wielki problem....

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
wodi50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 7:18, 29 Wrz 2008    Temat postu: wielki problem....

siema ma taki problem zrobiłem sobie mały remont w mojej jawce czyli wymieniłem pierścienie wyczyściłem sobie cylka i splanowałem głowice, ustawilem zapłon wymieniłem kondensator i świece ngk (f95) iskra jest bardzo duza itp. ale nastompił problem bo mój ogar odpala tylko na pycha i sie dławi.filtro powietrza wyczyszczony w benzynie i kompresorem porządnie wydmuchany ale dalej sie dławi no to wyczyścilem gażnik i dalej to samo czyli dławi sie i niechce odpalić na kopa pomocy bo njuz niemam siły na ten motor z góry thx

Na przyszłość proszę o sensowne nadawanie nazw tematów
Motórzysta


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
macq
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 05 Lip 2006
Posty: 3317
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 132 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Rzeszów

PostWysłany: Pon 8:07, 29 Wrz 2008    Temat postu:

Jak wymyłeś filtr powietrza w benzynie, to nadaje on się tylko do śmieci.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kajtekq
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 04 Sie 2008
Posty: 420
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 6 razy
Ostrzeżeń: 4/5
Skąd: Z BiEdROnKi /GRÓJEC

PostWysłany: Pon 8:09, 29 Wrz 2008    Temat postu:

a od kopa nieodpali tak to trzeba gaznik ustawic sprawdz czy paliwko dochodzi a i kiedy sie dusi na wysokich obrotach czy na niskich

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wodi50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Pon 8:11, 29 Wrz 2008    Temat postu:

paliwo dochodzi i dusi sie na niskich bo jak dam wiencej gazu to idzie normalnie a jak juz zmiejsze gazu to sie dusi

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Pon 8:49, 29 Wrz 2008    Temat postu:

dysze sprawdziłeś ?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GALA
Częsty bywalec
Częsty bywalec



Dołączył: 31 Sty 2008
Posty: 148
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Żywiec-okolice

PostWysłany: Pon 13:58, 29 Wrz 2008    Temat postu:

Możliwe ze go zalewa bęzyna.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wodi50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Wto 18:26, 30 Wrz 2008    Temat postu:

dysze sa czyste

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 6:57, 01 Paź 2008    Temat postu:

a ta od wolnych obrotów ??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k2rol
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Śro 10:18, 01 Paź 2008    Temat postu:

tadek333 napisał:
a ta od wolnych obrotów ??

To nie dysza, tylko śrubka regulacyjna do niskich obrotów. Mi też nie chciał trzymać obrotów. Możliwe że masz gdzieś nieszczelność między cylkiem a gaźnikiem i nie ciągnie prawidłowo paliwa, nieszczelną gumową rurkę ale to raczej nie jest to. U mnie nie trzymał niskich obrotów bo ciężko wał chodził, cewki ocierały mi o magneto i przez to wał nie chodził swobodnie i nie miał siły utrzymać niskich obrótów, i miałem luźny króciec. Oczywiście cylinder czeski po szlifie, zapłon ustawiony co do mikrona Very Happy i przerwa idealnie, świeca idealnie . I jakoś to wszystko chula Wink Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
wodi50
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 24 Lip 2008
Posty: 61
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 1/5

PostWysłany: Śro 12:42, 01 Paź 2008    Temat postu:

ale teraz mam taki problem bo jak macie tą przepustnice to w mojej jest tkie wyrzłubane od tej śrubkiu do obrotów mo ze to jest przyczyna jak myślicie ??????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
motórzysta
Emerytowany Moderator
Emerytowany Moderator



Dołączył: 19 Lip 2007
Posty: 2506
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 57 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Brodnica

PostWysłany: Śro 16:34, 01 Paź 2008    Temat postu:

U mnie też jest i nie mam problemów Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
tadek333
Wymiatacz
Wymiatacz



Dołączył: 10 Sty 2008
Posty: 425
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 7 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 5:04, 02 Paź 2008    Temat postu:

k2rol napisał:
tadek333 napisał:
a ta od wolnych obrotów ??

To nie dysza, tylko śrubka regulacyjna do niskich obrotów. Mi też nie chciał trzymać obrotów. Możliwe że masz gdzieś nieszczelność między cylkiem a gaźnikiem i nie ciągnie prawidłowo paliwa, nieszczelną gumową rurkę ale to raczej nie jest to. U mnie nie trzymał niskich obrotów bo ciężko wał chodził, cewki ocierały mi o magneto i przez to wał nie chodził swobodnie i nie miał siły utrzymać niskich obrótów, i miałem luźny króciec. Oczywiście cylinder czeski po szlifie, zapłon ustawiony co do mikrona Very Happy i przerwa idealnie, świeca idealnie . I jakoś to wszystko chula Wink Pozdrawiam


W motorze jest 2 dysze ;] ta mała jest od wolnych obrotów a duża to jest ta główna do jazdy zeby ci nieprzerywało, a ta śrubka ze spręzynką to jest do regulacji Very Happy i wiem o tym Razz, Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez tadek333 dnia Czw 5:05, 02 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
k2rol
Bywalec
Bywalec



Dołączył: 02 Maj 2008
Posty: 54
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wrocław

PostWysłany: Czw 12:33, 02 Paź 2008    Temat postu:

tadek333 napisał:
k2rol napisał:
tadek333 napisał:
a ta od wolnych obrotów ??

To nie dysza, tylko śrubka regulacyjna do niskich obrotów. Mi też nie chciał trzymać obrotów. Możliwe że masz gdzieś nieszczelność między cylkiem a gaźnikiem i nie ciągnie prawidłowo paliwa, nieszczelną gumową rurkę ale to raczej nie jest to. U mnie nie trzymał niskich obrotów bo ciężko wał chodził, cewki ocierały mi o magneto i przez to wał nie chodził swobodnie i nie miał siły utrzymać niskich obrótów, i miałem luźny króciec. Oczywiście cylinder czeski po szlifie, zapłon ustawiony co do mikrona Very Happy i przerwa idealnie, świeca idealnie . I jakoś to wszystko chula Wink Pozdrawiam


W motorze jest 2 dysze ;] ta mała jest od wolnych obrotów a duża to jest ta główna do jazdy zeby ci nieprzerywało, a ta śrubka ze spręzynką to jest do regulacji Very Happy i wiem o tym Razz, Pozdrawiam


Słusznie, zwracam honor. Ale do końca nie wiedziałem co miałeś na myśli pisząc: 'Ta od wolnych obrotów ??'

Pozdrawiam


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez k2rol dnia Czw 12:33, 02 Paź 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum JAWA 50 i OGAR 200 FORUM Strona Główna -> Usterki Wszystkie czasy w strefie GMT
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


Bluetab template design by FF8Jake of FFD
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
Regulamin