Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Nie 16:31, 16 Lis 2008 Temat postu: wolne obroty |
|
|
siema taj jak w temacie nie moge ustawic wolnych obrotow w ogarze czy mam zmieniac gaznik??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
FIBO91
Częsty bywalec
Dołączył: 14 Lis 2008
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Grudziądz
|
Wysłany: Nie 16:33, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Sprawdz linke gazu może masz za mocno naciągniętą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Profi
Moderator
Dołączył: 21 Maj 2006
Posty: 2167
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 68 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Ozimek/Gliwice
|
Wysłany: Nie 19:10, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
jeżeli nie mozesz ustawić, bo są za niskie, to podnieś iglice, a jeśłi to nie pomoże to wymień przepustnice
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
PrzemeK93
Wymiatacz
Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 785
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 16 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Kolno
|
Wysłany: Nie 19:13, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
orientujecie sie moze ile najtansza przepustnica kosztuje??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
trejki
Częsty bywalec
Dołączył: 23 Paź 2008
Posty: 128
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Mielec
|
Wysłany: Nie 19:22, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
PrzemeK93 napisał: | orientujecie sie moze ile najtansza przepustnica kosztuje?? |
chłopie co tanie to drogie lepiej kupic droszą przepustnicę i cieszyć się z jazdy niż kupić za grosze jakiegoś badziewia i ci ogar nadal nie bedzie chodził
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
pks100
Moderator
Dołączył: 24 Cze 2007
Posty: 2617
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 127 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: z Rudy Slaskiej
|
Wysłany: Nie 21:20, 16 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ja bym jednak pokombinowal dalej na starych czesciach. Jezeli nie da sie wyregulowac wolnych obrotow to znaczy, ze przepustnica sie gdzies zacina. Poluznij linke, sprawdz jej stan, recznie poopuszczaj przepustnice pare razy, sprawdz czy opiera sie na srubie regulacyjnej, sprawdz stan iglicy itd itd. Co do samej przepustnicy to kosztuje grosze... Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
roker
Bywalec
Dołączył: 30 Wrz 2008
Posty: 74
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: Pon 6:53, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Ewentualnie masz rozkalibrowany gaźnik (ja tak miałem), po wymianie na drugi problem znikł
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 10:05, 17 Lis 2008 Temat postu: |
|
|
Profi, co ma iglica do wolnych? Powinna ona na wolnych zasłaniać całkowicie kanał obiegu głównego, soł co najwyżej obniżyć iglicę. Druga sprawa, to poziom paliwa. Czy moto z dołu szybko się wkręca, czy ma takie 2-sekundowe przyduszenia? Jeśli nie wkręca się dobrze+ brak wolnych obrotów, to trzeba pokombinować z poziomem paliwa/sprawdzić czy zaworek iglicowy trzyma, czy nic się nie zawiesza itp. W moim przypadku przyczyna braku wolnych była prozaiczna- trzpień prowadzący pływak był za duży i blokowało to nieco cały układ. Inną sprawą jest zużycie przepustnicy- sprawdzamy to poprzez wsadzenie samej przepustnicy (bez sprężyny i iglicy) do gaźnika tak w 3/4 długości i sprawdzamy czy ma duży luz na boki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|