Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Stanczyk015
Nowy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rogów
|
Wysłany: Czw 12:42, 23 Sie 2012 Temat postu: Wolne obroty |
|
|
Witam.
Mam Jawkę z 1973 roku i mam w niej mały (ale wkurzający problem)...
Nie mogę ustawić wolnych obrotów. Gaźnik nie reaguję na ustawianie obrotów środkową śrubką ze sprężynką.
-Gaźnik był niedawno kupiony i jest sprawny. Wszędzie nowe uszczelki więc nie ma prawa na dostawanie lewego powietrza;
-Iglica na 2 rowku od dołu;
-Głowica szczelnie przykręcona do cylindra;
-Pierścienie wymieniane 1500km temu;
-Miała remont silnika;
-Cewka zapłonowa i świeca oczywiście są sprawne;
-Blaszka odgięta w dół w komorze pływakowej.
Proszę Was o szybką pomoc. Czytałem w innych tematach, ale nie mogę znaleźć powodu.
Z góry dziękuję.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Nowicjusz
Wymiatacz
Dołączył: 12 Lut 2010
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 31 razy Ostrzeżeń: 1/5 Skąd: Toruń
|
Wysłany: Czw 12:59, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Czy poza tym wszystko dobrze pracuje wkręca się nie dławi itp. Jak wszystko jest ok to widzę tylko jeden problem linka za mocno podciągnięta i przepustnica na lince wisi.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Czw 15:27, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
gaźnik źle wyregulowany, czy właściwie wcale, blaszka nie ma być po prostu odgięta w dół, no i może gdzieś lewe powietrze łapie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
asd123
Częsty bywalec
Dołączył: 09 Paź 2011
Posty: 160
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 3/5 Skąd: z polski
|
Wysłany: Czw 15:39, 23 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
Rozumiem że i nowe sprawne uszczelki są mieędzy gaźnikiem a krućcem i krućcem a cylindrem. Ale mimo wszystko wydaje mi się że "Nowincjusz" ma racje.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
moskit122
Wymiatacz
Dołączył: 18 Wrz 2010
Posty: 2699
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 120 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: [Wlkp.] Poznań/Kobylin
|
Wysłany: Sob 6:24, 25 Sie 2012 Temat postu: |
|
|
no linkę trzeba sprawdzić w pierwszej kolejności, ja kiedyś wręcz ustawiałem wolne obroty bez linki, jak silnik jeszcze na imadle był, podczepiałem drucik i po rozgrzaniu zostawiałem przepustnice luźno, teraz dawno nie miałem okazji silnika na imadle odpalać...
no a obroty mogą wariować z 2 przyczyn, otwarcie przepustnicy i jej luzy no i skład mieszanki, pierwsze regulujemy śrubką i ewentualnie wymieniamy zużyty element, z drugim większy kłopot bo najpierw szukamy nieszczelności i sprawdzamy zaworek nad pływakiem a dopiero potem regulujemy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stanczyk015
Nowy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rogów
|
Wysłany: Śro 9:57, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Przepraszam, że tak długo nie pisałem. Miałem problemy z danymi logowania.
Okazało się, że miałem za dużo wody w paliwie i jawka szalała.
Temat do zamknięcia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
skiros
Bywalec
Dołączył: 13 Maj 2012
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 18:22, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
ehmm..? ty wode do baku lejesz?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Sikorek
Częsty bywalec
Dołączył: 18 Cze 2012
Posty: 268
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Częstochowa/Woźniki
|
Wysłany: Śro 19:26, 05 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
na stacji, pewnie rozcieńczają, tanie stacje i masz mieszankę ;D
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
mateusz1230
Wymiatacz
Dołączył: 02 Gru 2011
Posty: 772
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 2/5 Skąd: Gdańsk
|
Wysłany: Czw 5:09, 06 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Jak może ci ktoś na stacji do paliwa wody dolać ?????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stanczyk015
Nowy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rogów
|
Wysłany: Pią 18:27, 07 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zależy od dystrybutora.
Na jednej stacji (Orlen), na którą jeździłem, były w papierki w benzynie i dużo wody, a na drugiej pełno wody było, ale na szczęście nie było syfu żadnego.
PS. Ja nie leję wody do paliwa ciołki.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Stanczyk015 dnia Pią 18:27, 07 Wrz 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
mati_pl xD
Częsty bywalec
Dołączył: 19 Cze 2011
Posty: 187
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 17 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: WLPK
|
Wysłany: Sob 8:10, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Nawiązując do tematu znalazłem artykuł w mojej lokalnej gazecie... Sami zobaczcie
[link widoczny dla zalogowanych]
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
holipa
Wymiatacz
Dołączył: 20 Sie 2010
Posty: 1869
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 51 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: pomorskie
|
Wysłany: Sob 11:52, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
jak uważasz że jest woda w paliwie to możesz zgłosić to odpowiednim służbom , sprawdzą
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Stanczyk015
Nowy
Dołączył: 11 Cze 2011
Posty: 5
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rogów
|
Wysłany: Sob 17:03, 08 Wrz 2012 Temat postu: |
|
|
Zacząłem lać benzynę przez drobniutkie sitko.
Na sitku zostaje woda.
Woda m również zatyka dysze.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|