Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
rafal229
Nowy

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 19:58, 17 Kwi 2009 Temat postu: Wolne Obroty ! |
|
|
Witam!
mam problem bo jak odpale jawke to mi ladnie chodzi na wolnych ale jak dam w gaz i sie przejade i na sprzeglo nacisne to wyje jak by mial z pol gazu wcisniete . Jak zrobic zeby tak nie bylo tylko ladnie na wolnych chodzila i czy to nie linka to powoduje . Ale mysle ze to nie linka bo linka prawie nowa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
mufler
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:01, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
a manetka z linką wraca na miejsce luzu ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
rafal229
Nowy

Dołączył: 09 Kwi 2009
Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 20:44, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
tak.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
mufler
Częsty bywalec

Dołączył: 11 Sie 2008
Posty: 123
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pią 20:47, 17 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
jedyne co przychodzi mi na myśl to wyregulowanie obrotów (tą śrubką ze sprężynką w gaźniku) ale piszesz ze na wolnych obrotach chodzi w porządku..
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
XDHubi
Częsty bywalec

Dołączył: 12 Kwi 2009
Posty: 126
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 0:24, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
możliwe że kolega ma też regulacje (napinacz ) przy rączce gazu i tam też powinno się wyregulować
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez XDHubi dnia Sob 0:25, 18 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Goger
Częsty bywalec

Dołączył: 21 Paź 2008
Posty: 274
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 6:09, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Slychaj moim zdaniem musisz sprawdzic Ci sie przepustnica nie zacina bo to tez moze byc przyczyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
krzysiek025
Wymiatacz

Dołączył: 25 Lis 2008
Posty: 714
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 30 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Dobrydział
|
Wysłany: Sob 6:22, 18 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
zobacz czy iglica dobrze siedzi w zapince też tak kiedyś miałem ale ją dogiołem i jest git Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
pks100
Moderator

Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 15:30, 19 Kwi 2009 Temat postu: |
|
|
Najpierw sprawdz czy nie zawiesza Ci sie iglica lub przepustnica, manetka a takze linka. Robi sie to prosto, sciagasz gume filtra obserwujesz przepustnice, powinna lezec na srubie regulacyjnej, ciagniesz manetka na full i puszczasz, powinna szybkim ruchem powrocic na swoje miejsce. A teraz inny knif. Skrec kierownice w prawo, a nastepnie w lewo. Jezeli przepustnica sie podniosla lub opuscila, oznacza to, ze linka ma nieprawidlowy luz, lub jest za krotka. Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|