Wszystko jest dobrze a nie jeździ szybko tylko 55km/h

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 8:09, 12 Sie 2008    Temat postu: Wszystko jest dobrze a nie jeździ szybko tylko 55km/h

Mam taki wielki problem że jawka nie chce szybko jeździć,zapłon idealnie ustawiony,gaźnik wyczyszczony i wyregulowany, flirt powietrza wymieniony na nony,tłumik został staranie wyczyszczony (według nie za cicho dzidzi),jawka oczywiście że odblokowana,kompresja jest mocna,cylinder (oryginał) bez rys, wał bez luzów,zmiana świec nic nie pomogła (teraz jest f95) zębatka zdawcza 12z,zębatka tył oryginał,hamulce nie obcierają i po tych czynnościach jawka więcej nisz 55-58km nie pojedzie kiedyś jechała te 75 bez problemu z górki szybciej nawęd 80 a teraz tylko 55 co mam robić. Crying or Very sad

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Radzio dnia Wto 8:12, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Lopez
Moderator
Moderator



Dołączył: 17 Sie 2007
Posty: 2300
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 46 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Suchedniów

PostWysłany: Wto 8:21, 12 Sie 2008    Temat postu:

Radzio, a może to przyczyna tej twojej planowanej głowicy co...? Twisted Evil Kiedy jeździła szybciej? Przed planowaniem?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 8:52, 12 Sie 2008    Temat postu:

Kompresja nie ucieka masz racie popylam na niej ale ją ostatnio poprawiłem wyrównałem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Damian
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 16 Lip 2008
Posty: 168
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 9:43, 12 Sie 2008    Temat postu:

A może to wina zapłonu, albo złej przerwy między platynkami...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 11:45, 12 Sie 2008    Temat postu:

Damian<--->czytasz ty w ogóle posty! pisałem ze idealnie jest ustawiony.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtekq
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC

PostWysłany: Wto 13:35, 12 Sie 2008    Temat postu:

a niema gdzies przecięcia na tej gume do filtra zatkaj diure w obudowie fitra kiedys tak mialem zakleilem tasmą i super.a moze jakas sroba sie poluzowala na krocco ssania

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 19:24, 12 Sie 2008    Temat postu:

Z mudów zmieniłem pierścienie i założyłem normalną głowice chodzi jak igła ma buta na 11z rozpędza się na ok 150m Very HappyVery Happy mam drugą jawkę która nie ma uszczelki tam gdzie łączy się króciec z cylindrem i paliwo z tamtą ucieka ale najlepsze jest to że pali na kopa buja się bardzo szybko lepiej od mojej i nic się nie dzieje na obroty się szybko wkręca jak to możliwe że bez uszczelki tak ładnie chodzi :/:/

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kojot
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 07 Sty 2006
Posty: 2473
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Barcice

PostWysłany: Wto 19:28, 12 Sie 2008    Temat postu:

bo bez uszczelki ZMNIEJSZA SIE KOMORA SPALANIA - co za tym idzie - zwieksza sie teoretycznie moc (oczyywiscie jezeli powierzchnie styku na cylindrze i glowicy sa rowne)

Tego nie będe usuwał, bo są w nim ważne informacje napisane Razz
Lopez


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Kojot dnia Wto 19:29, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
mufler
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 19:35, 12 Sie 2008    Temat postu:

sprawdź układ paliwowy, czystość baku, kranika, elastyczność wężyka no i jeszcze może coś z dopływem powietrza. Czasem gdy jest go za dużo po prostu Ci go będzie przymulało. W filtrze spróbuj może przytkać kilka otworków. Jeśli w tym tkwi problem to polecałbym na wężyk doprowadzający mieszankę paliwową do gaźnika założyć dodatkowy filtr paliwa. No i rutynowe czyszczenie kranika. Może jeszcze zwiększ lub zmniejsz przerwę między elektrodami w świecy na 0,4mm. Ewentualnie wymień świece. Nowe świece czasem zawodzą. Nie ma to jak stara, dobra świeca. Ja w moim sprzęcie na razie jeżdżę na świecy f 100 i jestem z niej bardzo zadowolony,

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez mufler dnia Wto 19:44, 12 Sie 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Radzio
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 15 Sty 2007
Posty: 588
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 14 razy
Ostrzeżeń: 5/5
Skąd: rudnik

PostWysłany: Wto 19:42, 12 Sie 2008    Temat postu:

Chodzi mi o łączenie króćca z cylindrem a nie o cylindrem i silnikiem na łączeniu nie jest w ogóle szczelne bo z stamtąd chlapie benzyna ale silnik ładnie chodzi.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin