w okolicach 2mm, ważne żeby był na chwilę przed GMP i jak by się uprzeć możesz to doświadczalnie ustawić ale najlepiej według instrukcji.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Nudziarz
Częsty bywalec
Dołączył: 15 Kwi 2009
Posty: 113
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 18:08, 28 Cze 2012 Temat postu: |
|
|
Jak naciągnąć sprężynę kopniaka mógłby mi ktoś napisać co mam robić krok po kroku jak dla laika ? ponieważ nigdy nie miałem styczności z remontami Rometów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
damian9827
Początkujący
Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Słupiec
|
Wysłany: Sob 6:08, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Witam kupiłem silnik do ogara 205 i mam problem bo jedna szpilka jest urwana, a druga jest nagwintowana na M8 myślałem żeby tą urwaną nagwintować na M8 i wytoczyć szpilkę żeby na początku była M6 a na końcu M8 chyba że macie jakieś inne pomysły.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 13:45, 15 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
było już nieraz. stacza się szpilkę M8 na tokarce i tyle
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|