Wszystko o Ogarze 205!
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Wto 12:07, 01 Lis 2011    Temat postu:

no to jeśli zmieniacz nie ma luzów to winne są luzy w skrzyni, albo tulejki mają zużyte kołnierze albo wodzik jest wytarty, skrzynia do rozbiórki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
pisiorx
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 12 Sie 2010
Posty: 27
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:31, 24 Sty 2012
PRZENIESIONY
Wto 19:14, 24 Sty 2012    Temat postu: motorynka nie pali

Witam sory ze motorynka ale wiem ze to dobre forum i mi pomożecie.Zaołyłem dzisaj nowy cylinder i tłok,wyczyściłem gaźnik paliwo na 100 dochodzi.Teraz moment odpalania gdy kopie lub pcham, strzela z tłumika co to może byc ????

Przenoszę do odpowiedniego tematu. zuzia


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kawula9
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 13 Lut 2010
Posty: 324
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 11 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:51, 24 Sty 2012
PRZENIESIONY
Wto 19:15, 24 Sty 2012    Temat postu:

Po pierwsze jest specjalny dział do Rometów .Mi się wydaje że zapłon do ustawienia .

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Czw 19:05, 09 Lut 2012    Temat postu:

Za wcześnie zapłon.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 1:00, 10 Lut 2012    Temat postu:

jeśli już to za późno albo za duża dawka paliwa...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Pią 17:23, 10 Lut 2012    Temat postu:

Mój ogar 205 kiedyś strzelał z tłumika, a miał za wcześnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 19:20, 10 Lut 2012    Temat postu:

kolego chyba nie rozumiesz co piszesz, jeśli zapłon jest za wczesny to strzela w gaźnik, jeśli za późno to strzela w tłumik, jeśli strzelał przy wczesnym zapłonie to pewnie miałeś za dużą dawkę paliwa i w tłumiku się dopalał niespalony nadmiar, innych możliwości nie ma.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wesoły Koń
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 28 Lis 2011
Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Józefów( pod Warszawą)

PostWysłany: Pią 19:24, 10 Lut 2012    Temat postu:

Paliwa też było za dużo bo była dysza rozwiercona.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 19:45, 10 Lut 2012    Temat postu:

no i dlatego strzelał a nie z powodu zbyt wczesnego zapłonu dlatego, to była jedynie okoliczność towarzysząca. Ogólnie nie tak prosto opóźnić tak zapłon żeby strzelał z tłumika i żeby jeszcze silnik w ogóle palił, najczęściej właśnie winna za duża dawka paliwa a w wielogaźnikowych motocyklach nierówne (i niewłaściwe) poziomy w komorach pływakowych

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaper56
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 16:42, 09 Mar 2012
PRZENIESIONY
Pią 17:16, 09 Mar 2012    Temat postu: Wał

Witam mam pytanie odnośnie romet ogar 205 2biegowy spierdzielił mi się w nim wał...
czy od rometa 3biegowego pasuje ??

CZY Z SILNIKA 3 BIEGOWEGO PASUJE WAŁ DO ROMETA 2 BIEGOWEGO PROSZĘ O JAK NAJSZYBSZĄ ODP..

Od Ogara 205 jest osobny temat. | AmaSoft


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Pią 19:54, 09 Mar 2012    Temat postu:

one się delikatnie różniły mocą, może być tak że minimalnie ma np dłuższy skok tłoka aczkolwiek nie koniecznie, powinien pasować, zmierz stary i ten drugi to będziesz wiedział

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kaper56
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 17 Mar 2011
Posty: 53
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 20:39, 09 Mar 2012    Temat postu:

Nie mogę zmierzyć gdyż chcę go kupić od kolegi i ma akurat od silnika 3 biegowego..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
damian9827
Początkujący
Początkujący



Dołączył: 19 Lip 2011
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Słupiec

PostWysłany: Pią 20:57, 09 Mar 2012    Temat postu:

długoś korbowodu jest ta sama ale długość czopów jest inna poniewaz 3 b miały stosowane 3 tarczowe sprzegło i są dłuższe i ci nie wejdzie ten wał.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Pitbul70
Nowy
Nowy



Dołączył: 07 Kwi 2012
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 15:48, 24 Cze 2012    Temat postu: Łożysko igiełkowe

Jechałem sobie kiedyś swoim rometem kadetem dokładni 2 lata temu i szczeliło mi coś w silniku zatrzymałem się i zgasiłem motor bo pomyślałem że to w ramie mi coś strzeliło okazało się jednak że z ramą wszystko w porządku kiedy chciałem odpalić rometa to silnik był zablokowany romet tak przestał 2 lata i ostatni pomyślałem żeby wujek mi do niego popatrzył wujek powiedział że musze wymienić cały wał korbowy i że mi się uszkodziło łożysko igiełkowe teraz sobie myśle czy nie wystarczyłoby wymienić tylko łożyska igiełkowego i tak myśle że 1-2 miesięcy bym przejeździł jesze na tym wale z luzami i mam do was takie pytanie czy można wymienić samo łożysko igiełkowe czy trzeba zmieniać cały wał.
Przepraszam za błędy ale pisałem na szybko.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
moskit122
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 120 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin

PostWysłany: Nie 22:46, 24 Cze 2012    Temat postu:

igiełkowe na wale sam nie wymienisz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Następny
Strona 13 z 14

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin