Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 8:09, 12 Sie 2008 Temat postu: Wszystko jest dobrze a nie jeździ szybko tylko 55km/h |
|
|
Mam taki wielki problem że jawka nie chce szybko jeździć,zapłon idealnie ustawiony,gaźnik wyczyszczony i wyregulowany, flirt powietrza wymieniony na nony,tłumik został staranie wyczyszczony (według nie za cicho dzidzi),jawka oczywiście że odblokowana,kompresja jest mocna,cylinder (oryginał) bez rys, wał bez luzów,zmiana świec nic nie pomogła (teraz jest f95) zębatka zdawcza 12z,zębatka tył oryginał,hamulce nie obcierają i po tych czynnościach jawka więcej nisz 55-58km nie pojedzie kiedyś jechała te 75 bez problemu z górki szybciej nawęd 80 a teraz tylko 55 co mam robić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Wto 8:12, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Lopez
Moderator
Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 46 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Suchedniów
|
Wysłany: Wto 8:21, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Radzio, a może to przyczyna tej twojej planowanej głowicy co...? Kiedy jeździła szybciej? Przed planowaniem?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 8:52, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Kompresja nie ucieka masz racie popylam na niej ale ją ostatnio poprawiłem wyrównałem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Damian
Częsty bywalec
Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Wto 9:43, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
A może to wina zapłonu, albo złej przerwy między platynkami...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 11:45, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Damian<--->czytasz ty w ogóle posty! pisałem ze idealnie jest ustawiony.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Wto 13:35, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
a niema gdzies przecięcia na tej gume do filtra zatkaj diure w obudowie fitra kiedys tak mialem zakleilem tasmą i super.a moze jakas sroba sie poluzowala na krocco ssania
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 19:24, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Z mudów zmieniłem pierścienie i założyłem normalną głowice chodzi jak igła ma buta na 11z rozpędza się na ok 150m mam drugą jawkę która nie ma uszczelki tam gdzie łączy się króciec z cylindrem i paliwo z tamtą ucieka ale najlepsze jest to że pali na kopa buja się bardzo szybko lepiej od mojej i nic się nie dzieje na obroty się szybko wkręca jak to możliwe że bez uszczelki tak ładnie chodzi :/:/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kojot
Wymiatacz
Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Barcice
|
Wysłany: Wto 19:28, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
bo bez uszczelki ZMNIEJSZA SIE KOMORA SPALANIA - co za tym idzie - zwieksza sie teoretycznie moc (oczyywiscie jezeli powierzchnie styku na cylindrze i glowicy sa rowne)
Tego nie będe usuwał, bo są w nim ważne informacje napisane
Lopez
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kojot dnia Wto 19:29, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mufler
Częsty bywalec
Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 19:35, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
sprawdź układ paliwowy, czystość baku, kranika, elastyczność wężyka no i jeszcze może coś z dopływem powietrza. Czasem gdy jest go za dużo po prostu Ci go będzie przymulało. W filtrze spróbuj może przytkać kilka otworków. Jeśli w tym tkwi problem to polecałbym na wężyk doprowadzający mieszankę paliwową do gaźnika założyć dodatkowy filtr paliwa. No i rutynowe czyszczenie kranika. Może jeszcze zwiększ lub zmniejsz przerwę między elektrodami w świecy na 0,4mm. Ewentualnie wymień świece. Nowe świece czasem zawodzą. Nie ma to jak stara, dobra świeca. Ja w moim sprzęcie na razie jeżdżę na świecy f 100 i jestem z niej bardzo zadowolony,
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez mufler dnia Wto 19:44, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Radzio
Wymiatacz
Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 14 razy Ostrzeżeń: 5/5 Skąd: rudnik
|
Wysłany: Wto 19:42, 12 Sie 2008 Temat postu: |
|
|
Chodzi mi o łączenie króćca z cylindrem a nie o cylindrem i silnikiem na łączeniu nie jest w ogóle szczelne bo z stamtąd chlapie benzyna ale silnik ładnie chodzi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|