Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 7:18, 29 Wrz 2008 Temat postu: wielki problem.... |
|
|
siema ma taki problem zrobiłem sobie mały remont w mojej jawce czyli wymieniłem pierścienie wyczyściłem sobie cylka i splanowałem głowice, ustawilem zapłon wymieniłem kondensator i świece ngk (f95) iskra jest bardzo duza itp. ale nastompił problem bo mój ogar odpala tylko na pycha i sie dławi.filtro powietrza wyczyszczony w benzynie i kompresorem porządnie wydmuchany ale dalej sie dławi no to wyczyścilem gażnik i dalej to samo czyli dławi sie i niechce odpalić na kopa pomocy bo njuz niemam siły na ten motor z góry thx
Na przyszłość proszę o sensowne nadawanie nazw tematów
Motórzysta
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
macq
Emerytowany Moderator
Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 132 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Rzeszów
|
Wysłany: Pon 8:07, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Jak wymyłeś filtr powietrza w benzynie, to nadaje on się tylko do śmieci.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kajtekq
Wymiatacz
Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 6 razy Ostrzeżeń: 4/5 Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC
|
Wysłany: Pon 8:09, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
a od kopa nieodpali tak to trzeba gaznik ustawic sprawdz czy paliwko dochodzi a i kiedy sie dusi na wysokich obrotach czy na niskich
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Pon 8:11, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
paliwo dochodzi i dusi sie na niskich bo jak dam wiencej gazu to idzie normalnie a jak juz zmiejsze gazu to sie dusi
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Pon 8:49, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
dysze sprawdziłeś ?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
GALA
Częsty bywalec
Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 1 raz Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Żywiec-okolice
|
Wysłany: Pon 13:58, 29 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
Możliwe ze go zalewa bęzyna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Wto 18:26, 30 Wrz 2008 Temat postu: |
|
|
dysze sa czyste
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 6:57, 01 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
a ta od wolnych obrotów ??
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
k2rol
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Śro 10:18, 01 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
tadek333 napisał: | a ta od wolnych obrotów ?? |
To nie dysza, tylko śrubka regulacyjna do niskich obrotów. Mi też nie chciał trzymać obrotów. Możliwe że masz gdzieś nieszczelność między cylkiem a gaźnikiem i nie ciągnie prawidłowo paliwa, nieszczelną gumową rurkę ale to raczej nie jest to. U mnie nie trzymał niskich obrotów bo ciężko wał chodził, cewki ocierały mi o magneto i przez to wał nie chodził swobodnie i nie miał siły utrzymać niskich obrótów, i miałem luźny króciec. Oczywiście cylinder czeski po szlifie, zapłon ustawiony co do mikrona i przerwa idealnie, świeca idealnie . I jakoś to wszystko chula Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
wodi50
Bywalec
Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 1/5
|
Wysłany: Śro 12:42, 01 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
ale teraz mam taki problem bo jak macie tą przepustnice to w mojej jest tkie wyrzłubane od tej śrubkiu do obrotów mo ze to jest przyczyna jak myślicie ??????
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
motórzysta
Emerytowany Moderator
Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 57 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Brodnica
|
Wysłany: Śro 16:34, 01 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
U mnie też jest i nie mam problemów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
tadek333
Wymiatacz
Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 7 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 5:04, 02 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
k2rol napisał: | tadek333 napisał: | a ta od wolnych obrotów ?? |
To nie dysza, tylko śrubka regulacyjna do niskich obrotów. Mi też nie chciał trzymać obrotów. Możliwe że masz gdzieś nieszczelność między cylkiem a gaźnikiem i nie ciągnie prawidłowo paliwa, nieszczelną gumową rurkę ale to raczej nie jest to. U mnie nie trzymał niskich obrotów bo ciężko wał chodził, cewki ocierały mi o magneto i przez to wał nie chodził swobodnie i nie miał siły utrzymać niskich obrótów, i miałem luźny króciec. Oczywiście cylinder czeski po szlifie, zapłon ustawiony co do mikrona i przerwa idealnie, świeca idealnie . I jakoś to wszystko chula Pozdrawiam |
W motorze jest 2 dysze ;] ta mała jest od wolnych obrotów a duża to jest ta główna do jazdy zeby ci nieprzerywało, a ta śrubka ze spręzynką to jest do regulacji i wiem o tym , Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez tadek333 dnia Czw 5:05, 02 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
k2rol
Bywalec
Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: Czw 12:33, 02 Paź 2008 Temat postu: |
|
|
tadek333 napisał: | k2rol napisał: | tadek333 napisał: | a ta od wolnych obrotów ?? |
To nie dysza, tylko śrubka regulacyjna do niskich obrotów. Mi też nie chciał trzymać obrotów. Możliwe że masz gdzieś nieszczelność między cylkiem a gaźnikiem i nie ciągnie prawidłowo paliwa, nieszczelną gumową rurkę ale to raczej nie jest to. U mnie nie trzymał niskich obrotów bo ciężko wał chodził, cewki ocierały mi o magneto i przez to wał nie chodził swobodnie i nie miał siły utrzymać niskich obrótów, i miałem luźny króciec. Oczywiście cylinder czeski po szlifie, zapłon ustawiony co do mikrona i przerwa idealnie, świeca idealnie . I jakoś to wszystko chula Pozdrawiam |
W motorze jest 2 dysze ;] ta mała jest od wolnych obrotów a duża to jest ta główna do jazdy zeby ci nieprzerywało, a ta śrubka ze spręzynką to jest do regulacji i wiem o tym , Pozdrawiam |
Słusznie, zwracam honor. Ale do końca nie wiedziałem co miałeś na myśli pisząc: 'Ta od wolnych obrotów ??'
Pozdrawiam
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez k2rol dnia Czw 12:33, 02 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|